Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contractarea unei finantari rambursabile interne in valoare de 2000000 lei


Anunt de participare numarul 132787/30.01.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Seini
Adresa postala: Piata Unirii nr.16, Localitatea: Seini, Cod postal: 435400, Romania, Punct(e) de contact: Zamfir Adoreanu Kraiger, Tel. +40 262491090, In atentia: Compartiment achizitii publice, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 262491000, Adresa internet (URL): www.seini.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
autoritati locale
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contractarea unei finantari rambursabile interne in valoare de 2000000 lei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Primaria orasului Seini, str. Piata Unirii nr. 16, jud. Maramures
Codul NUTS: RO114 - Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractarea finantarii rambursabile se face pentru realizarea investitiilor publice de interes local''Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in jud. MM si ''Alimentare cu apa si canalizare ape uzate menajere in localitatea Viile Apei''.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
credit in valoare de 2000000 lei
Valoarea estimata fara TVA: 560, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
11200 lei - perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei.Modalitati de constituire acceptate - virament bancar in contul autoritatii contractante RO55TREZ4365006XXX009866, confirmat prin extras de cont; instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Ofertantul caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata i se va retine potrivit art. 278^1 din OUG 34/2006 o parte din garantia de participare 10 % din valoarea contractului si se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale in conf. cu HG. 1045/2011.- Contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea - Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Candidatul trebuie sa completeze Formularul 12A - declaratie de eligibilitate.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.
Nota : incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr 34/2006 atrage excluderea candidatului din procedura deatribuire a contractului de achizitie publica.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006-Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Cerinta obligatorie:
- neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006
Candidatul trebuie sa completeze Formularul 12BIn cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.
Nota : incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr 34/2006 atrage excluderea candidatului din procedura aplicatapentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Declaratie pe proprie raspundere conf. Ord. 314/2010 ANRMAP - Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Declaratia ??Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?conform Formularului din sectiunea formulare
Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata - Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte:
-certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
-certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat, in luna anterioara celei in care se depun ofertele - eliberat de Agentia nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice si Administrarea Finantelor Publice Locale;
Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata
Nota: in caxul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare a platilor la zi a acestor esalonari, in original, copii legalizate sau copie lizibila cu mentiunea''conform cu originalul'' conf. Ordinului 509/2011.
Nu se accepta conventii de reesalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor.Candidatii care prin certificatele depuse nu fac dovada achitarii taxelor la data solicitata in prezenta documentatie sau dupa caz, nu depun dovada esalonarii acestora, vor fi exclusi din procedura de achizitie.
Certificatele constatatoare se vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Candidatii nerezidenti(straini) : au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine. Documentele se vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"la care se va anexa traducerea autorizata si a acestora in limba romana.
In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original sau in copie legalizata.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte documentele de mai sus.
Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Ofertantul trebuie sa completeze FORMULAR 12C (din sectiunea FORMULARE si MODELE)
(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).
Ofertantul nu are dreptul:
-sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau
comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant sau asociat.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 - Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Candidatul va prezenta o declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006-Formular 12D.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.
- Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), din OUG 34/2006 cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.
Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire(respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire sunt: ing.Adoreanu Kraiger Zamfir ? primar - ordonator principal de crediteing.Szekely Nicolae ? viceprimarComisia de evaluare a ofertelor:
- Szekely Nicolae ? presedinte cu drept de vot
- Mararu N.Ioan ? secretar
- Patovan Vasile ? membru
- Filipas Calin ? membru
- Danci Gabriela - consilier juridic
In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular. Autorizatie de functionare de la BNR - Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Persoane juridice /fizice romane: Autorizatie de functionare de la BNR (copie conform cu originalul).
La cererea comisiei de evaluare candidatul va prezenta documentul original.
Persoane juridice /fizice straine: Un document echivalent autorizatiei de functionare emisa de BNR, emis de un organism din tara in care acesta este rezident (copie conform cu originalul).
La cererea comisiei de evaluare candidatul va prezenta documentul original.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte documentele de mai sus.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico - financiara
Se vor prezenta informatii pentru ultimii trei ani 2008, 2009, 2010 legate de cifra de afaceriDemonstrarea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani, pentru ofertantii nerezidenti, se poate face prin prezentarea de alte documente relevante emise de organele competente din tara de rezidenta.
Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BNR pentru anii respectivi.
Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus in limba romana.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea tehnica
Ofertantul trebuie sa fi prestat in ultimii 3 ani minim un contract similar sau pana la trei contracte similare a caror valoare cumulata sa fie de 1.900.000 lei.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.03.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.03.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.03.2012 10:00
Locul: Primaria orasului Seini, str. Piata Unirii nr. 16, jud. Maramures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256 din OUG nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul achizitii
Adresa postala: str. Piata Unirii nr. 16, jud. Maramures, Localitatea: Seini, Cod postal: 435400, Romania, Tel. +40 0262491090, Email: [email protected], Fax: +40 0262491000
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.01.2012 07:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer