Licitatie Publica - "Contractarea unei finantari rambursabile interne in valoare de 8.000.000 lei"
Anunt de participare numarul 141771/02.02.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Pascani
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare nr. 16, Localitatea: Pascani, Cod postal: 705200, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii Publice, Tel. +40 0232718250, In atentia: Laura Pascu sau Cristina Simon, Email: [email protected], Fax: +40 0232718250, Adresa internet (URL): www.primariapascani.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
"Contractarea unei finantari rambursabile interne in valoare de 8.000.000 lei"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Municipiul Pascani
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractarea unei finantari rambursabile interne, de tip credit revolving, in valoare de 8.000.000 lei pentru o perioada de 5 ani, cu o perioada de tragere de pana la 2 ani, necesar pentru realizarea unor investitii publice de interes local, aprobate de Consiliul Local PASCANI prin HCL nr. 89/2012
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Finantarea rambursabila este necesara pentru sustinerea realizarii unor obiective de investitii aferente proiectelor Planului Integrat de Dezvoltare Urbana finantat prin POR Axa 1:
I.?REABILITAREINFRASTRUCTURASTRAZI SI PIETONAL IN MUNICIPIUL PASCANI?
II. ?REABILITARE, MODERNIZARE SI DOTARE CU ECHIPAMENTE SPECIFICE A CENTRULUI SOCIAL (CENTRU DE PLASAMENT) IN MUNICIPIUL PASCANI?
III. ?CRESTEREASIGURANTEI SI PREVENIREA CRIMINALITATII IN ZONA DE ACTIUNE A MUNICIPIULUI PASCANI, PRIN ACHIZITIONAREA DE ECHIPAMENTESPECIFICESI AMENAJAREA UNUI CENTRU DE SUPRAVEGHERE?
IV.?AMENAJAREPARC IN MUNICIPIUL PASCANI?
Valoarea estimata fara TVA: 3, 075, 307RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare ? 60.000 lei in conformitate cu prevederile art. 84-88 din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare - minim 120 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Mod de constituire: a) scrisoare de garantie , conform formularului J/instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari - prezentat in original si anexat la coletul cu oferta; b) ordin de plata , confirmat de banca emitenta, in contul RO38TREZ40721360206XXXXX, deschis la Trezoreria Pascani. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare astfel cum a fost solicitata in documentatia de atribuire sunt respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor. In cazul ofertantilor sau grupului de ofertanti din categoria intreprinderilor mici si mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 2), valoarea garantiei de participare se reduce la 50%. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Contestatorul pierde o parte din cuantumul garantiei de participare, in conformitate cu art. 278^ 1 din OUG 34/2006 daca depune o contestatie, care va fi respinsa de catre CNSC. Data pentru care se determina echivalenta leu/alta valuta inclusiv Euro este cursul comunicat de BNR inainte cu 6 zile de data limita de depunere a candidaturilor Garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA, valabila in perioada de tragere, se constituie conform art. 90 alin. (1)-(3) din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, instrument care devine anexa la contract sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (ofertantul castigator are obligatia de a deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia A.C., la Trezoreria Pascani iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului). Ofertantul va opta pentru una din cele doua modalitati de constituire si va mentiona acest lucru intr-un formular ? model propriu, in cadrul propunerii tehnice. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Contractul se va incheia sub conditie suspensiva, adica acesta va intra in vigoare si va produce efecte intre parti, numai daca autoritatea contractanta va obtine avizul favorabil al Comisiei de Autorizare a Imprumuturilor Locale.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr. 34/2006)-formular A- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34 / 2006 - formular B- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si a contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-Certificat de cazier fiscal al ofertantuluiIn cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, are obligatia depunerii formularelor A si B si a documentelor de confirmare- Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular C-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - formular C1- Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti / ofertanti asociati / subcontractanti /terti sustinatori conform art. 69^1 din OUG 34/2006 - formular C2Ing. PANTAZI DUMITRU - PrimarEc. ANGELICA LABONTU - Director economicCons. Jr. MIRCEA ZUZAN - Secretar municipiuIng. SIMON CRISTINA - Consilier Achizitii publiceIng. PASCU LAURA - Consilier Achizitii publiceJr. COJOCARU IONUT LUCIAN - Consilier juridicJr. SANDU PETRONELA ALINA - Consilier juridicEc. GRIGORAS ANA - Consilier Serviciu Buget Financiar ContabilitateEc. ZANET GICA - Administrator publicIng. AXINTE VASILE - ViceprimarConsilieri locali: ACSINTE DIANA, ALEXA PETRU BOGDAN, APOSTOL CARMEN ELENA, BALAU VASILE, CRACIUN EMILIAN,
DANU IOAN, DUMEA ERONIM EDUARD, ENEA NECULAI, HALDAN VASILE, IONESCU DRAGOS, IONITA IOAN, NEDELCU GABRIELA, NICHIFOR DORIN, PINTILIE MARIUS NICOLAE, PLESCA VASILE, RACILA FLORIN, TOMA CODRIN, VOINEA STEFAN Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Persoanele juridice romane vor prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata sau copie conform cu originalulPersoanele juridice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.Persoanele fizice autorizate, vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora.Cerinta nr. 2
Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie autorizati sa functioneze.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
A. Persoane juridice/fizice romane:
? Se va prezenta Autorizatie de functionare emisa de Banca Nationala a Romaniei in conditiile O.U.G. nr. 99/2006 privind instiututiile de credit si adecvarea capitalului, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata.
B. Persoane juridice/fizice straine :
? Se va prezenta Autorizatie de functionare eliberata de organismul de reglementare din tara de domiciliu a ofertantului, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata si traducere autorizata in limba romana.
NOTA: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind asocierea: Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului
Media cifrei de afaceri globale care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011 si 2012) trebuie sa fie cel putin 6.000.000 lei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Formular P - Acord de asociere- Formular D ? Fisa de informatii generale (pentru fiecare asociat)- Formular D ? Fisa de informatii generaleCursul mediu de referinta pentru fiecare an precizat in parte, la care se va face echivalenta leu/alta valuta- Cursul de schimb mediu anual: (RON/EUR) 2012 ? 4, 4560; 2011 - 4, 2379; 2010 ? 4, 2099;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formular E;Prezentarea cel putin a unui certificat / document emis sau contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
Pentru asigurarea cofinantarii proiectelor care beneficiaza de fonduri externe nerambursabile de la U.E. ca urmare a diminuarii prefinantarii contractului de finantare de la 30% din valoarea contractului la 10%, ceea ce a creat dificultatiautoritatii contractante de a efectua plati catre operatorii semnatari ai contractelor de achizitie publica.Precizam ca proiectele care necesita finantare sunt foarte avansate, dupa cum urmeaza: Proiectul ?CRESTEREASIGURANTEI SI PREVENIREA CRIMINALITATII IN ZONA DE ACTIUNE A MUNICIPIULUI PASCANI, PRIN ACHIZITIONAREA DE ECHIPAMENTESPECIFICESI AMENAJAREA UNUI CENTRU DE SUPRAVEGHERE? aflat in stadiu avansat de implementare, se va finaliza la data de 22.01.2013, urmand ca in perioada imediat urmatoare sa se realizeze toate platile aferente contractelor de achizitie publica incheiate.Proiectul ?AMENAJAREPARC IN MUNICIPIUL PASCANI? se afla in perioada de implementare, urmand ca lucrarile sa inceapa la data de 03.03.2013.
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 3
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.02.2013 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.02.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.02.2013 12:00
Locul: Pascani, Str. Stefan cel Mare nr. 16, sala nr. 18
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentanti ai ofertantilor cu imputernicire si copie C.I. , observatori UCVAP(daca este cazul)
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Toti candidatii care indeplinesc criteriile de calificare, vor fi selectati/preselectati.In cazul in care doi sau mai multi candidati au ofertat acelasi pret, atunci criteriul de departajare va fi marja ratei dobanzii oferita de banca, adica candidatul cu cea mai mica marja a ratei dobanzii oferita de banca, va fi declarat castigator.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor de la art. 256^2 din O.U.G. nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Achizitii Publice
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, nr. 16, camera 20, Localitatea: Pascani, Cod postal: 705200, Romania, Tel. +40 232718250, Email: [email protected], Fax: +40 232718250, Adresa internet (URL): www.primariapascani.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.01.2013 11:55