Licitatie Publica - Contractarea unei finantari rambursabile in valoare de 1.500.000 lei pentru cofinantarea proiectelor de interes local finantate din fonduri externe nerambursabile postaderare
Anunt de participare numarul 144737/04.07.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL FLAMANZI
Adresa postala: ORAS FLAMANZI, Localitatea: Flamanzi, Cod postal: 717155, Romania, Punct(e) de contact: Primaria Flamanzi, Tel. +40 0231552351, In atentia: Dan Rebenciuc, Email: [email protected], Fax: +40 0231552626, Adresa internet (URL): www.primariaflamanzi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contractarea unei finantari rambursabile in valoare de 1.500.000 lei pentru cofinantarea proiectelor de interes local finantate din fonduri externe nerambursabile postaderare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Orasul Flamanzi, judetul Botosani
Codul NUTS: RO212 - Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Autoritatea contractanta va contracta o finantare rambursabila in valoarea de 1.500.000 lei pentru 120 de luni de la data intrarii in vigoare a contractului, pentru cofinantarea proiectelor de interes local finantate din fonduri externe nerambursabile postaderare. Perioada de gratie: 24 luni; perioada de tragere: 1 an; perioada de rambursare: 8 ani, calculata de la data finalizarii perioadei de gratie, in rate egale.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prezentul contract are drept scop contractarea unei finantari rambursabile in suma de 1.500.000 lei pe o perioada de 120 de luni cu o perioada de gratie de 24 de luni pentru cofinantarea proiectelor care beneficiaza de fonduri externe nerambursabile, conform Documentatiei descriptive.
Valoarea estimata fara TVA: 921, 433.75RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
120 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se va constitui cf HG925/2006, art. 86, prin virament bancar sau prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari. GP se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in doc de atribuire. Valabilitatea garantiei de participare este cel putin 120 de zile, de la termenul limita de primire a ofertelor si este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Cuantumul GP este de 8.000 lei. GP se poate constitui si prin ordin de plata (OP) in cont RO31TREZ1165006XXX000262, Trezoreria Mun Botosani, cod fiscal 3372173. Indiferent de modalitatea de emitere a OP (pe suport de hartie sau electronic), acesta va avea confirmarea platii de catre banca emitenta (prin stampila bancii) pana la data deschiderii ofertelor.In caz contrar, oferta va fi respinsa la deschidere. Indiferent de modalitatea de constituire a GP, in conf. cu art. 278 ind 1 din OUG34/2006, suma ce va fi retinuta de autoritatea contractanta in cazul in care contestatia depusa de ofertant va fi respinsa ca nefondata de catre CNSC, va fi de: 4.701, 43 lei. Garantia de participare se va restitui conform cu art.88, din HG925/2006.3. In cazul in care GP este depusa in alta valuta decat lei, se va face echivalenta lei/valuta, la cursul BNR, la o data cu 5 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile art. 89 alin. (2) din H.G. nr. 925/2006. Conform art. 90, alin. (1) din H.G. 925/2006, garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Garantia trebuie sa fie irevocabila.Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea contractului fara TVA. GBE se constituie in termen de cel mult 5 zile lucratoare de la data la care ofertantul declarant castigator va lua cunostinta despre faptul ca contractarea liniei de finantare a primit avizul favorabil al Comisiei de autorizare a imprumuturilor locale.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 92 alin. (2) din H.G. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Daca un grup de operatori economici depun o oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului. Candidatii straini vor prezenta documentele eliberate de autoritatile competente, insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana. In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru aceasta, in original. Prin imputernicire se va autoriza semnatarul ofertei sa angajeze operatorul economic in procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.1.Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din OUG 34/2006 - Completare formular nr. 1 (documentul va fi prezentat si de tertul sustinator daca este cazul).2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 - Completare formular nr. 2 (documentul va fi prezentat si de tertul sustinator cu referire doar la punctele a, c1 si d).3.Se vor prezenta certificate conform art.181 din OUG 34/2006 - Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale si Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre bugetul de stat, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile. Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G.nr.34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Completare formular nr. 3.5.Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 691 din O.U.G.nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Personal care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire: Dan OLOERIU-primar; Dumitru MICUTARU- viceprimar; Paraschiva VICIRIUC-secretar; Mariana MIULESCU-consilier juridic; Aurelia ATODIRESEI-contabil sef; Oana-Ancuta CALIN- viza C.F.P;consilieri locali: Abacioaiei Ioan, Abacioaei Rodica, Balasei Constantin, Bildea Vochita, Guraliuc Ioan, Lipciuc Toma, Lisan Gheorghe, Mazuru Dorinel-Vasile, Manuca Vasile, Negrii Octav, Pasnei Mihai, Pirnau Constantin, Pitorac Constantin, Prodan Gheorghe, Prodan Octavian, Sadagurschi Constantin.
Formular 4 (declaratia va fi prezentata si de subcontractanti si tertii sustinatori, daca este cazul);Autoritatea contractanta va avea dreptul de a solicita clarificari si/sau completari referitoare la aceasta declaratie oricand pe parcursul procedurii de atribuire, in cazul in care intervin modificari in Lista de mai sus.6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare formularul nr. 5.
In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate la punctele 1, 2, 3, 5 si 6. 1.Persoane fizice/juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ? sa contina informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor si din care sa rezulte domeniul de activitate al ofertantului. Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul". In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, depunerea documentului in original sau in copie legalizata. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document pentru partea de contract pe care o va realiza).2.Persoane fizice/juridice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document pentru partea de contract pe care o va realiza). Operatorii economici straini vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta depusa de ei este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru una din optiunile:
-In termen de 45 de zile de la comunicarea rezultatului procedurii vor prezenta dovada deschiderii unui punct de lucru in Romania, in cazul in care nu au constituit un astfel de punct de lucru, sau
-Inainte de incheierea contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asocierii. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata in limba romana.3. Autorizatie de functionare emisa de Banca Nationala a Romaniei conform OUG nr. 99/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul".
Nota: Toate documentele din cadrul acestei sectiuni, se vor raporta la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1 Situatii financiare
Se vor prezenta Documente din care sa rezulte situatia financiara pentru ultimii 3 ani; acestea vor fi prezentate in copii ?conform cu originalul", semnate si stampilate pe fiecare pagina de reprezentantul legal. Convertirea in lei si euro pentru ofertantii romani si straini se va realiza la cursul mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: anul 2010 - 1 euro = 4, 2099 RON, anul 2011
-1 euro = 4, 2379 RON, anul 2012-1 EURO = 4, 4560 RON
Persoanele juridice straine vor atasa documente echivalente, in copie certificata, insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana, aceste documente fiind emise de autoritatile competente, care sa certifice situatia financiara pentru ultimii 3 ani.
Cerinta 2 Informatii despre candidat
Se solicita prezentarea cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani pentru care operatorul economic candidat va prezenta formularul Declaratia privind situatia economico-financiara.
Valorile vor fi exprimate in lei si EURO. Pentru conversia RON/EURO se va utiliza cursul de schimb mediu anual comunicat de Banca Nationala a Romaniei:
Anul Curs RON/EURO
2010: 1 EURO = 4, 2099 RON
2011: 1 EURO = 4, 2379 RON
2012: 1 EURO = 4, 4560 RON
Nota: Ofertantii din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute de Legea nr. 346/2004) beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri. Persoane juridice/fizice straine: Daca in tara de rezidenta a op ec straini aceste docum. se depun prin alte metode (spre ex. electronic), of. va depune si o declaratie pe propria raspundere asupra modului de inregistrare a doc. la autoritatile abilitate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea de Documente din care sa rezulte situatia financiara pentru ultimii 3 ani; acestea vor fi prezentate in copii ?conform cu originalul", semnate si stampilate pe fiecare pagina de reprezentantul legal.Completarea Formularului 6 - Informatii generaleSe vor completa si se vor depune formularul nr. 6 - Informatii generale si formularul nr. 6? - Declaratia privind situatia economico-financiara.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1Lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati - din care sa rezulte experienta similara prin cel putin 1 contract max. 2 contracte de servicii in suma imprumutata cumulata de cel putin 1.500.000 lei, care poate fi demonstrata prin prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau client beneficiar.
Cerinta 2 Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala ( daca este cazul)
Capacitatea tehnica si profesionala a operatorului economic sau grupului de operatori economici care depune o oferta comuna poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, de un tert, conform art. 190 din OUG 34/2006. In cazul in care operatorul economic/grupul de operatori economici isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea unui tert, acesta trebuie sa prezinte un "Angajament ferm", incheiat in forma autentica, prin care tertul confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.
In cazul in care operatorul economic sau grupul de operatori economici (asocierea) are un tert sustinator pentru experienta similara, atunci intreaga valoare solicitata ca experienta similara va fi demostrata de tert.
continuare cerinta 2. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.
180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006. Tertul sustinator va prezenta Declaratia privind neincadrarea in prev. art. 691 din O.U.G.
34/2006, cu mod. si compl. ulterioare.
Cerinta 3 Informatii privind subcontractantii
In cazul in care candidatura include subcontractanti, se vor furniza informatii despre acestia, dupa cum urmeaza: denumirea subcontractantilor, specializarea acestora si specificarea serviciilor care urmeaza a fi prestate de subcontractant/subcontractanti.
Subcontractantul trebuie sa furnizeze Declaratia privind neincadrarea in prev. art. 69 ind 1 din O.U.G. 34/2006, cu mod. si compl. ulterioare.
continuare cerinta 3. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului castigator, ca la incheierea contractului de achizitie publica, sa prezinte contractele incheiate intre contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.
Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 7
Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani. Vor fi selectati pentru etapa II primii 7 operatori in ordine descrescatoare amediei cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
15.332/12.06.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.08.2013 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.08.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.08.2013 11:00
Locul: Primaria orasului Flamanzi, jud. Botosani, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, experti cooptati, reprez. UCVAP si reprez. imputerniciti ai operatorilor economici care au depus candidatura / oferta in cadrul procedurii de atribuire a contractului.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Clarificarile la doc de atribuire vor fi publicate pe site-ul www.e-licitatie.ro, atasate la anuntul de participare. Pentru ca autoritatea contractanta sa asigure garantarea protejarii acelor informatii pe care ofertantul le precizeaza ca fiind confidentiale, in ceea ce priveste secretul comercial si protejarea intelectuala, ofertantul va preciza care din elementele care compun oferta sunt considerate confidentiale. Op ec ofertanti care se incadreaza in categoria I.M.M., conform Legii nr. 346/2004 vor face dovada, pe proprie raspundere, indeplinirii cumulative a conditiilor privind numarul mediu anual de salariati si a cifrei de afaceri anuala. In conformitate cu prev art. 186 si 190 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul isi poate demonstra sit economica si financiara ori capacitatea tehnica si/sau profesionala prin prezentarea unui angajament de sustinere din partea unui tert. Negocierile se vor derula pana in momentul in care, fiecare participant la negocieri declara ca propunerea financiara pe care a prezentat-o nu mai poate fi imbunatatita. Dupa finalizarea negocierilor cu toti candidatii, autoritatea contractanta va transmite candidatilor invitatia de reconfirmare a rezultatului negocierilor, prin depunerea unei oferte finale ( propunereatehnica finala si propunerea financiara finala cerute prin Fisa de date a achizitiei, precum si Scrisoarea de inaintare - ETAPA III - FINALA (Formularul nr. 16) ). Candidatul nu are dreptul ca, prin oferta finala, sa aduca modificari elementelor stabilite in procesul de negociere. Oferta prin care elementele stabilite in procesul de negociere sunt schimbate va fi considerata neconforma si va fi respinsa.Criteriul de atribuire al contractului este ?cel mai mic pret". Pretul total al contractului reprezinta suma taxelor, comisioanelor, dobanzilor si oricaror alte forme de remuneratie aferente serviciilor respective, conform art. 28, pct. 5 din OUG 34/2006. In cazul in care doi sau mai multi candidati au ofertat acelasi pret, atunci criteriul de departajare va fi marja ratei dobanzii oferita de banca, adica candidatul cu cea mai mica marja a ratei dobanzii oferita de banca va fi declarat castigator. In cazul in care doi sau mai multi candidati ale caror oferte sunt plasate pe primul loc au oferit aceeasi marja a ratei dobanzii, se va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertelor.Vor fi selectati pentru etapa II primii 7 operatori in ordine descrescatoare amediei cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani. Daca vor fi candidati calificati situati pe acelasi loc in clasamentul de preselectie cu aceiasi valoare a mediei cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani, departajarea se va realiza prin compararea cifrei de afaceri globale pe ultimul an.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
-conform art. 256 ind 2, alin 1., lit.a) din OUG 34/2006: Contestatiile se formuleaza in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al Autoritatii Contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic din cadrul primariei orasului Flamanzi
Adresa postala: str. Dimitrie Iov nr.284, Localitatea: Flamanzi, Cod postal: 717155, Romania, Tel. +40 231552351, Email: [email protected], Fax: +40 231552626, Adresa internet (URL): www.primariaflamanzi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.07.2013 13:28