Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACTAREA UNEI FINANTARI RAMBURSABILE INTERNE IN VALOARE DE 10.000.000 LEI, de catre CONSILIUL LOCAL AVRIG


Anunt de participare numarul 136340/08.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Avrig (Primaria Avrig)
Adresa postala: Avrig, Str. Gheorghe Lazar, Nr. 10, Localitatea: Avrig, Cod postal: 555200, Romania, Punct(e) de contact: Primaria Orasului Avrig, Tel. +40 269523101, In atentia: D-nei Alecusan Dorina, Email: [email protected], Fax: +40 269524401, Adresa internet (URL): www.primaria-avrig.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACTAREA UNEI FINANTARI RAMBURSABILE INTERNE IN VALOARE DE 10.000.000 LEI, de catre CONSILIUL LOCAL AVRIG
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Primaria OrasuluiAVRIG
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractarea unei finantari rambursabile interne in valoare de 10.000.000 lei pentru o perioada de 10 ani, cu o perioada de gratie 1 an si perioada de tragere 2 ani, necesara pentru realizarea unor investitii publice de interes local aprobate de Consiliul Local AVRIG.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform specificatiilor din cadrul Sectiunii II Documentatie descriptiva. Prezentul contract are drept scop contractarea unei finantari rambursabile interne in valoare de 10.000.000 lei pentru o perioada de 10 ani, cu o perioada de gratie 1 an si perioada de tragere 2 ani, necesara pentru sustinerea unor obiective de investitii in cadrul Consiliului Local AVRIG:
1. Modernizare strada Tudor Vladimirescu
2. Modernizare strada Nicolae Balcescu.
Valoarea estimata fara TVA: 6, 023, 969.79RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
120 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: in suma de 120.000, 00 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: minim 90 zile de la data limita de primire a candidaturilor.Modul de constituire a garantiei de participare: in conditiile precizate de HG 925/2006 modificata prin H.G. 834 din 27 iulie 2009, art. 86, alin 1.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea candidaturilor. Candidaturile care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse si returnate la deschidere. Dovada constituirii garantiei pentru participare nu se va afla in plicul de candidatura, ci va fi atasata in exteriorul candidaturii impreuna cu imputernicirea si scrisoarea de inaintare a candidaturii. Numarul de cont al Primariei or. Avrig, in vederea constituirii garantiei pentru participare de catre candidati, este : RO97TREZ5815006XXX000023 ? deschis laTrezoreria orasului Avrig, judetul Sibiu. Cuantumul garantiei de buna executie: 5 %din valoarea contractului, exclusiv TVA. Se va constitui garantia de buna executie in ce priveste eliberarea transelor de imprumut. Garantia de buna executie trebuie sa acopere toata perioada de tragere a imprumutului. Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie: in conformitate cu art. 90 din H.G. nr. 925/2006. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul propriu al Consiliului Local AVRIG
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Contractul se va incheia sub conditie suspensiva, adica acesta va intra in vigoare si va produce efecte intre parti, numai daca autoritatea contractanta va obtine avizul favorabil al Comisiei de Autorizare a Imprumuturilor Locale.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura nutrebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii :
Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 1 (DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA) completat.NOTA: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte Formularul nr. 1.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si art. 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte Formularul 1.Cerinta nr. 2
Operatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 2 (CERTIFICAT DE PARTICIPARE LA LICITATIE CU OFERTA INDEPENDENTA) completat.Cerinta nr. 3
Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 3 (DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE la art. 181 DIN ORDONANTA DE URGENTA A GUVERNULUI NR. 34/2006, APROBATA CU MODIFICARI SI COMPLETARI PRIN LEGEA NR. 337/2006, CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE) completat.NOTA: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte Formularul nr. 3.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si art. 190 din OUG 34/2006, tertul sustinator nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 lit. a, c^1 si d, din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr. 4
Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 4 (DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA) completat.NOTA: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte Formularul nr. 4.
Cerinta nr. 5
Operatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca nu au datorii restante la plata impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si la plata taxelor locale.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
Se vor atasa de catre toti participantii la procedura documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata, pentru persoanele juridice romane, respectiv traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.Certificatele mai sus mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.
NOTA: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si art. 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte aceste documente.Cerinta nr. 6Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 69?1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura Formularul nr. 3a (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare) completat in original.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte Formularul 3a.In cazul in care exista subcontractanti/tert sustinator, fiecare subcontractant/tert sustinator este obligat sa prezinte Formularul 3a.Persoanele cu functii de decizie in cadrul Primariei Orasului Avrig care participa la atribuirea contractului de achizitie sunt: 1)Arnold G. KLINGEIS - Primar orasul Avrig
2)Gheorghe FRATICIU ? Viceprimar orasul Avrig
3)Mircea GRANCEA ? Secretar orasul Avrig
4)Ioana Simona MARGINEAN ? Director economic
Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire. Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
A. Persoane juridice/fizice romaneSe va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata, din care sa rezulte: - denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;
- codul unic de inregistrare;
- sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);
- structura actionariatului;
- numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;
- domeniul de activitate principal;
- domeniile de activitate secundare;
- situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).NOTA: Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete. Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului.B. Persoane juridice/fizice straine
Se vor atasa copii dupa original, si traducere autorizata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Se vor atasa documentele relevante, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata, si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: - denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;
- codul unic de inregistrare;
- sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);
- structura actionariatului;
- numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;
- domeniul de activitate principal;
- domeniile de activitate secundare;
- situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).NOTA: Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete. Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, depunerea documentului in original sau in copie legalizata.Cerinta nr. 2
Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie autorizati sa functioneze.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
A. Persoane juridice/fizice romane:
Se va prezenta Autorizatie de functionare emisa de Banca Nationala a Romaniei in conditiile O.U.G. nr. 99/2006 privind instiututiile de credit si adecvarea capitalului, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata.
B. Persoane juridice/fizice straine :
Se va prezenta Autorizatie de functionare eliberata de organismul de reglementare din tara de domiciliu a ofertantului, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata si traducere autorizata in limba romana.NOTA: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara:
Cifra de afaceri globala medie anuala care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani (fara anul in curs) solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie de minim 12.000.000 lei.In functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorului economic autoritatea contractanta va lua in considerare data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.Nota: Atunci cand un grup de operatori economici (asociati) depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Prezentarea situatiilor financiare pentru anii 2009, 2010, 2011. Persoanele juridice romane vor atasa bilantul contabil si contul de profit si pierdere, pe anii 2011, 2010, 2009, inreg.la admin.financiara si/sau alte doc.emise de autorit.legale competente, din care sa rezulte marimea cifrei de afaceri. Persoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere autorizata in lb.romana, documente relevante emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competenta in acest sens. NOTA: Pentru anul 2011, op. ec. vor prezenta doc. disponibile.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta aceste documente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani (continand valori, perioade de prestare, beneficiari) care sa contina minim un contract similar sau pana la trei contracte similare cu o valoare cumulata de minim 6.000.000 LEI, indiferent daca beneficiarii au fost autoritati publice sau clienti privati, insotite de date privind derularea acestora (contract, alte informatii relevante) pastrand confidentialitatea datelor unde este cazul.
Pentru contractele cu val. cumulata de min. 6.000.000 LEI, prezentate ca experienta similara, se va atasa copie dupa parti relevante ale fiecarui contract prezentat.
Fiecare contract prezentat ca experienta similara va fi insotit de recomandare - copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata si traducere autorizata in limba romana, pentru persoane juridice/fizice straine.
NOTA: Contract similar = contr.de servicii de acordare de credit unor autorit.publice/autorit.contractante sau clienti privati
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 5
Autoritatea contractanta nu doreste limitarea numarului de candidati. Toti candidatii care indeplinesc criteriile de calificare vor fi invitati sa participe la negociere.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4058/20.04.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.07.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.07.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.07.2012 11:00
Locul: Sediul Primariei Orasului Avrig, str. Gheorghe Lazar, nr. 10, judetul Sibiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare; reprezentanti imputerniciti de catre ofertant, iar ca observatori: reprezentanti ai UCVAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte contin, in cadrul propunerii financiare finale, acelasi pret minim, atunci in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic al Primariei orasului Avrig
Adresa postala: Str. Gheorghe Lazar, nr. 10, Localitatea: Avrig, Cod postal: 555200, Romania, Tel. +40 269523101, Email: [email protected], Fax: +40 269524401, Adresa internet (URL): www.primaria-avrig.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.06.2012 10:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer