Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?CONTRACTAREA UNEI FINANTARI RAMBURSABILE INTERNE IN VALOARE DE 16.000.000 LEI?


Anunt de participare numarul 139594/12.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Dambovita
Adresa postala: Piata Tricolorului, Nr 1, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130060, Romania, Punct(e) de contact: Aurora Violeta AMUZESCU, Tel. +40 245207612, Email: [email protected], Fax: +40 245616827, Adresa internet (URL): www.cjd.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?CONTRACTAREA UNEI FINANTARI RAMBURSABILE INTERNE IN VALOARE DE 16.000.000 LEI?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Targoviste, Consiliul Judetean Dambovita
Codul NUTS: RO313 - Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?CONTRACTAREA UNEI FINANTARI RAMBURSABILE INTERNE IN VALOARE DE 16.000.000 LEI?
Contractarea finantarii rambursabile se va putea face numai dupa obtinerea avizului Comisiei de Autorizare a Imprumuturilor locale pe baza prevederilor HG 9/2007, modificata si completata prin HG 145/18.02.2008.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform specificatiilor din cadrul Sectiunii a II-a Documentatie descriptiva.Prezentul contract are drept scop, contractarea unei finantari rambursabile interne in valoare de 16.000.000 lei pe o perioada de 10 ani cu perioada de gratie de 3 ani pentru sustinerea, respectiv finalizarea a doua proiecte care sunt in derulare in cadrul Consiliului Judetean Dambovita: 1. ? Reabilitarea si modernizarea Spitalului Judetean Dambovita?, 2.? Ranforsarea si modernizarea drumurilor judetene DJ 701, DJ 401A si DJ 711A pe traseul Dobra-Cornatelu-Branistea-Titu-Salcuta-Oobesti-Potlogi-Corbii Mari?, care beneficiaza de fonduri externe nerambursabile prin Programul Operational Regional 2007-2013, cota de cofinantare pe care Consiliul Judetean Dambovita nu o poate asigura decat din acest credit, conform documentatiei descriptive.
Contractul va fi semnat si va intra in vigoare numai dupa obtinerea avizului favorabil al Comisiei de Autorizare a Imprumuturilor Locale.
Valoarea estimata fara TVA: 11, 429, 445.24RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
120 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare este de 50.000 lei. Modalitati de constituire acceptate: conform art.90 din H.G. nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Contul autoritatii contractante (RO15TREZ2715006XXX000252). Termenul de valabilitate al garantiei de participare este de minim 90 zile de la data depunerii candidaturilor.Ofertantului caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata i se va retine potrivit art. 278^1 din O.U.G. 34/2006 suma de 8702, 94 lei. a) Se va constitui garantia de buna executie, in procent de 5 % din valoarea contractului, exclusiv T.V.A. b) Modul de constituire: ? printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract Garantia trebuie sa fie irevocabila.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Propriu al Consiliului Judetean Dambovita
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.180 din O.U.G.34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 1 (DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA) completat.Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 2 (CERTIFICAT DE PARTICIPARE LA LICITATIE CU OFERTA INDEPENDENTA) completat.Cerinta nr. 3Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 3 (DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE la art. 181 DIN ORDONANTA DE URGENTA A GUVERNULUI NR. 34/2006, APROBATA CU MODIFICARI SI COMPLETARI PRIN LEGEA NR. 337/2006, CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE) completat.Documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original sau copie legalizata sau copie conform cu originalul, pentru persoanele juridice romane, respectiv traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.Certificatele mai sus mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 4Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va atasa catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 4 (DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA) completat.Cerinta nr. 5Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 69?1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura Formularul nr. 3a (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare) completat in original.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, respectiv Presedintele Consiliului Judetean Dambovita ? lector. univ. dr. Adrian Tutuianu, ing. Vasile Dinu ? director Directia tehnica si managementul serviciilor publice, ec. Carmen Igescu ? director Directia economica, contabilitate, control financiar, ec. Mircea Nistor - director Directia investiti si dezvoltare regionala, ing.Radu Sorin? sef serviciu Directia achizitii publice ? servicii, lucrari, produse precum si urmatorii consilierii judeteni: Bogdan Ana, Marin Antonescu, Florin Antoniu, Alexandru Banila, Leonardo Badea, Paul Briceag, Teodor Buta, Maria Cristea, Adrian Chitescu, Georgeta Dinca, Adrian Dumitru, Ioan Folescu, Ioan Ferariu, Gabriel Grozavu, Ioan Hermenean, Ion Neli, Sorin Ion, Cornel Ivan, Marius Lupoiu, Mihai Manole, Ioan Marinescu, Vasile Moise, Dragos Moldoveanu, Adrian Mocanu, Sache Neculaescu, Luminita Olaru, Catalin Olteanu, Claudiu Popescu, Jean Popescu, Claudiu Stefan, Liviu Stoica, Marin Tingirica, Mihai Trifan, Teodor Vasiliu, este exclus din procedura de atribuire. Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romaneA.1) Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPersoane juridice/fizice romaneB.1.a) Certificat constatator, in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata?conform cu originalul? semnata si stampilata, emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte: a)denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b)codul unic de inregistrare;c)sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d)structura actionariatului;e)numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f)domeniul de activitate principal;g)domeniile de activitate secundare;h)situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete. Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului.Persoane juridice/fizice straineA.2) Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Persoane juridice/fizice straineB.2.a) Se vor atasa copii dupa original, si traducere autorizata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.B.2.b) Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata, si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a)denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b)codul unic de inregistrare;c)sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d)structura actionariatului;e)numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f)domeniul de activitate principal;g)domeniile de activitate secundare;h)situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului.Persoane juridice/fizice romane sau straineA.3) Autorizatie de functionare emisa de Banca Nationala a Romaniei in conditiile O.U.G. nr. 99/2006 privind instiututiile de credit si adecvarea capitalului.B.3.) Se vor atasa copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata si traducere autorizata in limba romana, pentru persoane juridice/fizice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 A.1) Cifra de afaceri anuala medie pe ultimii 3 ani (2011, 2010 si 2009) din domeniul de activitate aferent obiectului contractului pentru persoanele juridice romane sau echivalentul sumei in EURO la cursul B.N.R. respectiv cursul mediu de referinta pentru fiecare an precizat in parte, la care se va face echivalenta leu/alta valuta. Cursul de schimb mediu anual: EUR mediu (RON/EUR) 2011 4, 2379 2010 4, 2099 2009 4, 2373 Atunci cand un grup de operatori economici (asociati) depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A.1) Ofertantul trebuie sa fi prestat in ultimi 3 ani minim un contract similar sau pana la trei contracte similare a caror valoare cumulata sa fie de minimum 11.000.000 lei. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Contractul similar va fi insotit de minim o recomandare - copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata si traducere autorizata in limba romana, pentru persoane juridice/fizice straine.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
Fin. ramburs.este nec. pt. sustinerea, resp. finaliz. a doua proiecte in derulare in cadrul C.J.D., din motive de urgenta: neprez. niciunui ofert. la proced. precedenta, lipsa de res. fin. nec. achitarii sit. de lucrari din luna mai 2012 pt. proiectul ?Reabilitarea si modernizarea Spitalului Judetean Dambovita??;lipsa de res.financ.nec. accelerarii lucrarilor proiectului , ,Ranforsarea si modernizarea drumurilor judetene DJ 701, DJ 401A si DJ 711A pe traseul Dobra-Cornatelu-Branistea-Titu-Salcuta-Odobesti-Potlogi-Corbii Mari??, proiect in cadr. caruia lucrarile se finaliz. conf. contr. de executie pana la data de 31.12.2012 ;probl. financ. cu care se confrunta C.J.D. ; corectii aplicate proiectelor europene ;restituirea sumelor catre bugetul de stat utiliz. pt. alte destinatii decat cele prev. de HG 255/2012 ;gradul redus de incasare a venit. proprii; Neg. cu public. prealabila a unui anunt de part., in temeiul art.110, lit.c)coroborat cu art.113, alin.(2), din O.U.G. nr. 34/2006
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 10
Cifra de afaceri anuala medie pe ultimii 3 ani (2009, 2010 si 2011).Punctajul maxim de 100 de puncte pentru cea mai mare CA, clasamentul proportional cu CA.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.10.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.10.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.10.2012 10:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, repr. autoriz.sau imputerniciti ai candidatilor; observ.desemnati de catre UCVAP; alte persoane autorizate de Autoritatea contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Propunerea tehnica finala se prezinta astfel incat sa se asigure posibilitatea verificarii corespondentei propunerii tehnice finale cu specificatiile cuprinse in documentatia descriptiva, parte integranta a documentatiei de atribuire si va contine o descriere a metodologiei de abordare, incluzand prezentarea experientei institutiei in servicii financiare de acordare de credite in perioada 2009-2011. Prezentarea propunerii financiare finale se face prin completarea urmatorului formular: oFORMULAR DE OFERTA FINALA conform Formular VI.5- ETAPA II ? model prezentat in sectiunea « Formulare » oAnexa in care se prezinta costurile estimate prin simularea graficului de acordare si rambursare cu includerea tuturor costurilor aferente creditului conform documentatiei descriptive, negociate precum si orice alte elemente de natura financiara sau comerciala care sunt necesare pentru evaluarea ofertei, negociate, proiectul de contract de finantare rambursabila care a facut obiectul negocierii, cu respectarea clauzelor obligatorii si a clauzelor specifice contractuale ? in sectiunea « Clauze obligatorii si specifice».Data pentru care se determina echivalenta leu/euro: cursul leu/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei valabil in 28.09.2012, 1euro = 4, 5331 lei. In cazul in care doua sau mai multe oferte contin, in cadrul propunerii financiare, acelasi pret minim, atunci invederea atribuirii contractului de achizitie publica se va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal, conform art.256^ 2 alin.1 lit. a) din OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Achizitii Publice ? Servicii, Lucrari, Produse
Adresa postala: Piata Tricolorului nr.1, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130060, Romania, Tel. +40 245207682, Email: [email protected], Fax: +40 245616827
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.10.2012 15:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer