Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contractarea unei finantari rambursabile interne in valoare de 30.000 mii lei


Anunt de participare numarul 145011/18.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETULIALOMITA
Adresa postala: PIATA REVOLUTIEI, NR. 1, Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920032, Romania, Punct(e) de contact: RODICA STOICA, Tel. +40 243230200, In atentia: Cezar Gheorghe Valcan, Email: [email protected], Fax: +40 243232400, Adresa internet (URL): www.cicnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contractarea unei finantari rambursabile interne in valoare de 30.000 mii lei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Consiliul Judetean Ialomita
Codul NUTS: RO315 - Ialomita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prezentul contract are drept scop contractarea unei finantari rambursabile interne in valoare de 30.000 mii lei, cu o maturitate de 6 ani si o perioada de gratie de 2 ani, cu dobanda ROBOR 1 M + puncte procentuale practicate de ofertant in plus peste dobanda ROBOR. Acest contract va avea ca finalitate asigurarea fluxului de numerar necesar implementarii urmatoarelor investitii: ?Modernizarea drumului judetean DJ 201 Marculesti ?Suditi- Saveni, km 84+000-100+000??Modernizarea drumului judetean DJ 201 Buesti-Albesti, km 45-500-55+400??Modernizarea DJ 213: DN 2A ? Luciu, km 0+000-7+840??Pod peste raul Prahova la Dridu, DJ 101, km 52+759??Modernizare DJ 313 Horia-Axintele, km 22+607-35+087??Modernizare DJ 306A Ciochina ?Crunti, km 4+513-12+309??Consolidare Spital Judetean de Urgenta Slobozia corp C; D; E ? Etapa II.?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de acordare credit - finantare rambursabila in valoare de 30.000 mii lei cu trageri succesive, cu o maturitate de 6 ani si o perioada de gratie de 2 ani, cu dobanda ROBOR 1 M + puncte procentuale practicate de ofertant in plus peste dobanda ROBOR.
Valoarea estimata fara TVA: 6, 544, 160RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
72 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul gar.part.: 65441 lei.Perioada de val.gar.partic.este cel putin egala cu per.val.ofertei.Se constituie potrivit.art86, alin.(1)din HG925/2006, mod., prin: virament bancar sau instr.garantare emis in cond.legii de o soc.bancara ori de asigurari, care se prezinta in orig., in cuantumul si pentru per.prevaz.in doc.atrib.Gar.tb.sa fie irevocabila.Instr.de garantare tb.sa prevada daca plata gar.se va executa: a)conditionat, resp. dupa constat.culpei pers.garantate, in conf.cu contr.garantat;sau b)neconditionat, resp.la prima cerere a benefic., pe baza decl.ac.cu privire la culpa pers.garantate.In cazul prezentarii unei scrisori de garantie bancara aceasta treb.sa fie prezentata in original, conform form.nr.2(anexata la coletul cu oferta), care tb.sa indepl.urmat.cond.: sa faca referire expresa la proc.organiz.de autorit.contr.;sa contina in mod clar denumirea autorit.contr.in favoarea careia s-a constit.;sa contina val.garant.care sa corespunda sumei fixe solicitate prin doc.de atribuire;sa aiba inscrisa valab.pt.care a fost constit., care treb.sa corespunda cu cea inscrisa in doc.;sa contina parafa lizibila a bancii emitente si/sau semnatura autorizata;sa fie emisa pentru op.ec.care a depus oferta.sau-O.P., in contul nr.RO67TREZ3915006XXX000121 deschis la Trezoreria Slobozia.Cod fiscal 4231776.Ofert.care fac dovada incadr.in prev.Lg346/2004, modif, benefic.de reducere cu 50% la constit.gar.part.;
-se vor completa anexele 1 si2 din Lg346/2004.Nota: Ofert.caruia CNSC ii va respinge contest.form.i se va retine potr.art.278^1 din OUG34/2006, modif., o parte din gar.part.(4200 +0, 1% din ceea ce depaseste420001 lei), respectiv suma 8214, 41 lei. Retinerea gar.part.se va face in conf.cu art.87 din HG925/2006, modif.Echivalenta pentru o gar.partic.depusa in alta valuta decat lei se va face echivalenta lei/valuta, la cursul BNR din data anterioara datei limita de dep. oferte cu 5(cinci)zile.Per.valab.gar.partic.90 zile de la data limita de depunere oferte. Cuantumul garantiei de buna executie = 5 % din pretul contractului, fara T.V.A. Modul de constituire a garantiei de buna executie: - conform prevederilor art.90 alin.(1) si alin.(2) din H.G. nr.925/2006, cu modificarile. Model scrisoare de garantie bancara de buna executie - Formular nr.12. Daca partile convin, se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform prevederilor art.90 alin.(3) din H.G. nr.925/2006, modificata prin H.G. nr.1045/2011. Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul respectiv, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul propriu al judetului Ialomita
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Contractul de achiz.pb. se va incheia sub cond.suspensiva, va intra in vig.si va produce efecte intre parti, numai daca AC obtine aviz favorabil al Comisiei de autoriz.finantari ramburs.locale, cu priv.la contractarea acestui credit potrivit HG nr9/2007modif;Detalii la Sect.VI.Informatii suplimentare.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1.Declaratie pe proprie raspundere pentru neincadrarea in dispozitiile art.180 din O.U.G. nr.34/2006: Ofertantul trebuie sa completeze formularul nr.4;In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform prevederilor art.186 si 190 din O.U.G. nr.34/2006 si sustinatorul acestuia trebuie sa prezinte acest formular.Cerinta nr.2. Declaratie pe proprie raspundere pentru neincadrarea in dispozitiile art.181 din O.U.G. nr.34/2006: Ofertantul trebuie sa completeze formularul nr.5.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din O.U.G. nr.34/2006, persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.181, lit.a), c1), d) din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Tertul sustinator trebuie sa completeze Formular nr.5. Se solicita: - Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.NOTA: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii catre bugetul consolidat general si/sau bugetul local indiferent de cuantumul acestora in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr.3. Certificat de participare cu oferta independenta: Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr.6.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr.4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular nr.7.Formularul va fi completat de catre ofertant/ofertanti asociati;Cerinta nr.5. Declaratie pe propria raspundere pentru neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.U.G. nr.34/2006: Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr.8.Lista cu persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea: Presedinte: Vasile Silvian CIUPERCA. Vicepresedinte: Ioan MARTIN, Vicepresedinte: Stefan MUSOIU. Director: Cezar Gheorghe VALCAN. Comisia de evaluare a ofertelor are urmatoarea componenta: Presedinte comisie de evaluare: Cezar Gheorghe VALCAN, Membri: Mihaela MOROIANU, Elena PANA, Rodica STOICA, Marinela NEACSU. Membri de rezerva: Nicu Bogdan STAICOVICI, Mirela PREDA. Consilierii judeteni: Dumitru Otilia, Nica Viorel, Vasile Mitu, Herea Gheorghe, Popescu Nicolae, Petre Gheorghe, Sonchereche Laurentiu, Condrut Ileana, Serbanescu Virgil Marian, Berbecel Vasile, Maftei Gica, Nunu Ion, Vasilache Aurel, Popescu Ionut, Dumitru Doina Elena, Miclea Dan, Purice Gheorghe, Sitaru Nicolae, Nica Ion, Andriescu Adrian, Urloiu Zenica, Barcari Rodica Luminita, Mihaila Stefan, Stoica Stefan, Enescu Gheorghe, Galatchi Emil, Ionescu Ion, Mitrica Ion.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.In cazul in care exista subcontractanti, fiecare subcontractant este obligat sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform prevederilor art.186 si 190 din O.U.G. nr.34/2006, fiecare tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1.- Persoane juridice/fizice romane- Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte informatii reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are codul CAEN asociat obiectului contractului.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document pentru partea din contract pe care o realizeaza.- Autorizatia de functionare emisa de B.N.R. sau o alta autoritate competenta similara (Copie autentificata).Cerinta nr.2.- Persoane juridice/fizice straine- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare. Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele care fac obiectul prezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea procedurii de insolventa.Documentele vor fi prezentate insotite de traducerea autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
mentionate Modalitatea de indeplinire
Cerinta nr. 1- Informatii privind cifra de afaceri Media cifrei de afaceri globale intr-o perioada anterioara care vizeaza ultimii 3 ani. Valoarea cifrei de afaceri globale a operatorului economic trebuie sa fie de cel putin 13.088.320 lei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Modalitatea de indeplinire Se completeaza -Fisa de informatii generale ? completarea Formularului nr.9. Operatorul economic va prezenta, in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare, orice documente considerate edificatoare pentru dovedirea mediei cifrei de afaceri globale intr-o perioada anterioara care vizeaza ultimii 3 ani. Valoarea cifrei de afaceri globale a operatorului economic trebuie sa fie de cel putin 13.088.320 lei. Mod de dovedire: - bilantul contabil pe ultimii 3 ani (in copie certificata pentru conformitate, prin semnatura si stampila conducatorului operatorului economic ofertant), vizat si inregistrat de organele competente sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara; - Persoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ. In cazul in care ofertantul este o asociere, pentru a putea beneficia de reducerea cerintei privind valoarea minima a mediei cifrei de afaceri globale la 50 % fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM, conform Legii nr.346/2004. Ofertantul individual sau ofertantii asociati, care solicita reducerea cerintei privind valoarea minima a mediei cifrei de afaceri globale la 50 % vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr.346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor. Valorile vor fi prezentate in lei si in valuta la cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE pentru fiecare an in parte.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Ofertantul va prezenta unul sau mai multe documente/contracte care sa confirme prestarea de servicii de acordare de credit ale carui taxe, comisioane, dobanzi sau oricare alte forme de remuneratii aferente serviciilor respective sa fie de cel putin 6.544.160 lei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Lista principalelor servicii de acordare credite pentru societati comerciale, autoritati sau institutii in ultimii 3 ani (formular nr.10), insotita de recomandarea beneficiarului. In cazul unei asocieri acest formular va fi completat de fiecare asociat in parte. Ofertantul va prezenta: documente/contracte. Nota: In cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate, ofertantul va prezenta paginile din contract din care sa rezulte partile contractuale, obiectul contractului, cantitati fizice, pretul contractului, precum si pagina finala cu semnaturi; Documentele solicitate se vor prezenta in copie certificata , ,conform cu originalul?. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a mai acordat unei autoritati publice locale sau clienti privati(potrivit art.188, alin.(2) din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile ulterioare), un credit ale carui taxe, comisioane, dobanzi sau oricare alte forme de remuneratii aferente serviciilor respective sa fie de cel putin 6.544.160 lei.Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica va cuprinde o runda de o zi(24 ore), in care ofertantii isi vor putea imbunatati oferta financiara (costul total al creditului), depusa anterior organizarii acestei faze. - In orice moment, pe parcursul desfasurarii etapei suplimentare de licitatie electronica, sistemul informatic va pune la dispozitia participantilor informatii necesare acestora pentru a-si determina pozitia pe care o ocupa in clasament. - In cazul in care ofertantul declarat admis si inregistrat in S.E.A.P. nu modifica in cadrul fazei de licitatie electronica elementele ofertei care fac obiectul procesului repetitiv, la stabilirea clasamentului final este luata in considerare oferta depusa de catre acesta anterior desfasurarii acestei faze, introdusa in prealabil in S.E.A.P. de autoritatea contractanta. - Daca pe parcursul rundei de licitatie electronica nu se mai introduc preturi si/valori noi ale elementelor care fac obiectul procesului de ofertare, autoritatea contractanta are dreptul de a decide cu privire la finalizarea licitatiei electronice fara a mai organiza o runda urmatoare. - Informatiile relevante referitoare la echipamentul electronic folosit, conditiile tehnice si modalitatile concrete de realizare a conectarii, pot fi accesate de ofertanti de pe site-ul www.e-licitatie.ro, la sectiunea ?Cerinte tehnice minimale?. - Pentru participarea la aceasta etapa, ofertantii trebuie sa fie inregistrati in S.E.A.P. si sa primeasca invitatii de participare la acesta etapa dupa aplicarea criteriilor de selectie si evaluare, de catre autoritatea contractanta. - Procedura privind inregistrarea in S.E.A.P. este prevazuta in H.G. nr.1660/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Invitatia se va transmite pe cale electronica si pe fax, simultan tuturor ofertantilor care au depus oferte admisibile. Daca in urma etapei suplimentare de licitatie electronica vor exista doua sau mai multe oferte cu acelasi pret (cost total al creditului), achizitorul va solicita ofertantilor o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.08.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.09.2013 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.09.2013 11:30
Locul: Consiliul Judetean Ialomita, Slobozia, Piata Revolutiei nr.1, judetul Ialomita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare a ofertelor, imputernicitii operatorilor economici ofertanti, observatori UCVAP/CVAP, dupa caz.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Contractul de achizitie publica se va incheia sub conditie suspensiva.In cazul neindeplinirii conditiei suspensive, respectiv in cazul in care contractarea creditului nu va fi autorizata, autoritatea contractanta neobtinand avizul favorabil al Comisiei de autorizare a finantarilor rambursabile locale, contractul incheiat cu ofertantul care va fi declarat castigator, se desfiinteaza cu efect retroactiv chiar din momentul incheierii acestuia, cu toate consecintele juridice care decurg din aceasta situatie. Contractul care urmeaza a fi incheiat constituie informatie de interes public nu va fi supus reglementarilor privind secretul bancar.Aceste specificatii vor constitui alaturi de altele, clauze obligatorii ale contractului de achizitie.Incheierea contractului se va realiza cu respectarea prevederilor OUG nr.64/2007 privind datoria publica, cu modificarile si completarile ult..Informatii privind subcontractantii: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora ?Formularul nr.15.In cazul unei asocieri, acest formular se va completa de catre Lider.Daca ofertantul declarat castigator foloseste subcontractanti, inainte de incheierea contractului operatorul economic ofertant va prezenta AC contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta.In cazul in care anumite parti din contract ce urmeaza a fi atribuit se vor indeplini de catre unul sau mai multi subcontractanti, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi si acordul acestora.Informatii privind asocierea -Se va prezenta Formularul privind Acordul de Asociere, in cazul in care ofertantul este o asociere de operatori economici.Se completeaza si se prezinta un acord de asociere in cazul in care anumite persoane juridice vor depune oferta comuna ?Formularul3.In cazul asocierii mai multor executanti, cerintele privind eligibilitatea si inregistrarea trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat, iar celelalte cerinte privind capacitatea tehnica si capacitatea economico-financiara trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati.In cazul castigarii, inainte de semnarea contractului, se va prezenta legalizarea asocierii, forma sub care trebuie sa ramana pe toata durata contractului.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in copie conform cu originalul, AC are dreptul de a solicita acestuia, depunerea documentului in original sau in copie legalizata.Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in S.E.A.P. operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).ATENTIE! Pentru a putea participa la etapa finala de licitatie electronica, operatorul economic are obligatia de a fi inscris in S.E.A.P..Conform articolul 38 din H.G nr.925/2006 alin.(4), modificat de H.G 834/2009: , ,In cazul organizarii etapei finale de licitatie electronica, clasamentul final se stabileste luand in considerare si rezultatul obtinut in procesul repetitiv de ofertare derulat in cadrul etapei respective.In cazul in care doi sau mai multi candidati au ofertat acelasi pret, atunci departajarea se va face dupa marja ratei dobanzii oferita de banca, adica candidatul cu cea mai mica marja a ratei dobanzii oferita va fi declarat castigator.In cazul in care doi sau mai multi candidati ale caror oferte sunt plasate pe primul loc au oferit aceeasi marja a ratei dobanzii, se va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertelor. Refuzul unui operator economic de a se inregistra in S.E.A.P. in scopul participarii la etapa finala de licitatie electronica este asimilat cu retragerea ofertei, in acest caz fiind aplicabile prevederile art. 87 alin. (1) lit. a).??)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt prevazute la art.256^2 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
JUDETULIALOMITA
Adresa postala: Piata Revolutiei nr.1, Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920032, Romania, Tel. +40 243230200, Email: [email protected], Fax: +40 243233000, Adresa internet (URL): www.cicnet.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.07.2013 10:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer