Licitatie Publica - Contractarea unei finantari rambursabile pe termen lung
Anunt de participare numarul 79913/13.06.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Sovata (Primaria Oras Sovata)
Adresa postala: Str.Principala nr.155, Localitatea: Sovata, Cod postal: 545500, Romania, Punct(e) de contact: dionisie Orban, Tel.0265/570218, Email: [email protected], Fax: 0265/570524, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contractarea unei finantari rambursabile pe termen lung
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Primaria Oras Sovata
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractarea unei finantari rambursabile pe termen lung in suma de 7503794 lei pentru realiyarea obiectivului @Sistem integrat de reabilitare a sistemelor de alimentare cu apa si canalizare a statiilor de epurare a apei potabile si a statiilor de epurare a apelor uzate in localitatile cu o populatie de pana la 50000 de locuitori
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66000000-0 - Servicii financiare si de asigurare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Finantare rambursabila pe termen lung in suma de 7503794 lei
Valoarea estimata fara TVA: 7, 503, 794RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
240 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 10000 lei. Se va prezenta dovada garantiei de participare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Costul creditului va fi finantat din bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Societati bancare care au dreptul de a participa la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica. Asocierea/subcontractarea este permisa.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificate de atestare fiscala pentru persoanele juridice
Certificate constatatoare emise de Oficiul registrul Comertului
Autorizatie de functionare emisa de banca Nationala a Romaniei
Certificat de inmatriculare in Registrul Bancar
Certificate inregistrate emise de ORC de pe langa Tribunalul Teritorial unde banca isi are sediul social cat si pentru sediul sucursalei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Cifra medie anuala de afaceri pentru ultimii trei ani financiari incheiati
2.Lichiditatea generala (lichiditate efectiva/lichiditate necesarax100)
3.Solvabilitate (fonduri proprii/expunere neta x 100)
4. Rata profitului brut (rezultat brut/cifra de afaceri x 100)
5. Bilantul contabil incheiat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. -2. Mai mare de 110% pentru fiecare an financiar din ultimii trei ani incheiati3. Mai mare de 20% pentru fiecare an financiar incheiat4. Determinate pentru ultimul an financiar incheiat, sa fie pozitiva5. Pentru fiecare din ultimii trei ani financiari, vizat si inregistrat de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale
2. Declaratie din care sa reiasa dotarea tehnica
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 6
Cifra de afaceri pe ultimii trei aniLichiditateSolvabilitate
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5490/04.06.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.08.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.08.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.08.2009 13:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Nu este cazul
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Str. Justitiei Nr. 1, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540069, Romania, Tel.0265-263694, Email: [email protected], Fax: 0265-269199
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta, de catre contestator, de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oras Sovata
Adresa postala: Str. Principala Nr. 155., Localitatea: Sovata, Cod postal: 545500, Romania, Tel.0265-570218, Email: [email protected], Fax: 0265-570524
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.06.2009 09:48