Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?CONTRACTAREA UNEI FINANTARI RAMBURSABILE INTERNE IN VALOARE DE 10.000.000 LEI, de catre CONSILIUL JUDETEAN OLT?


Anunt de participare numarul 139034/22.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN OLT
Adresa postala: B.dul A.I. CUZA nr. 14, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230025, Romania, Punct(e) de contact: Gerard Ovidiu Oanca, Tel. +40 0249431080, Email: [email protected], Fax: +40 0249431122, Adresa internet (URL): www.cjolt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?CONTRACTAREA UNEI FINANTARI RAMBURSABILE INTERNE IN VALOARE DE 10.000.000 LEI, de catre CONSILIUL JUDETEAN OLT?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Consiliul Judetean Olt
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractarea unei finantari rambursabile interne in valoare de 10.000.000 lei pentru o perioada de 10 ani, cu o perioada de gratie 2 ani si perioada de tragere 1 an, necesar pentru realizarea unor investitii publice de interes local aprobate de CONSILIUL JUDETEAN OLT.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform specificatiilor din cadrul Sectiunii a II-a Documentatie descriptiva.Necesitatea finantarii rambursabile: Finantarea rambursabila este necesara pentru sustinerea unor obiective de investitii in cadrul Judetului OLT
Valoarea estimata fara TVA: 6, 125, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
120 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul gar. de partic. este de 122.500 lei Modalitati de constituire acceptate: ?Virament bancar in contul autoritatii contractante RO95TREZ5065006XXX000247, (OP trebiue confirmat de banca pana la data deschiderii ofertelor); ?Instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Termenul de valabilitate al garantiei de participare este de minim 90 zile de la data limita de primire a ofertelor Ofertantului caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata i se va retine potrivit art. 278^1 din O.U.G. 34/2006 o parte din garantia de participare. cuantumul garantiei de buna ex. este de 5% din valoarea contractuluiexclusiv TVA - se const. printr-un instrum de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o soc. de asig. in cond. art.90 din HG 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Propriu al Consiliului Judetean OLT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelorOperatorii economici participanti la procedura nutrebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii :
?Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 1 (DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA) completat.NOTA: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte Formularul nr. 1.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si art. 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte Formularul 1.Operatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
?Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 2 (CERTIFICAT DE PARTICIPARE LA LICITATIE CU OFERTA INDEPENDENTA) completat.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
?Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 3 (DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE la art. 181 DIN ORDONANTA DE URGENTA A GUVERNULUI NR. 34/2006, APROBATA CU MODIFICARI SI COMPLETARI PRIN LEGEA NR. 337/2006, CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE) completat.NOTA: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte Formularul nr. 3.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si art. 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte Formularul 3.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
?Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 4 (DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA) completat.NOTA: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte Formularul nr. 4.
Operatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca nu au datorii restante la plata impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si la plata taxelor locale.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
?Se vor atasa de catre toti participantii la procedura documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata, pentru persoanele juridice romane, respectiv traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.Certificatele mai sus mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.
NOTA: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si art. 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte aceste documente.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 69?1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
?Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura Formularul nr. 3a (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare) completat in original.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte Formularul 3a.In cazul in care exista subcontractanti/tert sustinator, fiecare subcontractant/tert sustinator este obligat sa prezinte Formularul 3a.Persoanele cu functii de decizie in cadrul Consiliului Judetean OLT care participa la atribuirea contractului de achizitie sunt: Presedinte ? Paul STANESCU
Vicepresedinte ? Marius OPRESCUVicepresedinte ? Ioan CIUGULEA
Director executiv ? Constanta DumitruDirector executiv ? Gugiu NicolaeSef serviciu achizitii, licitatii, contractari ? Ovidiu Gerard OancaSef serviciu juridic ? Ana Venera StefanescuSef serviciu dezvoltare regionala ? Daniela Lungu
Consilieri judeteni - Belinski Pavel, Brinaru Gheorghita, Ciocan Dan, Codan Catalin Danut, Gheorghe Ionel Cristian, , Idoras Petre, Ionica Marin, Man Felicia, Mirea Siminica, Moisescu Ion, Neacsu Petre Silviu, Nedelea Ioan, Niculae Florea, Nitu Lucian, Paunescu Teiu, Popa Ioan, Postelnicu Dorin Teodor, Pruna Toma, Rotea Catalin Stefan, Stancu Nicolae, Stirbu Galina, Taifas Ionel Marian, Trifu Catalin Victor, Vitan Nicolae, Badescu Ion, Catana Ilie Marian, Galan Valeria, Gheorghe Mariana, Guinea Valeriu, Niculescu Dumitru
Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
A. Persoane juridice/fizice romane?Se va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata, din care sa rezulte: - denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;
- codul unic de inregistrare;
- sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);
- structura actionariatului;
- numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;
- domeniul de activitate principal;
- domeniile de activitate secundare;
- situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).NOTA: Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete. Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului.B. Persoane juridice/fizice straine
?Se vor atasa copii dupa original, si traducere autorizata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.?Se vor atasa documentele relevante, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata, si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: - denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;
- codul unic de inregistrare;
- sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);
- structura actionariatului;
- numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;
- domeniul de activitate principal;
- domeniile de activitate secundare;
- situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).NOTA: Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete. Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, depunerea documentului in original sau in copie legalizata.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie autorizati sa functioneze.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
A. Persoane juridice/fizice romane:
?Se va prezenta Autorizatie de functionare emisa de Banca Nationala a Romaniei in conditiile O.U.G. nr. 99/2006 privind instiututiile de credit si adecvarea capitalului, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata.
B. Persoane juridice/fizice straine :
?Se va prezenta Autorizatie de functionare eliberata de organismul de reglementare din tara de domiciliu a ofertantului, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata si traducere autorizata in limba romana.
NOTA: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens
Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2011, 2010 si 2009) solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie de minim 11.000.000 lei.Cursul mediu de referinta pentru fiecare an precizat in parte, la care se va face echivalenta leu/alta valuta - Cursul de schimb mediu anual: EUR mediu (RON/EUR) 2011 - 4, 2379; 2010 ? 4, 2099;2009 - 4, 2373.
Atunci cand un grup de operatori economici (asociati) depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura Formularul nr. 5 (INFORMATII GENERALE) completat.
Prezentarea situatiilor financiare pentru anii 2009, 2010 si2011.
Pentru anul 2011, operatorii economici vor prezenta documente disponibile.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Documentele prezentate vor fi in copielizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata.
Persoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere autorizata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri.
Persoanele juridice romane vor atasa copii dupa situatiile financiare anuale (bilant contabil, cont de profit si pierdere) pe anii 2011, 2010 si 2009, inregistrate la administratia financiara si/sau alte documente emise de autoritatile legale competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa fi prestat in ultimii 3 ani minim un contract similar sau pana la trei contracte similare a caror valoare cumulata sa fie de minimum 5.900.000 LEI.Pentru fiecare contract prezentat ca experienta similara, se va prezenta minim o recomandare - copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata si traducere autorizata in limba romana, pentru persoane juridice/fizice straine.
Contract similar = contract de servicii de acordare de credit unor autoritati publice/
autoritati contractante sau clienti privati
Cursul mediu de referinta pentru fiecare an precizat in parte, la care se va face echivalenta leu/alta valuta - Cursul de schimb mediu anual: EUR mediu (RON/EUR) 2011 - 4, 2379; 2010 ? 4, 2099;2009 - 4, 2373.
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, completat, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, care sa contina minim un contract similar sau pana la trei contracte similare cu o valoare cumulata de minim 5.900.000 LEI, indiferent daca beneficiarii au fost autoritati publice sau clienti privati, insotite de date privind derularea acestora (contract, alte informatii relevante) pastrand confidentialitatea datelor unde este cazul.Pentru contractele cu valoarea cumulata de minimum 5.900.000 LEI, prezentate ca experienta similara, inscrise in Formularul nr. 6 - Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, se va atasa copie dupa parti relevante ale fiecarui contract prezentat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 7
Criterii de preselectieMedia cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani Punctajul maxim de 100 de puncte pentru cea mai mare CA, clasamentul proportional cu CA.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.10.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.10.2012 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.10.2012 14:00
Locul: Consiliul Judetean Olt, b-dul. A.I.Cuza, nr.14, Slatina, jud.Olt - sala 201
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor, reprezentanti UCVAP dupa caz
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art.256^2 si art 283 din O.U.G.nr.34/2006 actualizata.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic contencios-Consiliul Judetean Olt
Adresa postala: Bdul AI Cuza nr. 14, jud. Olt, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230025, Romania, Tel. +40 249431080, Email: [email protected], Fax: +40 249431122
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.09.2012 11:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer