Licitatie Publica - Contractarea unei finantari rambursabile in valoare de pana la 40.000.000 lei cu o maturitate de maxim 20 ani, o perioada de tragere si gratie de maxim 48 luni
Anunt de participare numarul 137922/02.08.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Judetul Neamt
Adresa postala: Str. Alexandru Cel Bun Nr.27, Localitatea: Piatra-Neamt, Cod postal: 610004, Romania, Punct(e) de contact: Mihail POPESCU, Tel. +40 0233212890, Email: [email protected], Fax: +40 0233211569, Adresa internet (URL): www.cjneamt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contractarea unei finantari rambursabile in valoare de pana la 40.000.000 lei cu o maturitate de maxim 20 ani, o perioada de tragere si gratie de maxim 48 luni
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Consiliul Judetean Neamt
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractarea unei finantari rambursabile in valoare de pana la 40.000.000 lei cu o maturitate de maxim 20 ani, o perioada de tragere si gratie de maxim 48 luni.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractarea unei finantari rambursabile in valoare de pana la 40.000.000 lei cu o maturitate de maxim 20 ani, o perioada de tragere si gratie de maxim 48 luni.
Valoarea estimata fara TVA: 7, 082, 202RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
240 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
35.412 lei.valabilitatea garantiei de participare este egala cu valabilitatea ofertei, 90 de zile de la data termenului limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare va fi constituita in favoarea Autoritatii Contractante prin: Ordin de plata(in care se specifica destinatia) -in contul deschis la Trezoreria Piatra Neamt nr. RO55TREZ4915006XXX000151;instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (90 zile).In cazul scrisorii de garantie este necesara completarea acesteia cf.form.14.1 in original.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoriaintreprinderilor mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare va prezenta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM. Ofertantul pierde garantia de participare daca: isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.- in masura in care este depusa o contestatie, iar CNSC o respinge, autoritatea contractanta are dreptul de a retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma calculata conform art. 278^1 din O.U.G. 34/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, acte doveditoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si contributiile pentru asigurarile sociale de stat(formulare tip eliberate de autoritatile competente - perioada de valabilitate a certificatelor constatatoare este cea stabilita de autoritatile emitente si este cea inscrisa in cuprinsul certificatelor), din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura, certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, prezentarea in cadrul documentelor de calificare a unei declaratii pe proprie raspundere ca nu se afla in situatia de a fi respins in baza art. 69^1 din OUG 34/2006;Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceste cerinte trebuiesc indeplinite de fiecare membru al grupului.Persoanele cu functie de decizie in cadrul Consiliului Judetean Neamt: Culita Tarata ? Presedinte , Cristina Mititelu? Secretarul Judetului, Gabriel Cristian Farcas si Mihai Farcasanu Vicepresedinti, Neculai Cojocariu-director executiv Directia Generala Buget Finante, Conache Gavriliu Doru- director executiv Directia Generala De Dezvoltare Judeteana, Sef Birou Achizitii- Mihai Popescu, Sef Serviciu juridic Bogdan Bosovici, Luiza Cretu-consilier juridic , Veronica Vasiliu si Postolica Irina-consilieri Bugetsi Consilieri Judeteni: Andoni Neculai; Andronache Florin; Arcan Emilia;Arnautu Decebal; Arsene Ionel; Bourceanu Adrian; Constantin Dan-Vasile; Dumitrascu Dionisie; Iacoban Constantin; Ignat Andrei; Jora Aurelian; Manoliu Dan; Murariu Vasile; Onu Bogdan; Paval Gabriel-Dan; PintilieMircea; Ploscaru Vasile-Stefanut; Pruteanu Vasile; Puscasu Neculai; Sandu Contantin; Simion Nadina; Spiridonescu Ioan; Stafie Constantin-Claudiu; Stan Viorel; Serban Ciprian-Constantin; Serban Iulia; Tapalaga Constantin-Cristian; Ursarescu Dorinel; Vasiliu-Moise Daniel; Vasiloiu Gheorghe; Visan Gabriel-LucianNota 1: Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 (cu modificarile si completarile ulterioare) atrage excluderea Ofertantului din procedura de atribuire.Nota 2: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Nota 3: In cazul in care exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente. Orice document solicitat va fi prezentat in original sau copie conforma cu originalul.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentelor in original/copie legalizata.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana.Toate documentele vor avea mentionat in clar numele intreg al semnatarului.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru aceasta .
Pentru persoane juridice/fizice romane :
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, original sau copie certificata? conform cu originalul?, Autorizatie de functionare emisa de Banca Nationala a Romaniei-Copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara
1. Fisa de Informatii Generale-unde se regasesc datele de contact, cifra de afaceri a operatorului economic
2. Prezentare bilant contabil pe anul 2011
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea tehnica
1.Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani din care sa rezulte ca operatorul economic a prestat in ultimii 3 ani minim un contract de servicii de acordare credit;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 7
cel mai mic RIR =100 puncte, urmatoarele oferte vor fi punctate astfel: RIR cel mai mic/RIRi x 100, unde RIRi reprezinta rata interna de rentabilitate .
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.09.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.09.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.09.2012 10:00
Locul: Bursa Romana de Marfuri terminal Piatra Neamt, B-dul Decebal nr.35 Bl.I4 parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti legali ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii acestora.Modelul de contract atasateste orientativ .(a) Costul total al finantarii va fi calculat prin metoda ratei interne de rentabilitate (R.I.R.), luand in calcul toate fluxurile de numerar asociate cu finantarea, rata interbancara ca fiind constanta pe toata durata imprumutului, egala cu valoarea comunicata de catre BNR (pentru rata ROBOR 1M) cu 15 zile inainte de data limita pentru depunerea ofertelor (asa cum a fost prezentata cu o zi anterioara), la care se vor adauga parametrii specifici fiecarui participant (marja peste ROBOR 1M, comisioane). Aceste valori se vor utiliza de ofertanti numai pentru calculele solicitate in cadrul ofertei financiare, in scopul compararii ofertelor.In scopul exclusiv al compararii ofertelor, in cadrul ofertei financiare, ofertantii vor prezenta un calcul al imprumutului, pe toata perioada de derulare a imprumutului. Ofertantii vor prezenta si un centralizator al costurilor anuale si totale, dupa modelul prezentat mai jos, punctul 16.1.(b) Procesul de evaluare a ofertelor financiare se va face dupa cum urmeaza: - oferta cu cel mai mic R.I.R. va primi 100 puncte, in timp ce urmatoarele oferte financiare vor fi punctate dupa cum urmeaza: (R.I.R. cel mai mic /R.I.R. i) x 100, unde R.I.R. i reprezinta rata interna de rentabilitate calculata pentru fiecare oferta financiara in parte.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Neamt
Adresa postala: Str. Alexandru cel Bun, nr. 27, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610004, Romania, Tel. +40 233212890, Email: [email protected], Fax: +40 233211569, Adresa internet (URL): www.cjneamt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.08.2012 14:17