Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACTAREA UNEI FINANTARI RAMBURSABILE INTERNE IN VALOARE DE 1.737.488 LEI


Anunt de participare numarul 145387/31.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC CLP ECO-SALUBRITATE SA
Adresa postala: str. Morilor nr. 14, Localitatea: Pascani, Cod postal: 705200, Romania, Punct(e) de contact: SIMONA PETRONELA PARTENI, Tel. +40 232763400, Email: [email protected], Fax: +40 232763410, Adresa internet (URL): www.ecosalubritate.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala avand ca unic actionar Consiliul Local
Activitate (activitati)
Altele: activitati de salubrizare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACTAREA UNEI FINANTARI RAMBURSABILE INTERNE IN VALOARE DE 1.737.488 LEI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: SC CLP ECO SALUBRITATE SA, Municipiul Pascani, str. Morilor, nr. 14, judetul Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractarea unei finantari rambursabile interne in valoare de 1.737.488 lei pentru o perioada de 5 ani, perioada de gratie de 6 luni si rambursarea creditului inrate egale pe parcursul a 4 ani si 6 luni pentru sustinerea realizarii unor obiective de investitii in vederea achizitionarii de utilaje si produse specifice activitatii de salubrizare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractarea unei finantari rambursabile interne in valoare de 1.737.488 lei pentru o perioada de 5 ani, perioada de gratie de 6 luni si rambursarea creditului inrate egale pe parcursul a 4 ani si 6 luni pentru sustinerea realizarii unor obiective de investitii in vederea achizitionarii de utilaje si produse specifice activitatii de salubrizare dupa cum urmeaza:
- AUTOGUNOIERA COMPACTOARE 20 MC;
- MINIINCARCATOR FRONTAL MULTIFUNCTIONAL;
- AUTOUTILITARA;
- AUTOTURISM;
- INCARCATOR FRONTAL MULTIFUNCTIONAL;
- CONTAINERE 1100 LITRI;
- PUBELE 120 LITRI.
Valoarea estimata fara TVA: 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare - 5.000 lei, in conformitate cu prevederile art. 84-88 din HG nr. 925/2006 cu modificarilesi completarile ulterioare. Perioada de valabilitate a garantiei de participare - minim 120 zile de la termentul limita de depunere a ofertelor. Mod de constituire: a) Scrisoare de garantie conform Formularului J/Instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate de asigurari-prezentat in original si anexat la coletul cu oferta; b) Ordin de plata, confirmat de banca emitenta, in contul RO21BTRL02401202W58548XX, deschis la Banca Transilvania Pascani. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare, astfel cum a fost solicitata in documentatia de atribuire, sunt respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor. In cazul ofertantilor sau grupului de ofertanti din categoria intreprinderilor mici si mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 1), valoarea garantiei de participare se reduce la 50%, in cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si se mentioneaza ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Contestatorul pierde o parte din cuantumul garantiei de participare, in conformitate cu prevederile art. 278 indice 1 din OUG 34/2006, daca depune o contestatie care va fi respinsa de CNSC. Data pentru care se determina echivalenta leu/alta valuta inclusiv euro, este cursul de BNR in data de 22.07.2013.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006)-Formular A;
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - Formular B;
In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat are obligatia depunerii Formularelor A si B si a documentelor de confirmare;
3. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
4. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si a contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
5. Certificat de cazier fiscal al ofertantului;
6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular C;
7. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular C1;
8. Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti/ofertanti asociati/subcontractanti/terti sustinatori conform art. 69 indice 1 - Formular C2
Persoanele cu functii de decizie din cadrul AC sunt: consilierii locali care aproba bugetul: 1. Acsinte Diana, 2. Alexa Petru Bogdan, 3. Apostol Carmen Elena, 4. Axinte Vasile, 5. Balau Vasile, 6. Craciun Emilian, 7. Danu Ion, 8. Enea Neculai, 9. Haldan Vasile, 10. Ionescu Dragos, 11. Ionita Ioan, 12. Mihut Benone, 13. Nedelcu Gabriela, 14. Nechifor Dorin, 15. Pintilie Marius, 16. Plesca Vasile, 17. Palade Simona, 18. Toma Andrei, 19. Voinea Stefan; membrii consiliului de administratie al A.C. sunt: 1.Chiriac II Eugen-presedinte, 2.Zuzan Mircea-membru, 3.Bruma Ioan-membru, 4. Agache Nina-membru; membrii comisiei de evaluare a ofertelor sunt :1.Rusu Gelu-Remus presedinte, 2. Rotaru Tatiana membru, 3.Dumitru Irina membru, 4. Parteni Simona membru, 5.Apostol Corina membru, 6.Prisecaru Ionela membru de rezerva, 7.Acsinte Mariana Camelia membru de rezerva; conducatorul autoritatii contractante este: director Dumea Eronim-Eduard. Cerinta nr.1
Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.
Pesoanele juridice romane vor prezenta Certificat constatator emis de oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.
Persoanele juridice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.
Persoanele fizice autorizate vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora.NOTE:
1) In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
2) Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de aprobarea Raportului procedurii, prezentarea Certificatului constatator emis de ONRC in original sau copie legaliata.Cerinta nr. 2
Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie autorizati sa functioneze
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii:
a) persoane juridice/fizice romane: - se va prezenta autorizatia de functionare emisa de Banca Nationala a Romaniei in conditiile OUG nr. 99/2006 privind institutiile de credit si adecvarea capitalului in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" semnata si stampilata.
b) persoane juridice/fizice straine: - se va prezenta autorizatia de functionare eliberata de organismul de reglementare din tara de domiciliu a ofertantului, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" semnata si stampilata si traducere autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind asocierea: atunci cand un grup de operatori economici depun oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului
Media cifrei de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011 si 2012) trebuie sa fie cel putin 1.000.000 lei
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formular P - Acord de asociereFormular Q - Declaratie privindpartea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestoraFormular D - Fisa de informatii generaleCursul mediu de referinta la care se face echivalenta lei/euro este urmatorul: 2010:1 euro - 4, 2099 lei;2011:1 euro - 4, 2379 lei;2012:1 euro - 4, 4560 lei.Nota: In cazul unei asocieri, formularul D va fi prezentat de fiecare asociat.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau private.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formular ENOTA: In cazul unei asocieri, formular E, va fi prezentat de fiecare asociat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 3
Toti candidatii care indeplinesc criteriile de calificare vor fi selectati/preselectati.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5520
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.08.2013 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.08.2013 08:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.08.2013 10:00
Locul: Mun. Pascani, str. Morilor, nr. 14, jud. Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor (in baza imputernicirii semnate de reprezsentantul legal si a copiei dupa CI), observatori UCVAP (daca este cazul).
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Toti candidatii care indeplinesc criteriile de calificare, vor fi selectati/preselectati. In cazul in care doi sau mai multi candidati au ofertat acelasi pret, atunci criteriul de departajare va fi rata dobanzii oferita de banca, adica candidatul cu cea mai mica marja a ratei dobanzii oferita de banca, va fi declarant castigator.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor de la articolul 256 indice 2 din OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul achizitii publice
Adresa postala: Str. Morilor nr. 14, Localitatea: Pascani, Cod postal: 705200, Romania, Tel. +40 232763400, Email: [email protected], Fax: +40 232763410, Adresa internet (URL): www.ecosalubritate.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.07.2013 10:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer