Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contractarea unei finantari rambursabile in valoare de 43.353.000 lei pentru cofinantarea si asigurarea fluxurilor nete de numerar aferente proiectelor de interes judetean finantate din fonduri externe nerambursabile postaderare


Anunt de participare numarul 142744/28.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL BOTOSANI
Adresa postala: Piata Revolutiei nr.1-3, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710236, Romania, Punct(e) de contact: Cojocaru Camelia-Sef Serviciul Achizitii Publice; Corina Prodan-Serviciul Achizitii Publice, Tel. +40 231514712/4181/3021/4111/4141, In atentia: Patrascu Antonela-director executiv; Didii Magda-Director executiv, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 231514715, Adresa internet (URL): www.cjbotosani.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contractarea unei finantari rambursabile in valoare de 43.353.000 lei pentru cofinantarea si asigurarea fluxurilor nete de numerar aferente proiectelor de interes judetean finantate din fonduri externe nerambursabile postaderare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Municipiul Botosani, judetul Botosani
Codul NUTS: RO212 - Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Autoritatea contractanta va contracta o finantare rambursabila in valoarea de 43.353.000 lei pentru 240 de luni de la data intrarii in vigoare a contractului, pentru cofinantarea si asigurarea fluxurilor nete de numerar aferente proiectelor de interes judetean finantate din fonduri externe nerambursabile postaderare. Perioada de gratie: 48 luni; perioada de tragere: 4 ani; perioada de rambursare: 16 ani, calculata de la data finalizarii perioadei de gratie, in rate egale.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prezentul contract are drept scop contractarea unei finantari rambursabile in suma de 43.353.000 lei pe o perioada de 240 de luni cu o perioada de gratie de 48 de luni pentru prefinantare/cofinantarea proiectelor care beneficiaza de fonduri externe nerambursabile, conform Documentatiei descriptive.
Valoarea estimata fara TVA: 27, 619, 539RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
240 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1.Garantia de participare se va constitui cf cu HG925/2006, art. 86, prin virament bancar sau prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari. GP se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in doc de atribuire. Valabilitatea garantiei de participare este cel putin 120 de zile, de la termenul limita de primire a ofertelor si este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Cuantumul GP este de 270.000 lei. GP se poate constitui si prin ordin de plata(OP) in cont RO90TREZ1165006XXX000267, Trezoreria Mun Botosani, cod fiscal 3372955. Indiferent de modalitatea de emitere a OP(pe suport de hartie sau electronic), acesta va avea confirmarea platii de catre banca emitenta (prin ?tampila bancii) pana la data deschiderii ofertelor.In caz contrar, oferta va fi respinsa la deschidere. Indiferent de modalitatea de constituire a GP, in conf. cu art.278 ind 1 din OUG34/2006, suma ce va fi retinuta de autoritatea contractanta in cazul in care contestatia depusa de ofertant va fi respinsa ca nefondata de catre CNSC, va fi de: 10.321, 95 lei. Garantia de participare se va restitui conform cu art.88, din HG925/2006.3.In cazul in care GP este depusa in alta valuta decat lei, se va face echivalenta lei/valuta la o data cu 5 zile inainte de TERMENUL LIMITA de depunere a ofertelor. Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile art. 89 alin. (2) din H.G. nr. 925/2006. Conform art. 90, alin. (1) din H.G. 925/2006, garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Garantia trebuie sa fie irevocabila.Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea contractului fara TVA.GBE se constituie in termen de cel mult 5 zile lucratoare de la data la care ofertantul declarant castigator va lua cunostinta despre faptul ca contractarea liniei de finantare a primit avizul favorabil al Comisiei de autorizare a imprumuturilor locale.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 92 alin. (2) din H.G. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- buget local si fonduri externe nerambursabile
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Daca un grup de operatori economici depun o oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului. Candidatii straini vor prezenta documentele eliberate de autoritatile competente, insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana. In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru aceasta, in original. Prin imputernicire se va autoriza semnatarul ofertei sa angajeze operatorul economic in procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.1.Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din OUG 34/2006-Completare formular nr. 1A (documentul va fi prezentat si de ter?ul sus?inator daca este cazul).2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006-Completare formular nr. 2A (documentul va fi prezentat si de ter?ul sus?inator cu referire doar la punctele a, c^1 si d).3.Se vor prezenta certificate conform art.182 din OUG 34/2006-Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale si Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre bugetul de stat, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilita?ii in conformitate cu cerin?ele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertan?ii nereziden?i se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G.nr.34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, inso?ite de traducerea autorizata in limba romana.4.Certificat de participare la licita?ie cu oferta independenta-Completare formular nr.17A.5.Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care de?in func?ii de decizie, respectiv sot/so?ie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G.nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Personal care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire: Florin Turcanu-Presedinte, Gheorghe Sorescu ? vicepresedinte, Radu Judele-Administrator Public al Judetului, Antonela Patra?cu?director executiv, Magda Didii- director executiv, Camelia Cojocaru?sef serviciu, Amalia Marian?Director Executiv, Corina Prodan-serviciul achizitii publice, Consilierii Judeteni: Achitei Vasile-Cristian, Alecsandru Gabriel-Augustin, Alexandru Maria-Luiza, Anitulesei Mihai, Arosoaie Lucian-Dinu, Arosoaie Mihai, Barbacariu Silviu, Bogdan Marius - Nicolae, Borcea Nicolo-Valentin, Bulgaru Florin-Dan, Ciobanu Ioan, Ciustea Dorin, Costea Ioan-Mircea, Cretu Georgeta, Dascalescu Corneliu-Bogdan, Dumitrascu Vasile, Flutur Catalin-Mugurel, Hrimiuc Dinu-Romeo, Marian Sergiu, Mihalache Sebastian, Paval Paul-Ioan, Patrauceanu Constantin-Neculai, Radauceanu Petre, Rotaru Razvan-Ilie, Sorescu Gheorghe, Suhareanu Andreea-Codruta, Tacu Ionel, Tupilus Petre, Vacariu Verginel, Vamvu Emilian, Vazdoaga Gheorghe, Zmau Dumitru. Formular 16A(declara?ia va fi prezentata si de subcontractan?i si ter?ii sus?inatori, daca este cazul);Autoritatea contractanta va avea dreptul de a solicita clarificari si/sau completari referitoare la aceasta declaratie oricand pe parcursul procedurii de atribuire, in cazul in care intervin modificari in Lista de mai sus.6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-completare formularul nr. 9A. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate la punctele 1, 2, 3, 5 si 6. 1.Persoane fizice/juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ? sa contina informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor si din care sa rezulte domeniul de activitate al ofertantului. Certificatul se va prezenta in original sau copie conform cu originalul. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, depunerea documentului in original sau in copie legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document pentru partea de contract pe care o va realiza).2.Persoane fizice/juridice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, inso?ite de traducerea autorizata in limba romana. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document pentru partea de contract pe care o va realiza). Operatorii economici straini vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta depusa de ei este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru una din optiunile:
-In termen de 45 de zile de la comunicarea rezultatului procedurii vor prezenta dovada deschiderii unui punct de lucru in Romania, in cazul in care nu au constituit un astfel de punct de lucru, sau
-Inainte de incheierea contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asocierii.
-Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata in limba romana.
3. Autorizatie de functionare emisa de Banca Nationala a Romaniei conform OUG nr. 99/2006, cu modific[rile ;i complet[rile ulterioare, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul". 4.Toate documentele din cadrul acestei sectiuni, se vor raporta la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 2 Informatii despre candidat
Ofertantul va furniza Fisa de informatii generale pentru anii 2010, 2011 si 2012.
Valorile vor fi exprimate in lei si EURO. Pentru conversia RON/EURO se va utiliza cursul de schimb mediu anual comunicat de Banca Nationala a Romaniei: AnulCurs RON/EURO
2010:1 EURO = 4, 2099 RON
2011:1 EURO = 4, 2379 RON
2012:1 EURO = 4, 4560 RONPrezentare de Documente din care sa rezulte informatii privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani; acestea vor fi prezentate in copii ?conform cu originalul", semnate si stampilate pe fiecare pagina de reprezentantul legal.
Cerinta 1 Situatii financiare
Se vor prezenta Documente din care sa rezulte situatia financiara pentru ultimii 3 ani; acestea vor fi prezentate in copii ?conform cu originalul", semnate si stampilate pe fiecare pagina de reprezentantul legal.Convertirea in lei si euro pentru ofertantii romani si straini se va realiza la cursul mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: anul 2010 - 1 euro = 4, 2099 RON, anul 2011 -1 euro = 4, 2379 RON, anul 2012-1 EURO = 4, 4560 RON
Persoanele juridice straine vor atasa documente echivalente, in copie certificata, insotite de traducerea autorizata in limba romana, aceste documente fiind emise de autoritatile competente, care sa certifice situatia financiara pentru ultimii 3 ani. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente, atunci va fi acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completarea Formularului 6 - Informatii generalePrezentare de Documente din care sa rezulte informatii privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani; acestea vor fi prezentate in copii ?conform cu originalul", semnate si stampilate pe fiecare pagina de reprezentantul legal.Prezentarea de Documente din care sa rezulte situatia financiara pentru ultimii 3 ani; acestea vor fi prezentate in copii ?conform cu originalul", semnate si stampilate pe fiecare pagina de reprezentantul legal.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 4 Informatii privind asocierea operatorilor economiciIn cazul in care un grup de operatori economici vor depune o oferta comuna, candidatura trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului.
In cazul in care acordul de asociere este incheiat in alta limba decat limba romana, se va prezenta si traducerea autorizata in limba romana a acestuia.
continuare cerinta 4. In cazul in care contractul este atribuit unei asocieri de operatori economici care au depus oferta comuna, se solicita de catre autoritatea contractanta, inainte de incheierea contractului, prezentarea acordului de asociere in original cu semnaturile autentificate.
Nota: In cazul in care oferta este depusa de o asociere, pentru a beneficia de reducerea cu 50% a cerintelor privind garantia de participare si garantia de buna executie, conform prevederilor art. 16(2) din Legea 346/2004, este necesar ca fiecare dintre asociati sa se incadreze in categoria IMM-urilor si sa prezinte o declaratie in acest sens.
Cerinta 3 Informatii privind subcontractantii
In cazul in care candidatura include subcontractanti, se vor furniza informatii despre acestia, dupa cum urmeaza: denumirea subcontractantilor, specializarea acestora si specificarea serviciilor care urmeaza a fi prestate de subcontractant/subcontractanti.
Subcontractantul trebuie sa furnizeze Declaratia privind neincadrarea in prev. art. 69 ind 1 din O.U.G. 34/2006, cu mod. si compl. ulterioare.
continuare cerinta 3. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului castigator, ca la incheierea contractului de achizitie publica, sa prezinte contractele incheiate intre contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.
Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.
Cerinta 2 Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala (daca este cazul)
Capacitatea tehnica si profesionala a operatorului economic sau grupului de operatori economici care depune o oferta comuna poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, de un tert, conform art. 190 din OUG 34/2006. In cazul in care operatorul economic/grupul de operatori economici isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea unui tert, acesta trebuie sa prezinte un "Angajament ferm", incheiat in forma autentica, prin care tertul confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.
In cazul in care operatorul economic sau grupul de operatori economici (asocierea) are un tert sustinator pentru experienta similara, atunci intreaga valoarea solicitata ca experienta similara va fi demostrata de tert.
continuare cerinta 2. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006. Tertul sustinator va prezenta Declaratia privind neincadrarea in prev. art. 69 ind.1 din O.U.G. 34/2006, cu mod. si compl. ulterioare.
Cerinta 1Lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati ? prezentarea cel putin a unui document/contract/parti relevante contract/proces verbal de receptie sau a unui numar de maxim 2 documente/contracte/parti relevante contracte/procese-verbale de receptie prin care sa confirme suma imprumutata/sumele imprumutate cumulate de cel putin 43.000.000 lei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta Acordul de asociere (Formularul 11), in originalSe va prezenta Acordul de asociere (Formularul 11), in originalIn cazul in care oferta include subcontractanti, se va completa Formularul 10 din Sectiunea Formulare cu denumirea subcontractantilor, specializarea acestora si specificarea serviciilor care urmeaza a fi prestate de subcontractant/subcontractanti.Subcontractantul trebuie sa furnizeze Declaratia privind neincadrarea in prev. art. 69 ind 1din O.U.G. 34/2006, cu mod. si compl. ulterioare (Formularul 16A).Prezentarea urmatoarelor documente: - "Angajament ferm" - in forma autentica - Formularul 9.-Declaratie privind eligibilitatea pentru neincadrarea in prev. art. 180 din OUG. nr. 34/2006 - Formular 1A.-Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 181 din OUG. 34/2006 - Formular 2A.-Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 69 ind 1 din O.U.G. 34/2006, cu mod. si compl. ulterioare - Formular 16A.Completarea Formularului 7 - Lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani.Prezentarea cel putin a unui document/contract/parti relevante contract/proces verbal de receptie sau a unui numar de maxim 2 documente/contracte/parti relevante contracte/procese-verbale de receptie prin care sa confirme suma imprumutata/sumele imprumutate cumulate de cel putin 43.000.000 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
Deoarece sursele bugetului nu permit finantarea tuturor proiectelor, C.J.Bt a obtinut finantare din fonduri externe nerambursabile, pentru care este imperios necesara asig cofinantarii si derularii acestora, cf angajamentelor asumate prin semnarea contractelor de finantare cu O.I. si A.M. Avand in vedere ca pt proiectele aflate in derulare se aplica principiul rambursarii cheltuielilor, beneficiarul trebuie sa dispuna de resursele financiare nec efectuarii tuturor platilor. In cf cu prev art. 63, alin. 5 ind 1si alin. 11 din legea nr. 273/2006, sunt exceptate de la calculul gradului de indatorare imprumuturile contractate si/sau garantate de UAT-uri pt asig finantarii si/sau cofinantarii proiectelor care beneficiaza de fonduri externe rambursabile de preaderare sau post aderare de la UE precum si de la limitele anuale pentru finantarile rambursabile care urmeaza sa fie contractate de UAT-uri si pentru tragerile care se pot efectua din acestea.
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 7
Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani. Vor fi selectati pentru etapa II primii 7 operatori in ordine descrecatoare amediei cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3821/11.03.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.04.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.04.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
11.04.2013
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.04.2013 11:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Botosani, Piata Revolutiei nr.1-3, cam.307
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Clarificarile la doc de atribuire vor fi publicate pe site-ul www.e-licitatie.ro, atasate la anuntul de participare. Pentru ca autoritatea contractanta sa asigure garantarea protejarii acelor informatii pe care ofertantul le precizeaza ca fiind confidentiale, in ceea ce priveste secretul comercial si protejarea intelectuala, ofertantul va preciza care din elementele care compun oferta sunt considerate confidentiale. Op ec ofertanti care se incadreaza in categoria I.M.M., conform Legii nr. 346/2004 vor face dovada, pe proprie raspundere, indeplinirii cumulative a conditiilor privind numarul mediu anual de salariati si a cifrei de afaceri anuala. In conformitate cu prev art. 186 si 190 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul isi poate demonstra sit economica si financiara ori capacitatea tehnica si/sau profesionala prin prezentarea unui angajament de sustinere din partea unui tert. Negocierile se vor derula pana in momentul in care, fiecare participant la negocieri declara ca propunerea financiara pe care a prezentat-o nu mai poate fi imbunatatita.Dupa finalizarea negocierilor cu toti candidatii, autoritatea contractanta va transmite candidatilor invitatia de reconfirmare a rezultatului negocierilor, prin depunerea unei oferte finale (propunerea tehnica finala si propunerea financiara finala cerute prin Fisa de date a achizitiei, precum si Scrisoarea de inaintare - ETAPA III - FINALA (Formularul nr. 13)). Candidatul nu are dreptul ca, prin oferta finala, sa aduca modificari elementelor stabilite in procesul de negociere. Oferta prin care elementele stabilite in procesul de negociere sunt schimbate va fi considerata neconforma si va fi respinsa.Criteriul de atribuire al contractului este ?cel mai mic pret". Pretul total al contractului reprezinta suma taxelor, comisioanelor, dobanzilor si oricaror alte forme de remuneratie aferente serviciilor respective, conform art. 28, pct. 5 din OUG 34/2006. In cazul in care doi sau mai multi candidati au ofertat acelasi pret, atunci criteriul de departajare va fi marja ratei dobanzii oferita de banca, adica candidatul cu cea mai mica marja a ratei dobanzii oferita de banca va fi declarat castigator. In cazul in care doi sau mai multi candidati ale caror oferte sunt plasate pe primul loc au oferit aceeasi marja a ratei dobanzii, se va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
-conform art. 256ind2, alin 1., lit.a) din OUG 34/2006: Contesta?iile se formuleaza in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cuno?tin?a despre un act al Autoritatii Contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic - Contencios din cadrul Consiliului Judetean Botosani
Adresa postala: Pia?a Revolu?iei nr.1-3, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710236, Romania, Tel. +40 231514712, Email: [email protected], Fax: +40 231514715, Adresa internet (URL): www.cjbotosani.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.03.2013 08:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer