Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contractarea unei finantari rambursabile interne ? linie de finantare in cuantum de 12.300.000 lei?


Anunt de participare numarul 139232/29.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Marghita
Adresa postala: C.Republicii nr.1, Localitatea: Marghita, Cod postal: 415300, Romania, Punct(e) de contact: Eva Bisa, Tel. +40 359409977, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 359409982, Adresa internet (URL): www.marghitaonline.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contractarea unei finantari rambursabile interne ? linie de finantare in cuantum de 12.300.000 lei?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Localitatea Marghita, judetul Bihor, Romania
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractarea unei finantari rambursabile ? linie de finantare in cuantum de 12.300.000 lei, pe o perioada de 15 ani din care primii 2 ani perioada de gratie, pentru asigurarea finantarii unor obiective de investitii de inters local conform documentatiei descriptiveValoarea estimata a contractului de servicii bancare este de pana la suma de 12.000.000 lei (taxe, comisioane, dobanzi)Contractarea finantarii rambursabile se va putea face numai dupa obtinerea avizului Comisiei de Autorizare a Imprumuturilor locale pe baza prevederilor HG 9/2007, modificata si completata prin HG 145/18.02.2008.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractarea unei finantari rambursabile ? linie de finantare in cuantum de 12.300.000 lei, pe o perioada de 15 ani din care primii 2 ani perioada de gratie, pentru asigurarea finantarii unor obiective de investitii de inters local.Contractul va fi semnat si va intra in vigoare numai dupa obtinerea avizului favorabil al Comisiei de Autorizare a Imprumuturilor Locale
Valoarea estimata fara TVA: 12, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
180 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 60.000 lei. Garantia de participare se prezinta la depunerea candidaturii, si ramane valabila la depunerea ofertei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie minim 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea candidaturilor. Garantia de participare va fi constituita fie printr-un instrument de garantare, emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, fie prin virament bancar in contul IBAN RO89TREZ0825006XXX000065 cod fiscal 4348947 deschis la Trezorerie Marghita. In cazul asocierii a doi sau mai multi operatori economici, garantia de participare poate fi constituita de unul dintre asociati, sau cumulat, de catre mai multi asociati. Persoanele juridice straine pot prezenta instrument de garantare emis de orice societate bancara sau de societate de asigurari agreata de candidat, este de preferat sa fie emisa de catre o bancacare sa aiba corespondent in Romania. In orice situatie, moneda folosita in instrumentul de garantare trebuie sa fie moneda nationala a Romaniei.Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a garantiei de participare are ca efect respingerea ofertei. 10% din val.contr. fara TVA. Se constituie: printr-un instr.de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara sau de o soc.de asig., care devine anexa la contr., inainte de semnarea contr.cu ofertant.declarat castig., Mod de constituire - Scris. de gar.bancara de buna executie-in orig.;sau daca partile convin se poate constit.prin retineri succes.din sumele datororate partiale.In acest caz contractantul are oblig.de a deschide la unit.Trez.statului din cadrul organului fiscal competent in administr.acestuia un cont de disponibil distinct la dispoz.autorit.contract. Suma initiala care se depune de catre contractanti in contul astfel deschis, nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contr. Pe parcursul indepl.contr., autorit.contract.urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractant.pana la concurenta sumei stabil.drept garantie de buna exec.in doc.de atribuire. Modalitatea de restituire .conf.art.92, alin.(2)din HG925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
-Declaratie privind eligibilitatea sau Prezentarea a orice document considerat edificator in tara de origine sau in tara in care candidatul/candidatul este stabilit, prin care demonstreaza faptul ca nu se incadreaza in nici una dintre situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cum ar fi Certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva. Vor depune aceasta declaratie: candidatul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), tertul sustinator (in cazul sustinerii)
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006 Vor depune aceasta declaratie: candidatul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), tertul sustinator doar pentru cazurile prevazute la lit. a), c1) si d) din art. 181 (in cazul sustinerii)
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura Vor depune aceasta declaratie: candidatul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), subcontractantul (in cazul subcontractarii)-Declaratie privind Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Vor depune acest certificat: candidatul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006.Vor depune aceasta declaratie: candidatul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), tertul sustinator (in cazul sustinerii), subcontractantul (in cazul subcontractarii)Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire)sunt: Pocsaly Zoltan - primar, Bereteu Viorica - contabil sef, Bisa Eva - dir.exec.adj dir.teh, Pazmandi Ildiko -insp.achizitii, Kalmar Ilona - contabil.Arkosi Anton-consilier local, Ciarnau Claudiu -consilier local-Certificat de atestare fiscala emis de catre Ministerul Finantelor Publice sau de catre autoritatile subordonate acestuia privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul general consolidat al statului, in original /copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa rezulte ca candidatul nu are datorii scadente in luna luna anterioara celei in care se depun ofertele
-Certificat de atestare fiscala emis de primaria localitatii unde candidatul isi are sediul, privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul local, in original sau in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. din care sa rezulte ca candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele
Vor fi descalificati candidatii care au datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele
Persoanele juridice straine vor prezenta certificatele de atestare emise de catre organele competente din tara candidatului. In cazul in care in tara ofertantului nu se emit documentele solicitate, ofertantii pot prezenta o declaratie pe propria raspundere, in limba romana si in forma autentificata, in original, din care sa rezulte ca ofertantul nu figureaza ca debitor la organele corespunzatoare, locale si nationale, din tara de origine. Vor fi enumerate aceste organe fiscale, locale si nationale, si vor fi prezentate datele de contact (denumire, adresa completa, numere de telefon si fax, adresa de e-mail, adresa de internet).Neprezentarea sau prezentarea actelor solicitate intr-o forma necorespunzatoare are ca efect respingerea candidaturii, ca inacceptabila. a. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta (cu cel mult 15 de zile inainte de depunerea candidaturii) sau echivalent, in original sau in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., din care sa rezulte ca domeniul de activitate al candidatului corespunde obiectului procedurii si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment) sau ca societatea se afla in incapacitate de plata;
Persoanele juridice/fizice straine pot prezenta, fie certificat constatator emis de organul competent din tara de origine din care sa reiasa ca agentul economic este autorizat sa desfasoare activitatea care face obiectul prezentei proceduri, in original , in copie legalizata sau in copie cu mentiunea "conf. cu origianal", fie actul constitutiv si statutul candidatului impreuna cu toate modificarile acestora, din care sa rezulte ca, agentul economic este autorizat sa desfasoara activitatile supuse achizitiei, in copie legalizata sau copie cu mentiunea conf. cu originalul Documentele emise intr-o alta limba decat limba romana, vor fi insotite de traducere autorizata, cu incheierea de legalizare a semnaturii traducatorului, in original.
Autoritatea contractanta va solicita de la candidatul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul proceduriiprezentarea pentru conformitate documentul in original/copie legalizatab. Autorizatia de functionare emisa de Banca Nationala a Romaniei in original sau in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta Declaratia privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta o lista a principalelor prestari de servicii de acordare credite efectuate in ultimii 3 ani. Prin ultimii 3 ani se intelege perioada cuprinsa intre anul 2009 si data limita de depunere a candidaturilor.Se vor prezenta pana la cinci contracte in domeniul similar cu obiectul prezentului contract , finalizate sau nefinalizate in ultimii 3 ani, a caror valoare cumulata sa fie de minim 10.000.000 leifara TVA.Conditia de calificare de mai sus se considera ca este indeplinita, daca sunt prezentate cumulativ urmatoarele documente: lista cuprinzand contractele similare, in original, Copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, a contractelor nominalizate ca experienta similara?Recomandare (document constatator) sau documente echivalente (pentru persoane juridice straine), pentru contractele nominalizate ca experienta similara in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul
Se vor prezenta informatiireferitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani conf. formularului 11
Informatii privind asociereaSe va prezentaAcordul de asociere(formular 12)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
Contributia proprie la investitiile in curs de executie derulate in cadrul Programelor guvernamentale nu pot fi asigurate latermenele scadente.
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 3
Toti candidatii care vor indeplini cerintele minime de calificare vor fi selectati pentru etapa a doua a procedurii.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.10.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.10.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.10.2012 12:00
Locul: Primaria Municipiului Marghita , Str. Calea Republicii nr .1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membriicomisiei de licitatie si reprezentantii imputerniciti ai candidatilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atacsunt cele prevazute la art.256 ^2 din O.U.G. nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.09.2012 10:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer