Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?CONTRACTAREA UNEI FINANTARI RAMBURSABILE INTERNE IN VALOARE DE 15.000.000 LEI?


Anunt de participare numarul 138381/25.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Lupeni
Adresa postala: Revolutiei nr. 2, Localitatea: Lupeni, Cod postal: 335600, Romania, Punct(e) de contact: Cristofor Alin Condoiu, Tel. +40 254560504, Email: [email protected], Fax: +40 254560515, Adresa internet (URL): www.lupeni.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?CONTRACTAREA UNEI FINANTARI RAMBURSABILE INTERNE IN VALOARE DE 15.000.000 LEI?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: municipiul Lupeni
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?CONTRACTAREA UNEI FINANTARI RAMBURSABILE INTERNE IN VALOARE DE 15.000.000 LEI?in vederea sustinerii financiare a proiectelor finantate prin POR 2007 - 2013
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform specificatiilor din cadrul Sectiunii a II-a Documentatie descriptiva.Prezentul contract are drept scop, contractarea unei finantari rambursabile interne in valoare de 15.000.000 lei pe o perioada de 10 ani cu perioada de gratie de 3 ani si o perioada de tragere de 3 ani, pentru sustinerea, respectiv finalizarea proiectelor de investitii care sunt in derulare in cadrul municipiului Lupeni: 1. Reabilitare Palat Cultural2. Sistem de supraveghere video
3. Reabilitare si modernizare strazi urbane, poduri si sosea de centura
4. Modernizarea, reabilitarea si dotarea cu echipamente de specialitate a ambulatoriului integrat al Spitalului municipal Lupeni
Valoarea estimata fara TVA: 10, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
120 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare este de 200.000 leiModalitati de constituire acceptate: ?Virament bancar in contul autoritatii contractante RO57TREZ3685006XXX002505 deschis la Trezoreria Petrosani, (OP trebiue confirmat de banca pana la data deschiderii ofertelor);?Instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Termenul de valabilitate al garantiei de participare este de 90 zile de la data limita stabilita de depunerea candidaturilor.Ofertantului caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata i se va retine potrivit art. 278^1 din O.U.G. 34/2006 o parte din garantia de participare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Propriu al Consiliului Local Lupeni
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
) Situatia personala a candidatului sau ofertantului
Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.180 din O.U.G.34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 1 (DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA) completat Operatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.
Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 2 (CERTIFICAT DE PARTICIPARE LA LICITATIE CU OFERTA INDEPENDENTA) completat .
Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G.34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareSe va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 3 (DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE la art. 181 DIN ORDONANTA
DE URGENTA A GUVERNULUI NR. 34/2006, APROBATA CU MODIFICARI SI COMPLETARI PRIN LEGEA NR. 337/2006, CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE) completat.Documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original sau copie legalizata sau copie conform cu originalul, pentru persoanele juridice romane, respectiv traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.Certificatele mai sus mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura. Se va atasa de
catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 4 (DECLARATIE PRIVIND
CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA) completat. Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 69?1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura Formularul nr. 3a (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare) completat in original.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, respectiv: RESMERITA CORNEL - primar, LUNGAN CORNEL - viceprimar, MOGOS GHEORGHE - director tehnic, DABACAN PAULA - director economic, PURCARU CLAUDIU - sef serviciu financiar - contabilitate, CONDOIU ALIN- sef birou achizitii, investitii, PUPAZAN NICOLETA - sef birou urbanism si mediu, PUPAZA ION MARIAN - consilier juridic, CAMPEAN RODICA, PESTREA MARIA, MORAR TRAIAN, STANOIU NICOLAE, MALACIA REMUS, VASIAN VIOREL, PURCARU CRISTIAN, BASARAB MIHAI, MESAROS IACOB, MISAROSI ADRIAN, ROMOSAN ILIE, BENEDEKFI DAVID, RAD MARCEL, ROSU CRISTIAN, HODOR VIOREL, DOBREAN TEOFIL, PERTA TANASE, UILECAN AUREL - CONSILIERI LOCALI A.1) Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati
Persoane juridice/fizice romaneB.1.a) Certificat constatator, in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata?conform cu originalul? semnata si stampilata, emis deOficiul Registrului Comertului din care sa rezulte: a)denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b)codul unic de inregistrare;c)sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d)structura actionariatului;e)numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f)domeniul de activitate principal;g)domeniile de activitate secundare;h)situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete. Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului.Banca ofertanta poateprezente si o declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa toate informatiile cuprinse in certificatul constatator, mentionandu-se si faptul ca acesta este in termen de valabilitate la data depunerii candidaturiisauprezentarea primei si ultimei pagini a documentului mai sus amintit. In situatia in care se vadeclara banca castigatoare, autoritatea contractanta poate solicita prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata.
B.2.a) Se vor atasa copii dupa original, si traducere autorizata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.B.2.b) Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata, si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a)denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b)codul unic de inregistrare;c)sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d)structura actionariatului;e)numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f)domeniul de activitate principal;g)domeniile de activitate secundare;h)situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului.Persoane juridice/fizice romane sau straineA.3) Autorizatie de functionare emisa de Banca Nationala a Romaniei in conditiile O.U.G. nr. 99/2006 privind instiututiile de credit si adecvarea capitalului.B.3.) Se vor atasa copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata si traducere autorizata in limba romana, pentru persoane juridice/fizice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul nr. 5 -INFORMATII GENERALE
A.1) CA globala medie pe ultimii 3 ani pentru persoanele juridice romane sau echivalentul sumei in EURO la cursul B.N.R. respectiv cursul mediu de referinta pentru fiecare an precizat in parte, la care se va face echivalenta leu/alta valuta. Atunci cand un grup de operatori economici (asociati) depune oferta comuna, situatia ec si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
la cursul B.N.R. respectiv cursul mediu de referinta pentru fiecare an precizat in parte, la care se va face echivalenta leu/alta valuta. Cursul de schimb mediu anual: EUR mediu (RON/EUR) 2011 - 4, 2379; 2010 - 4, 2099,
2009 - 4, 2373. Atunci cand un grup de operatori economici (asociati) depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Se va atasa de catre toti op economici participanti la procedura
Bilant contabil pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A.1) Of trb sa fi prestat in ult 3 ani min un contract similar sau pana la trei contr sim a caror val cumul fie de min 10.000.000 lei. Atunci cand un grup de op ec dep of, capac tehn si profes se demonstr prin luarea in consid a resurs tuturor membrilor grupului.Se va atasa Form nr. 6 , completat, cont val, per de prestare, benef, insotit de minim un contr sim sau pana la trei contr sim cu o val cum de minim 10.000.000 lei, indiferent daca benefic au fost autorit publ sau clienti privati, insot de date priv derularea ac (contract, alte inf relevante) pastrand confident datelor unde este cazul.
Contr sim va fi insotit de min o recom - copie liz certif ?conform cu originalul?, semnata si stamp si trad autorizata in lb rom, pentru pers jur/fiz straine.
B.1.b)Se va atasa copie dupa parti relev ale contr inscris in Formularul nr. 6 - Decl priv lista princip pres de serv in ult 3 ani, in scopul dov cer de la pct. A.1)contr sim = contr acord credit unor aut publ/aut contr sau clienti priv
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
Finantarea rambursabila este necesara pentru sustinerea, respectiv finalizarea unor proiecte care sunt in derulare in cadrul Consiliului Local Lupeni: 1. Reabilitare Palat Cultural2. Sistem de supraveghere video3. Reabilitare si modernizare strazi urbane, poduri si sosea de centura4. Modernizarea, reabilitarea si dotarea cu echipamente de specialitate a ambulatoriului integrat al Spitalului municipal LupeniFinantate din fonduri nerambursabile, cota de cofinantare asumata de catre Consiliul Local Lupeni nu se poate asigura decat din acest credit; Negociere cu publicarea prealabila a unui anunt de participare, in temeiul art.110, lit.c)coroborat cu art.113, alin.(2), din O.U.G. nr.34/2006 actualizata
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 7
Cifra de afaceri anuala medie pe ultimii 3 aniPunctajul maxim de 100 de puncte pentru cea mai mare CA, clasamentul proportional cu CA.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.09.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.09.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.09.2012 10:00
Locul: Primaria Municipiului Lupeni, str. Revolutiei, nr. 2, cod postal: 335600
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii Comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si membrii UCVAP ( daca este cazul ).
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Propunerea tehnica finala se prezinta astfel incat sa se asigure posibilitatea verificarii corespondentei propunerii tehnice finale cu specificatiile cuprinse in documentatia descriptiva, parte integranta a documentatiei de atribuire si va contine o descriere a metodologiei de abordare, incluzand prezentarea experientei institutiei in servicii financiare de acordare de credite in ultimii trei ani. Prezentarea propunerii financiare finale se face prin completarea urmatorului formular: FORMULAR DE OFERTA FINALA conform Formular VI.5- ETAPA II ? model prezentat in sectiunea « Formulare » oAnexa in care se prezinta costurile estimate prin simularea graficului de acordare si rambursare cu includerea tuturor costurilor aferente creditului conform documentatiei descriptive, negociate precum si orice alte elemente de natura financiara sau comerciala care sunt necesare pentru evaluarea ofertei, negociate, proiectul de contract de finantare rambursabila care a facut obiectul negocierii, cu respectarea clauzelor obligatorii si a clauzelor specifice contractuale ? in sectiunea « Clauze obligatorii si specifice».Data pentru care se determina echivalenta leu/euro: cursul leu/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei valabil in 27.07.2012, 1euro = 4, 62 lei. In cazul in care doua sau mai multe oferte contin, in cadrul propunerii financiare, acelasi pret minim, atunci invederea atribuirii contractului de achizitie publica se va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art.256^2 si art 283 din O.U.G.nr.34/2006 actualizata.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Lupeni - Oficiul Juridic
Adresa postala: strada Revolutiei nr. 2, Localitatea: Lupeni, Cod postal: 335600, Romania, Tel. +40 254560504, Fax: +40 254560515
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.08.2012 08:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer