Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contractarea unei finantari rambursabile interne in valoare de 22.000.000 lei pentru asigurarea prefinantarii/cofinantarii proiectelor care beneficiaza de fonduri externe nerambusabile


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
3.165.089 RON

Castigatorul Licitatiei: CEC BANK S.A.
Anunt de atribuire numarul 137726/16.11.2012
Informatii anunt de participare asociat 130697
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASULMIZIL
Adresa postala: B-dul. Unirii nr.12, Localitatea: Mizil, Cod postal: 105800, Romania, Punct(e) de contact: Departamentul managementul proiectelor, Tel. +40 244250551, In atentia: Petronela Sturz, Email: [email protected], Fax: +40 244250551, Adresa internet (URL): www.primaria-mizil.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
autoritate publica locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii de administratie publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Contractarea unei finantari rambursabile interne in valoare de 22.000.000 lei pentru asigurarea prefinantarii/cofinantarii proiectelor care beneficiaza de fonduri externe nerambusabile
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Romania
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Autoritatea contractanta va contracta o finantare rambursabila in valoarea de 22.000.000 lei pentru 60 de luni de la data intrarii in vigoare a contractului, pentru a asigura prefinantarea/cofinantarea proiectelor care beneficiaza de fonduri externe nerambursabile. Perioada de gratie va fi de 27 de luni, iar perioada de rambursare de 33 de luni.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
3, 165, 088.39RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
18709/26.06.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2012/S146-244202din01.08.2012
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: RQ12100229575689 Denumirea: Contractarea unei finantari rambursabile interne in valoare de 22.000.000 lei pentru asigurarea pref
V.1) Data atribuirii contractului 11.10.2012
V.2) Numarul de oferte primite 1
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
CEC BANK S.A.
Adresa postala: , SUCURSALA PLOIESTI str. Cuza Voda, bl. B1-B2, ,Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100019, Romania, Tel. +40244595981, Email: [email protected], Fax: +40244595981, Adresa internet (URL): www.cec.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 3165088.39 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
La sedinta de negociere a ofertelor preliminare pot participa: membrii comisiei; reprezentantii autorizati sau imputerniciti ai candidatilor (cu imputernicire si act de identitate); observatorii desemnati de catre UCVAP; alte persoane autorizate de AC.AC va derula negocieri cu fiecare candidat selectat in parte. In cadrul negocierilor se vor determina toate aspectele tehnice, financiare si juridice ale viitorului contract. AC va asigura principiul egalitatii fata de toti candidatii. Negocierile se vor derula pana in momentul in care, fiecare participant la negocieri declara ca propunerea financiara pe care a prezentat-o nu mai poate fi imbunatatita.Dupa finalizarea negocierilor cu toti candidatii, AC va transmite candidatilor invitatia de reconfirmare a rezultatului negocierilor, prin depunerea unei oferte finale.Invitatia va contine cel putin urmatoarele informatii: referintele privind anuntul de participare publicat; data si ora limita pentru depunerea ofertelor finale; locul de depunere a ofertelor finale; data, ora si locul desfasurarii sedintei de deschidera a ofertelor finale; criteriul de atribuire aplicat pentru stabilirea ofertei ca?tigatoare. Invitatiile de participare la negociere se vor transmite simultan candidatilor.Candidatul nu are dreptul ca, prin oferta finala, sa aduca modificari elementelor stabilite in procesul de negociere.Oferta prin care elementele stabilite in procesul de negociere sunt schimbate va fi considerata neconforma si va fi respinsa.Criteriul de atribuire al contractului este ?cel mai mic pret?. Pretul total al contractului reprezinta suma taxelor, comisioanelor, dobanzilor si oricaror alte forme de remuneratie aferente serviciilor, conf. art. 28, pct. 5 din OUG 34/2006.In cazul in care doi sau mai multi candidati au ofertat acelasi pret, atunci criteriul de departajare va fi marja ratei dobanzii oferita de banca, candidatul cu cea mai mica marja a ratei dobanzii oferita de banca fiind declarat castigator.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA ORASULUI MIZIL
Adresa postala: Bd. Unirii nr. 14, Localitatea: Mizil, Cod postal: 105800, Romania, Tel. +40 244250027, Email: [email protected], Fax: +40 244251120, Adresa internet (URL): www.primaria-mizil.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
13.11.2012 08:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer