Licitatie Publica - Contractarea unei finantari rambursabile pe termen lung
Anunt de participare numarul 55729/17.06.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Sovata (Primaria Oras Sovata)
Adresa postala: Str.Principala nr.155, Localitatea: Sovata, Cod postal: 545500, Romania, Punct(e) de contact: dionisie Orban, Tel.0265/570218, Email: [email protected], Fax: 0265/570524
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contractarea unei finantari rambursabile pe termen lung
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Primaria Oras Sovata
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractarea unei finantari rambursabile pe termen lung in suma de 10192406 Ron pentru realizarea obiectivelor "Reabilitare drumuri urbane in statiunea balneoclimaterica Sovata, judetul Mures" 3340746 Ron si "Sistem integrat de reabilitarea sistemelor de alimentare cu apa si canalizare a astatiilor de tratare a apei potabile si a statiilor de epurare a apelor uzate in localitatile cu o populatie de pana la 50000 locuitori".
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66130000-0 - Servicii de acordare de credit (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Finantare rambursabila pe termen lung in suma de 10.792.406 Ron.
Valoarea estimata fara TVA: 12, 895, 517RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
240 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 10000 Ron. Se va prezenta dovada garantiei de participare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Costul creditului va fi finantat din bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Societati bancare care au dreptul de a participa la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica. Asocierea/subcontractarea este permisa.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Certificate de atestare fiscala pentru persoanele juridice
2. Certificate constatatoare emise de Oficiul Registrul Comertului
3. Autorizatie de functionare emisa de Banca nationala a Romaniei
4. Certificat de inmatriculare in Registrul Bancar
5. Certificate inregistrate emise de Oficiul Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial unde banca isi are sediul social cat si pentru sediul sucursalei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. cifra medie anuala de afaceri pentru ultimii trei ani financiari incheiati
2. Lichiditatea generala (lichiditate efectiva/lichiditate necesarax100)
3. Solvabilitate (fonduri proprii/expunere netax100)
4. Rata profitului brut (rezultat brut/cifra de afacerix100)
5. Bilantul contabil incheiat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. valoare minima impusa 37000000 Ron2. Mai mare de 110% pentru fiecare an financiar din ultimii trei ani incheiati3. Mai mare de 20% pentru fiecare an financiar incheiat4. Determinate pentru ultimul an financiar incheiat, sa fie pozitiva5. Pentru fiecare din ultimii trei ani financiari, vizat si inregistrat de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale
2. Declaratie din care sa reiasa dotarea tehnica
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 6
-Cifra de afaceri pe ultimii trei ani-Lichiditate-SolvabilitateFiecare criteriu va fi punctat de la 1 la 100. Ofertantii se vor selecta in ordinea descrescatoare a punctajelor obtinute.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
6435 din data de 06.06.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.07.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la caseria autoritatii contractante sau OP vizat de catre banca.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.08.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.08.2008 13:00
Locul: Sediul Primariei Orasului Sovata
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data comunicarii rezultatului procedurii
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Orasului Sovata
Adresa postala: Str. principala Nr. 155., Localitatea: Sovata, Cod postal: 545500, Romania, Tel.0265570218, Fax: 0265570524
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.06.2008 14:22