Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contractarea unei finantari rambursabile interne in valoare de 10.900.000 lei pentru asigurarea prefinantarii/cofinantarii proiectelor care beneficiaza de fonduri externe neramburasabile.


Anunt de participare numarul 110660/04.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASULMIZIL
Adresa postala:  B-dul. Unirii nr.12, Localitatea:  Mizil, Cod postal:  105800, Romania, Punct(e) de contact:  Sturz Petronela, Doru Chirvase, Tel. 0244/250551;0244/251373, Email:  [email protected]; [email protected], Fax:  0244/250551;0244/251373, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contractarea unei finantari rambursabile interne in valoare de 10.900.000 lei pentru asigurarea prefinantarii/cofinantarii proiectelor care beneficiaza de fonduri externe neramburasabile.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Romania
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prezentul contract are drept scop contractarea unei finantari rambursabile in valoare de 10.900.000lei pe o perioada de 10 ani cu o perioada de gratie de 3 ani pentru prefinantarea/cofinantarea proiectelor care beneficiaza de fonduri externe neramburasabile, conform Documentatiei descriptive.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prezentul contract are drept scop contractarea unei finantari rambursabile in valoare de 10.900.000lei pe o perioada de 10 ani cu o perioada de gratie de 3 ani pentru prefinantarea/cofinantarea proiectelor care beneficiaza de fonduri externe neramburasabile, conform Documentatiei descriptive. Valoarea estimativa a achizitiei(pretul total al contractului) este de 6.800.000 lei, conform prevederilor Art.28. pct 5 din OUG 34/2006, reprezentandsuma taxelor, comisioanelor, dobanzilor si oricaror alte forme de remuneratie aferente serviciilor respective.
Valoarea estimata fara TVA: 6, 800, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
120 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 100.000 lei; garantie de buna executie in valoare de 0.1% din valoarea totala a contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie de eligibilitate;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
- Certificate constatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat;
- Certificat de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului;
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
- Autorizatie de functionare emisa de Banca Nationala a Romaniei;
- Documente care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica - pentru persoanele juridice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Copii ale bilanturilor contabile la 31.12.2007; 31.12.2008 si 31.12.2009;
- Informatii generale privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista principalelor prestari de servicii similare efectuate in ultimii 3 ani;
- experienta similara: ofertantul trebuie sa faca dovada derularii, in ultimii 3 ani, a unui contract care are ca obiect servicii de acordare de credit- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si asigurarea personalului de specialitate pentru indeplinirea contractului de achizitie publica.
- Copie certificat ISO 9001.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- valoarea minima a contractului prezentat ca dovada a experientei similare trebuie sa fie de 6.500.000 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
Necesitatea derularii contractelor cu finantare nerambursabila care au termen de finalizare sfarsitul anului 2009 si inceputul anului 2010.
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 5
Autoritatea contractanta va realiza o preselectie a candidatilor in baza cifrei de afaceri medii anuale pentru perioada 2007-2009, conform datelor din Fisa de informatii generale.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
CR 2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.11.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.11.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.11.2010 11:00
Locul: Primaria Orasului Mizil, Bdul Unirii, nr. 14, Mizil, jud. Prahova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii Comisiei de evaluare; reprezentantii autorizati sau imputerniciti ai ofertantilor; observatorii desemnati de catre UCVAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel sectia Contencios Administrativ Ploiesti
Adresa postala:  Str. Emille Zolla, nr. 4, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100285, Romania, Tel. 0244522445, Fax:  0244522446
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment juridic, Primaria orasului Mizil
Adresa postala:  Bdul Unirii, nr. 14, Localitatea:  Mizil, Cod postal:  105800, Romania, Tel. 0244250008, Email:  [email protected], Fax:  0244251120, Adresa internet (URL):  www.primaria-mizil.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.11.2010 15:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer