Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?CONTRACTAREA UNEI FINANTARI RAMBURSABILE INTERNE IN VALOARE DE 20.000.000 LEI?


Anunt de participare numarul 137349/12.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN OLT
Adresa postala: B.dul A.I. CUZA nr. 14, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230025, Romania, Punct(e) de contact: Gerard Ovidiu Oanca, Tel. +40 0249431080, Email: [email protected], Fax: +40 0249431122, Adresa internet (URL): www.cjolt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?CONTRACTAREA UNEI FINANTARI RAMBURSABILE INTERNE IN VALOARE DE 20.000.000 LEI?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Consiliul Judetean OLt
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?CONTRACTAREA UNEI FINANTARI RAMBURSABILE INTERNE IN VALOARE DE 20.000.000 LEI?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform specificatiilor din cadrul Sectiunii a II-a Documentatie descriptiva.Prezentul contract are drept scop, contractarea unei finantari rambursabile interne in valoare de 20.000.000 lei pe o
perioada de 15 ani cu perioada de gratie de 2 ani si o perioada de tragere de 1 an, pentru sustinerea, respectiv finalizarea proiectelor de investitii care sunt in derulare in cadrul Consiliului Judetean OLT: 1. Reabilitare si modernizare DJ677, limita jud. Valcea- Piatra Olt
2.Managementul situatiilor de urgenta provocate de evenimente hidro-meteo periculoase si de calitate a mediului
3.Imbunatatirea accesibilitatii in zona transfrontaliera Olt-Pleven prin rebilitarea DJ 543 Corabia ? Izbiceni si adrumului III 3402 Slavionovo-Pordim
fonduri externe nerambursabile prin Programul Operational Regional 2007-2013, Axa pioritara 3cota de cofinantare pe care Consiliul Judetean OLT nu o poate asigura decat din acest credit, conform
documentatiei descriptive.
Valoarea estimata fara TVA: 18, 162, 506RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
240 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare este de 50.000 lei.Modalitati de constituire acceptate: ?Virament bancar in contul autoritatii contractante RO95TREZ5065006XXX000247, (OP trebiue confirmat de banca pana la data deschiderii ofertelor);?Instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Termenul de valabilitate al garantiei de participare este de minim 90 zile de la data depunerii candidaturilor.Ofertantului caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respingecontestatia formulata i se va retine potrivit art. 278^1 din O.U.G. 34/2006 o parte din garantia de participare. cuantumul garantiei de buna ex. este de 5% din valoarea contractului - se const. printr-un instrum de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o soc. de asig. in cond. art. 90 alin 1 din HG 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Propriu al Consiliului Judetean OLT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.180 din O.U.G.34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 1 (DECLARATIE PRIVIND
ELIGIBILITATEA) completatOperatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaSe va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 2 (CERTIFICAT DE PARTICIPARE
LA LICITATIE CU OFERTA INDEPENDENTA) completatOperatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G.34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareSe va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 3 (DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE la art. 181 DIN ORDONANTA
DE URGENTA A GUVERNULUI NR. 34/2006, APROBATA CU MODIFICARI SI COMPLETARI PRIN LEGEA NR.
337/2006, CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE) completat.Documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original sau copie legalizata sau copie conform cu originalul, pentru persoanele juridice romane, respectiv traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.Certificatele mai sus mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 4 (DECLARATIE PRIVIND
CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA) completat.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 69?1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura Formularul nr. 3a (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare) completat in original.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit.
a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, respectiv: Presedinte ? Paul STANESCU
Vicepresedinte ? Marius OPRESCUVicepresedinte ? Ioan CIUGULEA
Director executiv ? Constanta DumitruDirector executiv ? Gugiu NicolaeSef serviciu achizitii, licitatii, contractari ? Ovidiu Gerard OancaSef serviciu juridic ? Ana Venera StefanescuSef serviciu dezvoltare regionala ? Daniela Lungu
Consilieri judeteni - Belinski Pavel, Brinaru Gheorghita, Ciocan Dan, Codan Catalin Danut, Gheorghe Ionel Cristian, , Idoras Petre, Ionica Marin, Man Felicia, Mirea Siminica, Moisescu Ion, Neacsu Petre Silviu, Nedelea Ioan, Niculae Florea, Nitu Lucian, Paunescu Teiu, Popa Ioan, Postelnicu Dorin Teodor, Pruna Toma, Rotea Catalin Stefan, Stancu Nicolae, Stirbu Galina, Taifas Ionel Marian, Trifu Catalin Victor, Vitan Nicolae, Badescu Ion, Catana Ilie Marian, Galan Valeria, Gheorghe Mariana, Guinea Valeriu, Niculescu Dumitru Persoane juridice/fizice romaneA.1) Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati
Persoane juridice/fizice romaneB.1.a) Certificat constatator, in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata?conform cu originalul? semnata si stampilata, emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte: a)denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b)codul unic de inregistrare;c)sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d)structura actionariatului;e)numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f)domeniul de activitate principal;g)domeniile de activitate secundare;h)situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment
sau suspendare temporara a activitatii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete. Documentul va fi utilizat si la verificarea
situatiei personale a ofertantului.B.2.a) Se vor atasa copii dupa original, si traducere autorizata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma
de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.B.2.b) Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata, si traducere certificata in limba romana, emise
de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a)denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b)codul unic de inregistrare;c)sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d)structura actionariatului;e)numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f)domeniul de activitate principal;g)domeniile de activitate secundare;h)situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment
sau suspendare temporara a activitatii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului.Persoane juridice/fizice romane sau straineA.3) Autorizatie de functionare emisa de Banca Nationala a Romaniei in conditiile O.U.G. nr. 99/2006 privind instiututiile de credit si adecvarea capitalului.B.3.) Se vor atasa copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata si traducere autorizata in limba romana, pentru persoane juridice/fizice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A.1) Cifra de afaceri globala medie pe ultimii 3 ani pentru persoanele juridice romane sau echivalentul sumei in EURO
la cursul B.N.R. respectiv cursul mediu de referinta pentru fiecare an
precizat in parte, la care se va face echivalenta leu/alta valuta. Atunci cand un grup de operatori economici (asociati) depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
la cursul B.N.R. respectiv cursul mediu de referinta pentru fiecare an
precizat in parte, la care se va face echivalenta leu/alta valuta. Cursul de
schimb mediu anual: EUR mediu (RON/EUR) 2011 - 4, 2379; 2010 - 4, 2099, 2009 - 4, 2373, Atunci cand un grup de operatori economici (asociati) depune
oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea
in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura
Bilant contabil pe ultimii 3 ani
Persoanele juridice romane vor atasa copii dupa situatiile financiare anuale (bilant contabil, cont de profit si pierdere), inregistrate la administratia financiara si/sau alte documente emise de autoritatile legale competente, din care sa rezulte marimea cifrei de afaceri anuale medii. B.1.b.II) Persoanele juridice
straine vor atasa, in copie insotita de traducere autorizata in limba romana,
documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel
de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are
competente in acest sens.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A.1) Of trb sa fi prestat in ult 3 ani min un contract similar sau pana la trei contr sim a caror val cumul fie de min 18.000.000 lei. Atunci cand un grup de op ec dep of, capac tehn si profes se demonstr prin luarea in consid a resurs tuturor membrilor grupului.Se va atasa Form nr. 6, completat, cont val, per de prestare, benef, insotit de minim un contr sim sau pana la trei contr sim cu o val cum de minim 18.000.000 lei, indiferent daca benefic au fost autorit publ sau clienti privati, insot de date priv derularea ac (contract, alte inf relevante) pastrand confident datelor unde este cazul.
Contr sim va fi insotit de min o recom - copie liz certif ?conform cu originalul?, semnata si stamp si trad autorizata in lb rom, pentru pers jur/fiz straine. B.1.b)Se va atasa copie dupa parti relev ale contr inscris in Formularul nr. 6 - Decl priv lista princip pres de
serv in ult 3 ani, in scopul dov cer de la pct. A.1)contr sim = contr acord credir unor aut publ/aut contr sau clienti priv
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
Finantarea rambursabila este necesara pentru sustinerea, respectiv finalizarea unor proiecte care sunt in derulare incadrul Consiliului Judetean OLT: 1. Reabilitare si modernizare DJ677, limita jud. Valcea- Piatra Olt2.Managementul situatiilor de urgenta provocate de evenimente hidro-meteo periculoase si de calitate a mediului3.Imbunatatirea accesibilitatii in zona transfrontaliera Olt-Pleven prin rebilitarea DJ 543 Corabia ? Izbiceni si adrumului III 3402 Slavionovo-Pordim-Finantate din fonduri nerambursabile, cota de cofinantare asumata de carte Consiliul Judetean OLT nu se poate asigura decat din acest credit ; Negociere cu publicarea prealabila a unui anunt de participare, in temeiul art.110, lit.c)coroborat cu art.113, alin.(2), din O.U.G. nr. 34/2006actualizata
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 7
Cifra de afaceri anuala medie pe ultimii 3 aniPunctajul maxim de 100 de puncte pentru cea mai mare CA, clasamentul proportional cu CA.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.07.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.07.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.07.2012 11:00
Locul: CJ Olt sala 200
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor, reprezentantii UCVAP dupa caz
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Propunerea tehnica finala se prezinta astfel incat sa se asigure posibilitatea verificarii corespondentei propunerii tehnice finale cu specificatiile cuprinse in documentatia descriptiva, parte integranta a documentatiei de atribuire si va contine o descriere a metodologiei de abordare, incluzand prezentarea experientei institutiei in servicii financiare de acordare de credite in ultimii trei ani. Prezentarea propunerii financiare finale se face prin completarea urmatorului formular: oFORMULAR DE OFERTAFINALA conform Formular VI.5- ETAPA II ? model prezentat in sectiunea « Formulare » oAnexa in care se prezinta costurile estimate prin simularea graficului de acordare si rambursare cu includerea tuturor costurilor aferente creditului conform documentatiei descriptive, negociate precum si orice alte elemente de natura financiara sau comerciala care sunt necesare pentru evaluarea ofertei, negociate, proiectul de contract de finantare rambursabila care a facut obiectul negocierii, cu respectarea clauzelor obligatorii si a clauzelor specifice contractuale ? in sectiunea « Clauze obligatorii si specifice».Data pentru care se determina echivalenta leu/euro: cursul leu/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei valabil in 30.01.2012, 1euro = 4, 3394 lei. In cazul in care doua sau mai multe oferte contin, in cadrul propunerii financiare, acelasi pret minim, atunci invederea atribuirii contractului de achizitie publica se va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art.256^2 si art 283 din O.U.G.nr.34/2006 actualizata.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic contencios-Consiliul Judetean Olt
Adresa postala: Bdul AI Cuza nr. 14, jud. Olt, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230025, Romania, Tel. +40 249431080, Email: [email protected], Fax: +40 249431122
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.07.2012 10:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer