Licitatie Publica - Contractarea unei finantari rambursabile interne , pe termen lung, in valoare de 23648005,00 lei pentru cofinantarea proiectului, finantat din Fonduri de Coeziune "Reabilitarea si extinderea sistemelor de alimentare cu apa si canalizare in jud. Teleorman
Anunt de participare (utilitati) numarul 90269/06.11.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC APA SERV SA
Adresa postala: str. Vedea nr. 31, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140052, Romania, Punct(e) de contact: FLORICICA CHIVU, Tel.0247311272, In atentia: TATIANA SANDU, Email: [email protected], Fax: 0247313218, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Contractarea unei finantari rambursabile interne , pe termen lung, in valoare de 23648005, 00 lei pentru cofinantarea proiectului, finantat din Fonduri de Coeziune"Reabilitarea si extinderea sistemelor de alimentare cu apa si canalizare in jud. Teleorman "
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: municipiul Alexandria , str. Vedea nr. 31, cod 140052 , jud. Teleorman
Codul NUTS: RO317 - Teleorman
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractarea unei finantari rambursabile interne , pe termen lung, in valoare de 23648005, 00 lei pentru cofinantarea proiectului, finantat din Fonduri de Coeziune"Reabilitarea si extinderea sistemelor de alimentare cu apa si canalizare in jud. Teleorman "
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractarea unei finantari rambursabile interne , pe termen lung , in valoare de 23648005 lei pentru cofinantarea proiectului major , finantat din Fonduri de Coeziune " Reabilitarea si extinderea sistemelor de alimentare cu apa si canalizare in jud. Teleorman .
Valoarea estimata fara TVA: 57, 083, 790RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
240 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- Cuantumul garantiei de participare 397 500lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie:
1. Formular nr.12B - declaratie privind neincadrarea in prev. art.181 din OUG 34/20062.Plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat.Persoanele juridice romane vor prezenta:
a)certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor sitaxelor locale si alte venituri ale bugetului local ;
b)certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelorsi contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidatPersoanele juridice straine:
Sevor accepta ca fiind considerat , din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit cum ar fi certificate, caziere judiciare saualte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.Autorizatie de functionare emisa de BNR privind functionarea ca banca de stat sau privata valabila pentru anul 2009 (copie legalizata)Cerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, in original sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Documentele sa fie valabile la data deschiderii ofertei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita:
-Bilanturile contabile la 31.12.2006, 31.12.2007, 31.12.2008, vizate si inregistrate de organele competente .
-Cifra de afaceri medie anualape ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008)Valorile vor fi exprimate in lei , la cursul lei/euro mediu comunicat de BCE pentru anul respectiv , dupa cum urmeza:
Anul 2006 - 1 euro= 3, 5245 lei
Anul 2007 - 1 euro= 3, 3773 lei
Anul 2008 1 euro = 3, 6827 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezentaLista principalelor prestariin ultimii 3 ani (Formular nr.12E)Se solicita completarea Formularului nr. 12Gcu subcontractantii si specializarea acestora.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.12.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.12.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.12.2009 12:00
Locul: sediul SC APA SERV SA , str. Vedea nr. 31 cod 140052 , Alexandria , jud. Teleorman
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor care au imputernicire scrisa
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030081, Romania, Tel.: 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti , Sectia ConteciosAdministrativ si Fiscal
Adresa postala: Splaiul Independenteinr.5 sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0, Romania, Tel.+40213195180, Email: [email protected], Fax: +40213321240, Adresa internet (URL): http: //www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC APA SERV SA Alexandria
Adresa postala: Str. Vedea nr. 31, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140052, Romania, Tel.+40247311272, Email: [email protected], Fax: +400247313218
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.11.2009 08:45