Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contractarea unei finantari rambursabile interne pentru investitii de interes public, com. Mihaesti, jud. Olt


Anunt de participare numarul 119694/20.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna MIHAESTI (PRIMARIA MIHAESTI)
Adresa postala:  comuna Mihaesti, jud. Olt, Localitatea:  Mihaesti, Cod postal:  237255, Romania, Punct(e) de contact:  Constantin Dobrita, Tel. 0249488301, Email:  [email protected], Fax:  0249488301, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contractarea unei finantari rambursabile internepentru investitii de interes public, com. Mihaesti, jud. Olt
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Consiliul Local(Primaria)Mihaesti, jud. Olt
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de servicii "Contractarea unei finantari rambursabile interne in suma de 1000000 lei pentru investitii de interes public", com. Mihaesti, jud. Olt.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractarea unei finantari rambursabile interne in suma de 1000000 lei pentru investitii de interes public, com. Mihaesti, jud. Olt.
Valoarea estimata fara TVA: 850, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
180 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 4800 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
V.1) Situatia personala a candidatului / ofertantului
Declaratie privind eligibilitateaCerinta minima obligatorie: completare formular nr. 12A.Declaratieprivind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006;
Cerinta minima obligatorie: completare formular nr. 12B si prezentare certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale valabilitate la data deschiderii ofertelor - (original sau copie legalizata).
Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii - eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata, la care se va anexa traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Declaratieprivind calitatea de participant la procedura: completare formular nr. 12C;
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 31.12.2009;Informatii generale- Fisa de informatii generale privind cifra de afaceri medie anuala pe anii financiari 2007, 2008, 2009.- Raportul auditorului, la nivel consolidat, pentru ultimul exercitiu financiar incheiat.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bilant contabil: Cerinta minima obligatorie: copie certificata dupa bilantul contabil la 31.12.2009, (copie semnata si stampilata "conform cu originalul");Informatii generale- Fisa de informatii generale privind cifra de afaceri medie anuala pe anii financiari 2007, 2008, 2009. Cerinta minimaeste ca cifra medie de afaceri pe aniifinanciari 2007, 2008, 2009 sa aiba o valoare 240.000 lei. Cifra de afaceri medie anuala se va determina ca medie aritmetica a cifrelor de afaceri obtinute de ofertantin anii financiari precizati.- Raportul auditorului, la nivel consolidat, pentru ultimul exercitiu financiar incheiat.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similaraLista principalelor servicii executate in ultimii 3ani;Declaratie privind lista principalelor servicii similare obiectului contractului (de acordare de credite) prestate in ultimii 3 ani;
Informatii privind subcontractantiiDeclaratie privind subcontractantii ? Formularul "12G";
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara: Se impune ca cerinta minima obligatorie, realizarea in ultimii3ani a cel putin unui contractalcarui obiect a fost prestarea de servicii similare ?insotit de recomandarea beneficiarului; suma valorilor de servicii prestate si incluse in contractul (contractele) prezentat (e) ca dovada a experientei similare sa fie de 850000 lei.- Se vor anexa copiile contractelor aferente (paginile din care sa reiasa firmele contractante, numarul contractului, valoarea contractului si semnaturile).! Daca contractele in cauza au clauze exprese de confidentialitate, operatorii economici vor prezenta o declaratie pe propria raspundere ca acele contracte exista;Declaratie privind lista principalelor servicii similare obiectului contractului (de acordare de credite) prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. Formularul "12E";
- Lista privind subcontractantii (daca este cazul) ;
- Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.- Se solicita, ca la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.- Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.05.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.05.2011 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.05.2011 17:00
Locul: Consiliul Local (Primaria) Mihaesti, lud. Olt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii mandatati ai ofertantilor si UCVAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stravapoleos, nr. 6, sector. 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Mihaesti, jud. Olt
Adresa postala:  Comuna Mihaesti, jud. Olt, Localitatea:  Mihaesti, Cod postal:  237255, Romania, Tel. 0249488301
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.04.2011 14:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer