Licitatie Publica - Contractarea unei finantari rambursabile interne
Anunt de participare numarul 87369/29.09.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN VALCEA
Adresa postala: RM.VALCEA, STR.GENERAL PRAPORGESCU NR. 1-T, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240182, Romania, Punct(e) de contact: VICTOR DEACONESCU, Tel.0250732901/103, Email: [email protected], Fax: 0250735617, Adresa internet (URL): www.cjvalcea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contractarea unei finantari rambursabile interne
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Consiliul Judetean Valcea, cu sediul in municipiul Ramnicu Valcea, strada General Praporgescu nr. 1, judetul Valcea
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de acordare a unui credit, in cuantum de 25.000.000 lei, in vederea asigurarii finantarii unor obiective de investitii de interes public judetean, angajate prin HCJ nr. 53 din 30.04.2009
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractarea unei linii de finantare, de 25.000.000 lei pe o perioada de 7 ani si 6 luni, conform caietului de sarcini.Valoarea estimata a contractului de servicii s-a calculat pe baza taxelor, comisioanelor, dobanzilor si a oricaror alte forme de remuneratii aferente serviciilor respective, potrivit art. 28 alin (5) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Valoarea estimata fara TVA: 12, 949, 502RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu se solicita garantia de participare. Garantia de buna executie 0, 1% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: venituri proprii conform art. 62, alin. (1) din Legea nr. 273/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractarea conform art. 44 si art.45 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului valabil la data deschiderii ofertelor - valabil 30 zile de la data emiterii (originalsau copie legalizata), din care sa reiasa urmatoarele:
- domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la fapte penale si la fapte aflate sub incidenta art. 21 lit. d)-g) din Legea nr. 26/1990, republicata.
-Certificat unic de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie, copie.
- Autorizatie de functionare emisa de BNR copie legalizata- Autorizatia de functionare eliberata de organismul de reglementare din tara in care ofertantul este rezident copie legalizata tradusa in limba romana de traducator autorizat.- Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalin conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, valabil pentru anul calendaristic in curs (documentele se vor prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).
Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima obligatorie: copie certificata dupa bilantul contabil la 31.12.2008, inregistrat la D.G.F.P., (copie semnata si stampilata "conform cu originalul", din care sa reiasa daca ofertantul se afla intr-o situatie economica buna; profitul net al ofertantului trebuie sa fie pozitiv.- Fisa de informatii generale privind cifra de afaceri medie anuala pe anii financiari 2006, 2007, 2008. - Raportul auditorului, la nivel consolidat, pentru ultimul exercitiu financiar incheiat.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima impusa de autoritatea contractanta, este ca cifra medie de afaceri pe aniifinanciari 2006, 2007, 2008 sa aiba o valoare cel putin egala cude doua ori valoarea estimata a contractului respectiv 25.899.004 lei. Cifra de afaceri medie anuala se va determina ca medie aritmetica a cifrelor de afaceri obtinute de ofertantin anii financiari precizati.. Cifra de afaceri medie anuala se va determina ca medie aritmetica a cifrelor de afaceri obtinute de ofertantin anii financiari precizati.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Se vor anexa copiile contractelor aferente (paginile din care sa reiasa firmele contractante, numarul contractului, valoarea contractului si semnaturile)
- Daca contractele in cauza au clauze exprese de confidentialitate, operatorii economici vor prezenta o declaratie pe propria raspundere ca acele contracte exista.- Declaratie privind lista principalelor servicii similare obiectului contractului(de acordare de credite) prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. Formularul "12E".
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara: Se impune ca cerinta minima obligatorie, realizarea in ultimii3ani a unui contract alcarui obiect a fost prestarea de servicii similare insotite de recomandarile beneficiarilor, suma valorilor de servicii prestate si incluse in contractul (contractele) prezentat (e) ca dovada a experientei lui similare, sa fie de 12.000.000 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
II A 30/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.11.2009 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.11.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.11.2009 11:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Valcea, Ramnicu Valcea, strada General Praporgescu nr. 1, judetul Valcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai firmelor ofertante
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Pitesti - Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: str. Victoriei, nr. 22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248624940, Fax: 0248211800
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: strada Stavropoleos, numarul 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conditiile art. 256^2 alin. (1) lit. a siart. 270-271 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic, Contencios, Coordonare CONSILIUL JUDETEAN VILCEA
Adresa postala: strada General Praporgescu nr. 1, judetul Valcea, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240182, Romania, Tel.0250732901/169, Email: [email protected], Fax: 0250/735617, Adresa internet (URL): cjvalcea.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.09.2009 10:41