Licitatie Publica - ?Contractarea unei finantari rambursabile interne pentru realizarea unor investitii de interes public local ?
Anunt de participare numarul 112775/10.12.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ComunaMediesu-Aurit (Consiliul Local al comunei Mediesu-Aurit)
Adresa postala: str.Principala nr.157, Localitatea: Mediesu Aurit, Cod postal: 447185, Romania, Punct(e) de contact: Szabolcs Olah, Tel. 0261842080, Email: [email protected], Fax: 0261842530, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: SERVICII ADMINISTRATIE PUBLICA LOCALA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Contractarea unei finantari rambursabile interne pentru realizarea unor investitii de interes public local ?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: MEDIESU AURIT, NR.157, JUD. SATU MARE
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
COFINANTAREAPROIECTULUI INTEGRAT ?Modernizare drumuri comunale si strazi, extindere retele publice de apa si canalizare in localitatea Mediesu Aurit, modernizare camine cultural din Mediesu Aurit, Potau si Babasesti, comuna Mediesu Aurit, judetul Satu Mare? - Proiect finantat prin programul FEADR
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CREDIT IN VALOARE DE 2000000 RON
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 000, 000 si 1, 400, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
120 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
CuANTUMUL GARANTIEI DE PARTICIPARE ESTE DE 10000 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI BUGETARE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE/SUBCONTRACTARE CONFORM ART.44 SI 45 DIN OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea
2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006;
3. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat inclusiv cele locale, eliberate de autoritatile competente), in original sau copie legalizata.
4. Certificat constator emis de catre Oficiul Registrului Comertului - valabil la data deschiderii ofertelor , in original sau copie legalizata, din care sa rezulte:
- domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la fapte penale si la alte fapte aflate sub incidenta art.21 lit. d)- g) din Legea nr. 26/1990, republicata.
5. Copie aAutorizatiei de functionare emisa de Banca Nationala a Romaniei-conform cu originalul
6. Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului? conform cu originalul
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani in domeniul de activitate aferent contractului (formular 3).
2. Bilantul contabil pe ultimul an financiar semnat si stampilat cu mentiunea « conform cu originalul »
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor servicii de acordare de credite in ultimii 3 ani, ( formular 5 )
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.01.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.01.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.01.2011 10:00
Locul: MEDIESU AURIT, STR. PRINCIPALA , NR.157, JUD SATU MARE,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ORICE OFERTANT POATE SA PARTICIPE PRIN IMPUTRNICIREAREPREZENTANTULUI LEGAL
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Satu Mare
Adresa postala: str. Mihai Viteazu nr.8, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440037, Romania, Tel. 0261710661, Fax: 0261710661
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel. (+4) 021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria MEDIESU AURIT
Adresa postala: str.Principala , nr.157, Localitatea: Mediesu Aurit, Cod postal: 447185, Romania, Tel. 0261842080, Fax: 0261842530
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.12.2010 10:08