Licitatie Publica - ?Contractarea unei finantari rambursabile interne in valoare de 30.000.000 lei pentru finantarea unor obiective de investitii de interes public judetean?
Anunt de participare numarul 104035/20.07.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Dambovita
Adresa postala: Piata Tricolorului, Nr 1, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130060, Romania, Punct(e) de contact: Directia Achizitii Publice - Servicii, Lucrari, Produse, Tel. +40-245-207.612, In atentia: Traian ICOBET - Director executiv, Email: [email protected], Fax: +40-245-616.827, Adresa internet (URL): www.cjd.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Contractarea unei finantari rambursabile interne in valoare de 30.000.000 lei pentru finantarea unor obiective de investitii de interes public judetean?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Consiliul Judetean Dambovita, judetul Dambovita
Codul NUTS: RO313 - Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prezentul contract are drept scop, contractarea unei finantari rambursabile in valoare de 30.000.000 lei pe o perioada de 15 ani cu perioada de gratie de 3 ani pentru finantarea unor obiective de investitii de interes judetean in judetul Dambovita, conform documentatiei descriptive.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prezentul contract are drept scop, contractarea unei finantari rambursabile in valoare de 30.000.000 lei pe o perioada de 15 ani cu perioada de gratie de 3 ani pentru finantarea unor obiective de investitii de interes judetean in judetul Dambovita, conform documentatiei descriptive.
Valoarea estimata fara TVA: 52, 934, 143.29RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
180 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 100000 lei conform fisei de date.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Propriu al Consiliului Judetean Dambovita
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Modalitatea de tragere: se va efectua o transa in decursul anului 2010, o tragere in anul 2011 si o tragere in anul 2012, conform documentatiei descriptive.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- declaratie privind calitatea de participant la procedura- copie dupa Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului- Certificat constatator, in original sau copie legalizata, emis de Oficiul Registrului Comertului- Autorizatie de functionare emisa de Banca Nationala a Romaniei in conditiile OUG nr.99/2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Formularul nr. 8 (Informatii Generale)- completat
- Persoanele juridice romane vor atasa copii dupa situatiile financiare anuale (bilant contabil, cont de profit si pierdere) pe anii 2007, 2008 si 2009, inregistrate la administratia financiara si/sau alte documente emise de autoritatile legale competente- Persoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri anuala medie pe ultimii 3 ani (2007, 2008 si 2009)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Formularul nr.9 - Declaratie privind lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, completat
- Prezentarea unui rating al bancii oferit de o firma abilitata (original sau copie legalizata)
- Formularul nr. 7 - Declaratie privind protectia mediului si protectia muncii
Atunci cand un grup de operatori economici depune candidatura comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Candidatul trebuie sa fi prestat si finalizat, in ultimii trei ani, un contract similar cu o valoare de minim 10.000.000 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
Accelerarea procedurii de atribuire, conform art. 113, alin. (2) din OUG 34/2006 si Ordinului ANRMAP nr. 51/2009
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 10
Cifra de afaceri anuala medie pe ultimii 3 ani (2007, 2008 si 2009).Punctajul maxim de 100 de puncte pentru cea mai mare CA, clasamentul proportional cu CA.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.07.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.07.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.07.2010 10:00
Locul: Consiliul Judetean Dambovita, parter, camera 26
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
1) membrii comisiei de evaluare 2)reprezentantii autorizati sau imputerniciti ai candidatilor 3)observatorii desemnati de catre UCVAP; 4) alte persoane autorizate de Autoritatea contractanta.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Finantarea rambursabila este necesara pentru sustinerea unui proiect care este in derulare in cadrul Consiliului Judetean Dambovita: "Lucrari de modernizare a infrastructurii la S.C. MORENI PARC INDUSTRIAL S.A."
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stravopoleos nr.6 , Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030081, Romania, Tel. +40- 21- 310.46.41, Email: [email protected], Fax: +40- 21- 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Dambovita, Sectia comerciala si de contencios administrativ
Adresa postala: B-dul Independentei nr. 34, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130104, Romania, Tel. +40-245-612344, Email: [email protected], Fax: +40- 245-611893
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform legislatiei in vigoare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Dambovita, Directia Juridica, Administratie Publica, Serviciul Juridic, Contencios
Adresa postala: Piata Tricolorului nr. 1, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130060, Romania, Tel. 0040-245-207612, Email: [email protected], Fax: 0040-245-616827, Adresa internet (URL): www.cjd.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.07.2010 16:28