Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contractarea unei finantari rambursabile interne, de tip revolving, in valoarea de pana la 4 milioane lei in vederea asigurarii fondurilor necesare pre-finantarii si co-finantarii proiectelor ce vor fi realizate din fonduri europene.


Anunt de participare numarul 133198/20.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Murfatlar
Adresa postala: CALEA DOBROGEI, NR. 1, JUD. CONSTANTA, Localitatea: Murfatlar, Cod postal: 905100, Romania, Punct(e) de contact: contabil sef, Reise Memet, Tel. +40 241234350, Email: [email protected], Fax: +40 241234516, Adresa internet (URL): www.primaria-murfatlar.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contractarea unei finantari rambursabile interne, de tip revolving, in valoarea de pana la 4 milioane lei in vederea asigurarii fondurilor necesare pre-finantarii si co-finantarii proiectelor ce vor fi realizate din fonduri europene.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: orasul Murfatlar
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractarea unei finantari rambursabile, de tip revolving, pentru o perioada de maxim 16 luni, in valoarea de pana la 4 milioane lei in vederea asigurarii fondurilor necesare pre-finantarii si co-finantarii proiectelor ce vor fi realizate din fonduri europene.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractarea unei finantari rambursabile interne, de tip revolving, in valoarea de pana la 4 milioane lei in vederea asigurarii fondurilor necesare pre-finantarii si co-finantarii proiectelor ce vor fi realizate din fonduri europene.
Valoarea estimata fara TVA: 250, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
se solicita in cuantum de 5000 lei;Garantia de participare se va constitui prin virament bancar in contul nr. RO95TREZ2315006XXX015066deschis la Trez. Mun. Constantasau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formularul nr. 12 din Sectiunea Modele si Formulare) ori de o societate de asigurari; Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor 0.6% din pretul contractului (fara TVA)Modul de constituire a garantiei de buna executie: Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari ? care va fi irevocabil se va prezenta in original. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de venituri si cheltuieli local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
contractul va intra in vigoare la data obtinerii avizului favorabil al Comisiei de autorizare a Imprumuturilor Locale ( Ministerul Finantelor Publice)
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie neincadr art 180 si 181 din OUG 34/2006, certificate atest fiscala privind indepl oblig de plata catre bugetul stat si local, Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente care sa ateste plata obligatiilor exigibile de plata, in luna anterioara celei in care se depun candidaturile.certif participare oferta indep cf Ordin ANRMAP 314/2010, decl calit participant, decl neincadr art 69^1 din OUG 34/2006, Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt:
- Gheorghe Cojocaru ? Primar
- Nicolae Crivineanu? Viceprimar
- Reise Memet ? Contabil Sef certif constatator emis ORC, elib cu cel mult 30zile inainte de data deschid ofertelor, certif constat pt ofertant castigat se va prezenta in original/copie legalizata pt conformitatea docum, inainte de semnarea contr.; autoriz emisa de BNR sa ateste dreptul de a desf activit ce fac obiectul achizitiei, pt pers jurid straine: documente echivalente sau daca BNR impune anumite autorizari pt operat econ. straini, se vor prezenta acestea
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Cifra de afaceri medie anuala pentru anii financiari 2008, 2009 si 2010 sa fie cel putin egala cu suma de 4.000.000 lei. Cifra medie anuala se va determina ca medie aritmetica a cifrelor de afaceri obtinute de candidat in anii financiari prezentati.
Persoanele juridice infiintate de mai putin de trei ani, vor prezenta cifra de afaceri doar pentru anii scursi de la data infiintarii.
Nota: Participantii vor prezenta bilantul contabil la 31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010, vizate si inregistrate la organele competente, in copie cu mentiunea ?Conform cu originalul?, stampilat si semnat de ofertant.Pentru persoane juridice straine se vor depune traduceri autorizate si legalizate in limba romana. Documentele solicitate trebuie sa fie inregistrate si vizate la autoritatea din tara respectiva.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Informatii privind capacitatea tehnica si/sau profesionala ? Declaratia privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii trei ani.
Ofertantul va prezenta o lista a principalelor servicii de creditare in conditii similare celor solicitate prin Caietul de sarcini, prestate in ultimii trei ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Candidatul infiintat de mai putin de 3 ani, va prezenta lista principalelor servicii de acordare de credite prestate de la infiintare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
evitarea riscurilor sistarii lucrarilor in curs de executie, finantate din fonduri europene ca urmare a neplatii facturilor aferente lucrarilor executate, cerinte impuse de AM din cadrul POR
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 10
in ordine descresc punctaj, cf algoritm punctaj: P N(n)=[CA(n)/CA cea mai mare]*100 CA(n)=cifra af med. pe ultimii 3 ani a candidaturii "n"; CA=cifra af med pe ultimii 3ani cea mai mare
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.02.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.03.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
01.03.2012
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.03.2012 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
a)5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante; b)Decizia CNSC privind solutionarea contestatiei poate fi atacata cu plangere in teren de 10 zile de la comunicare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul achizitii, Primaria orasului Murfatlar
Adresa postala: calea Dobrogei, nr. 1, ,Localitatea: Murfatlar, Cod postal: 905100, Romania, Tel. +40 241234350, Email: [email protected], Fax: +40 241234516, Adresa internet (URL): www.primaria-murfatlar.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.02.2012 09:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer