Licitatie Publica - Contractarea unei finantari rambursabile interne in suma de 15.000.000 lei
Anunt de participare numarul 136946/28.06.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Judetul Covasna
Adresa postala: Piata Libertatii nr. 4 Sfantu Gheorghe, Localitatea: Sfantu Gheorghe, Cod postal: 520008, Romania, Punct(e) de contact: Szabo; Agoston, Tel. +40 267311190, In atentia: FERENCZ Ludovic, Email: [email protected], Fax: +40 267351228, Adresa internet (URL): www.kvmt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contractarea unei finantari rambursabile interne in suma de 15.000.000 lei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: la sediul operatorului economic si la sediul autoritatii contractante
Codul NUTS: RO123 - Covasna
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractarea unei finantari rambursabile interne in suma de 15.000.000 lei cu trageri succesive, cu o maturitate de 10 ani, din care 3 ani perioada de gratie, cu dobanda ROBOR 1M + punctele procedurale practicate de ofertant in plus peste dobanda ROBOR 1M, care va avea ca finalitate asigurarea cofinantarii si plata cheltuielilor neeligibile necesare implementarii investitiilor publice de interes judetean. Contractul de achizitie publica se va incheia sub conditie suspensiva, adica acesta va intra in vigoare si va produce efecte intre parti, numai daca autoritatea contractanta va obtine avizul favorabil al Comisiei de autorizare a imprumuturilor locale, cu privire la contractarea acestei finantari rambursabile, potrivit prevederilor H.G. nr. 9/2007 privind constituirea, componenta si functionarea Comisiei de Autorizare a Imprumuturilor Locale, modificata si completata prin H.G. nr.145/13.02.2008. In cazul neindeplinirii conditiei suspensive, respectiv in cazul in care contractarea creditului nu va fi autorizata, autoritatea contractanta neobtinand avizul favorabil al Comisiei de autorizare a finantarilor rambursabile locale, contractul de credit incheiat cu ofertantul care va fi declarat castigator, se desfiinteaza cu efect retroactiv chiar din momentul incheierii acestuia, cu toate consecintele juridice care decurg din aceasta situatie. Contractul de achizitie publica care urmeaza a fi incheiat constituie informatie de interes public si, in consecinta, nu va fi supus reglementarilor privind secretul bancar. Aceste specificatii vor constitui alaturi de altele, clauze obligatorii ale contractului de achizitie publica.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractarea unei finantari rambursabile interne in cuantum de 15.000.000 lei cu trageri succesive, cu o maturitate de 10 ani, din care 3 ani perioada de gratie. Pretul estimat al contractului de 9.000.000 lei cuprinde contravaloarea dobanzilor, a comisioanelor si a altor costuri aferente serviciului in cauza. Pe parcursul derularii contractului autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a efectua modificari si/sau completari ale investitiilor de interes public judetean finantate din imprumut (finantare rambursabila), cu respectarea legislatiei in vigoare, Intrarea in vigoare a contractului, precum si graficul de trageri efective vor fi corelate cu graficul de executie a lucrarilor de investitii.
Valoarea estimata fara TVA: 9, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
120 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
10.000 lei (care se poate constitui prin: scrisoare de garantie bancara ? Formularul nr. 9, in numerar, ordin de plata, sau orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari - conform art. 86 din HG nr. 925/2006 actualizata). Plata garantiei se poate face in contul RO39TREZ2565006XXX000168 deschis la Trezoreria municipiului Sfantu Gheorghe, cod fiscal 4201988. Garantia de participare se va constitui numai in lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei (120 zile). In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator. In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare de garantie bancara, aceasta va trebui sa fie emisa de o banca din Romania sau de o banca din strainatate, care are drept corespondent o banca din Romania, sau care are sucursala in Romania, in favoarea autoritatii contractante. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse si returnate. In cazul in care ofertantul depune o contestatie la CNSC, iar aceasta respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare (art. 2781 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare) 7.980 lei + 0, 01% din valoarea estimata ce depaseste 4.200.001 lei (7.980 + 479, 99 = 8.459, 99 lei). Garantia de buna executie = 5% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie poate fi constituita prin scrisoare de garantie bancara care devine anexa la contract, la momentul semnarii acestuia si va fi valabila pe toata perioada derularii contractului. Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna execurie in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul respectiv, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei. Garantia de buna executie poate fi constituita prin oricare din modalitatile prevazute la art. 90 alin. (1) din HG nr. 925/2006 actualizata.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Din bugetul judetului Covasna (prin CJ Covasna). Garantarea imprumutului va fi asigurata din veniturile proprii ale bugetului judetean, conform prevederilor Legii finantelor publice locale 273/2006.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Contractul intra in vigoare numai daca se va obtine avizul favorabil al Comisiei de Autorizare a Imprumuturilor Locale, in conformitate cu prevederile Legii finantelor publice locale nr. 273/2006 actualizata. Incheierea contractului se va realiza OUG 64/2007 actualizata.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii vor depune formularele completate si actele insirate in continuare. Declaratie privind eligibilitatea. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 (Persoane cu functii de decizie privind procedura: TAMAS Sandor, HENNING Laszlo-Janos, KLARIK Laszlo-Attila, FERENCZ Ludovic, VASS Stefan, SZTAKICS Istvan Attila, DOMOKOS Reka, VERES Janos, DEMETER Pal, SZABO Agoston. Consilierii locali responsabil cu aprobarea bugetului aferent finantarii contractului: Demeter Janos, Baka Matyas, Ambrus Jo;zsef, Demeter Laszlo, Tatar Marta-Éva, Kiss Tiberiu, Kovacs Odon, Bagoly Miklo;s Levente, Toth-Birtan Csaba, Dimeny Gyorgy, Farkas Gyorgy, Bodo; Lajos, Molnar Endre, Nagy Zoltan, Fazakas Tibor, Fekete Carol, Csog Ignac, Fülop Csaba, Bandi Imre, Tulit Attila, Kulcsar-Terza, Jo;zsef-Gyorgy, Benedek Barna Jo;zsef, Bartha Sandor, Calinic Sabin, Solomon Ioan, Bote Aurel, Agrigoroei Gica, Joo;s Stefan Leontin, Zarnescu Gheorghe). Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Depunerea certificatelor fiscale privind situatia taxelor si impozitelor la bugetele locale, perecum si la bugetul de stat, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in copii conforme cu originalele, semnata si vizata cu stampila societatii. Ofertele depuse de ofertantii care au datorii la bugetul de stat si/sau local cu scadenta de plata depasita vor fi considerate neconforme. Ofertantii vor depune actele insirate in continuare. Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului ? ONRC (in original sau copie legalizata), din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Autorizatie valabila emisa de Banca Nationala a Romaniei prin care ofertantul este autorizat ca banca in conditiile O.U.G. nr. 99/2006 privind activitatile de credit si adecvarea capitalului, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatiile generale ale operatorului economic. Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare sau cel putin egala cu suma de 10.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Ofertantii admisi si inscrisi cu certificat valabil pe www.e-licitatie.ro vor fi invitati prin SEAP la imbunatatirea ofertelor financiare (pret) printr-o singura runda de licitatie electronica cu durata de o zi lucratoare. Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta si nr de participanti inscrisi la licitatie. Pentru cerinte minime privind echipamentul electronic folosit, conditiile tehnice si modalitatile concrete de realizare a conectarii se va consulta linkul https: //www.e-licitatie.ro: 8881/Public/Common/Static.aspx?f=TechnicalRequirement. Licitatia electronica va putea fi oprita daca oferta nu s-a imbunatatit in runda precedenta (nu e cazul). Licitatia nu se prelungeste automat in cazul modificarii clasamentului.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
12326 din 20.12.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.08.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.08.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.08.2012 10:00
Locul: 520008, P-ta Libertatii nr. 4, Mun. Sf. Gheorghe, Jud. Covasna, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti din partea ofertantilor ce depun oferta la procedura de achizitie publica.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care dupa etapa de "licitatie electronica" doua sau mai multe oferte se situeaza pe primul loc dupa aplicarea criteriului de atribuire, de la acestia se vor solicita noi oferte financiare in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP, operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor art. 256^2 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Covasna - Compartiment juridic-contencios si control acte administrative
Adresa postala: Piata Libertatii, nr. 4, Localitatea: Sfantu Gheorghe, Cod postal: 520008, Romania, Tel. +40 267311190, Email: [email protected], Fax: +40 267351228, Adresa internet (URL): www.kvmt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.06.2012 13:24