Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACTAREA UNEI FINANTARI RAMBURSABILE INTERNE IN VALOARE DE 4.000.000 LEI


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
865.190 RON

Castigatorul Licitatiei: CEC Bank SA
Anunt de atribuire numarul 144191/07.02.2014
Informatii anunt de participare asociat 144148
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Pascani
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare nr.16, Localitatea: Pascani, Cod postal: 705200, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii Publice, Tel. +40 0232718250, In atentia: : Laura Pascu sau Cristina Simon, Email: [email protected], Fax: +40 0232718250, Adresa internet (URL): www.primariapascani.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
CONTRACTAREA UNEI FINANTARI RAMBURSABILE INTERNE IN VALOARE DE 4.000.000 LEI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Municipiul Pascani
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractarea unei finantari rambursabile interne, in valoare de 4.000.000 lei pentru o perioada de 5 ani, cu o perioada de tragere de 1 an, perioada de gratie de 1 an si rambursarea credituluiin rate egale pe parcursul a 4 ani
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
865, 190RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
9249
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2013/S112-191655din12.06.2013
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 2504 Denumirea: Acordarea unei facilitati de credit pentru investitii cu un plafon maxim de 4000000 lei
V.1) Data atribuirii contractului 04.02.2014
V.2) Numarul de oferte primite 1
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
CEC Bank SA
Adresa postala: Calea Victoriei 13, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030022, Romania, Tel. 0213111119, Email: [email protected];[email protected], Fax: 0213110726;0213123159, Adresa internet (URL): www.cec.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 1059839.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 865190.00 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 60
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
1. Toti candidatii care indeplinesc criteriile de calificare, vor fi selectati/preselectati. In cazul in care doi sau mai multi candidati au ofertat acelasi pret, atunci criteriul de departajare va fi marja ratei dobanzii oferita de banca, adica candidatul cu cea mai mica marja a ratei dobanzii oferita de banca, va fi declarat castigator.2.Incheierea contractului se va realiza doar in situatia in care se va obtine avizul favorabil al Comisiei de Autorizare a Imprumuturilor Locale, conform O.U.G. nr. 64/2007 privind datoria publica, aprobata prin legea 109/2010, cu modificarile si completarile ulterioare, HG nr. 9/2007, cu modificarile si completarile ulterioare si Legea nr. 273/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Achizitii Publice
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, nr. 16, camera 20, Localitatea: Pascani, Cod postal: 705200, Romania, Tel. +40 232718250, Email: [email protected], Fax: +40 232718250, Adresa internet (URL): www.primariapascani.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
06.02.2014 16:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer