Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Contractarea unei finantari rambursabile pentru finantarea obiectivului:?? MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE, DC 70 CU LUNGIMEA 1,329 KM SI DC 72 CU LUNGIMEA 4,000 KM, COMUNA MATASARU, JUDETUL DAMBOVITA?


Anunt de participare numarul 133962/15.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA MATASARU
Adresa postala: Com Matasaru, sat Odaia Turcului, nr. 7, jud. Dambovita, Localitatea: Matasaru, Cod postal: 137295, Romania, Punct(e) de contact: Radu Naie- comp achiz publice Petre Mariana, Tel. +40 372789465/+40 728006040, In atentia: dlui primar Naie Radu, Email: [email protected], Fax: +40 245-222062, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii specifice autoritatilor publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Contractarea unei finantari rambursabile pentru finantareaobiectivului: ?? MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE, DC 70 CU LUNGIMEA 1, 329 KM SI DC 72 CU LUNGIMEA 4, 000 KM, COMUNA MATASARU, JUDETUL DAMBOVITA?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Primaria Matasaru, Comuna Matasaru, Jud. Dambovita
Codul NUTS: RO313 - Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul contractului: Contractarea unui imprumut bancar in valoare de 1.784.774 lei (costul creditului), la care se adauga o dobanda proiectata de 7, 5%(care include toate costurile aferente creditului ? dobanzi, taxe, comisioane etc. )pentru finantarea obiectivului: MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE, DC 70 CU LUNGIMEA 1, 329 KM SI DC 72 CU LUNGIMEA 4, 000 KM, COMUNA MATASARU, JUDETUL DAMBOVITA?, pe o perioada de 120 luni din care 3 de luni perioada de gratie. Tragerea va fi efectuata in anul 2012. Durata contractului de achizitie publica va curge din momentul semnarii contractului de servicii, in conformitate cu graficul de timp al ofertei declarate castigatoare. Durata contractului va fi de la semnarea contractului pana la stingerea obligatiilor dintre parti. Mentionam posibilitatea modificarii duratei contractului in functie de necesitatile care vor aparea .Valoarea estimata este de703.148 lei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractarea unui imprumut bancar in valoare de 1.784.774 lei (costul creditului), la care se adauga o dobanda proiectata de 7, 5%(care include toate costurile aferente creditului ? dobanzi, taxe, comisioane etc. )pentru finantarea obiectivului: MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE, DC 70 CU LUNGIMEA 1, 329 KM SI DC 72 CU LUNGIMEA 4, 000 KM, COMUNA MATASARU, JUDETUL DAMBOVITA?, pe o perioada de 120 luni din care 3 de luni perioada de gratie. Tragerea va fi efectuata in anul 2012.
Valoarea estimata fara TVA: 703, 148RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
120 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Conf. Art. 431, alin(2), lit.a), din OUG 34/2006 , actualizata, garantia de participare solicitata de autoritatea contractanta se constituie in suma fixa de 14.000, 00 lei, reprezentand 1, 991% din val. estim a contractului, cu o perioada de valabilitate de 120 zile de la data limita de primire a ofertelor. Conf.art. 2781 (1), LIT. B) din OUG 34/2006 , actualiz., aut. contr.va retine contestatorului suma de 4483 lei., calculata astfel: 4.200+0.1%*(703.148-420.001) = 4.200+(0.1%*283.147)=4.200+ 283, 15=4.483.15lei, in suma fixa - 4483 lei. -Garantia de participare va fi in cuantum de 14.000 lei fara TVA din care cuantumul prev. art. 2781(1) LIT. B) este 4483.Lei, fara TVA.Modul de constituire a garantiei de participare : aceastase va constitui in favoarea autoritatii contractante, conform prevederilor art. 86 din H.G. nr. 925/2006, astfel: 1.un instr. garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in Documentatia de atribuire. Sau 2 O.P.: in contul RO54 TREZ 2732 4840 271X XXXX deschis la Trezoreria Gaesti beneficiar Comuna Matasaru, Cod de Identificare Fiscala 4449437, confirmat de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor; In cazul eliberarii g.p.de catre o banca/societate de asigurari din strainatate, instr. Gar. va fi redactat echiv cu Formularul nr. 15in traducerea in limba romana certificata. Ofertele fara dov. gar.particip. vor fi considerate inacceptabile. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, Candidatul pierzand suma constituita, cf prev legale. In asociere , candidatii care vor constitui garantia de participare conform art.16 (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM, actualiz. completand ? Formularul 16 - Declaratie privind Incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii .returnarea dupa semnarea contr. Cuantumul garantiei de buna executie = 0.5 % din pretul contractului, fara TVA.Garantia de buna executie va fi valabila pe perioada efectuarii tragerii si inca cel putin 14 zile de la ultima tragere de catre Autoritatea Contractanta. Modul de constituire a garantiei de buna executie: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50%.Restituirea garantiei de buna executie se va face in cel mult 14 zile de la data efectuarii ultimei trageri__
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
.decl.priv. accept. modif.pr.inv. Formular D1;Posib. ramb.in avans a creditului-decl. priv. cond.ramb.anticipate a creditului - Formular D2.- decl.priv.posib. amanarii la plataFormular D3.Inch.contr. sub cond. suspensiva a obt.avizul favorabil al Comisiei de Autorizare a Imprumuturilor Locale.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
ETAPA 1: Etapa de preselectie a candidatilor.CRITERII DE SELECTIE: In cazul unei candidaturi comune, situatia personala si capacitatea de exercitare trebuie dovedite de fiecare dintre asociati in parte, iar cerintele privind situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, mai putin cerintele care vizeaza atributii in executarea viitorului contract care trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.
Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii
Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Completare Formularul 1 ?Declaratie privind eligibilitatea??? in original.
-Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
1. Completare ? Formularul2 ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006? ? in original.
2. Prezentarea, in original sau copie pentru persoanele juridice romane si valabile la data deschiderii ofertelor a urmatoarelor documente: -Certificatul de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre Bugetul de Stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat;
- Certificatul de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor catre Bugetul Local eliberat de organele abilitate din localitatile unde se afla sediul social si punctul de lucru/filiala de pe raza COMUNEI Matasaru-dupa caz.
Persoanele juridice straine vor depune Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care Candidatul este rezident), dupa cum exemplificam pentru persoanele juridice din Romania.
Observatie:
Certificatele fiscale trebuie ?sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele?Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre Bugetul de Stat sau catre Bugetul Local vor fi respinse.
Reesalonarea datoriilor nu reprezinta aranjament cu creditorii.
-Candidatul trebuie sa cunoasca toate conditiile legale privind procedura de achizitie.
1.Completare - Formular3- ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?
2. Completare ? Formular 4 ??Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? ? completat in conformitate cu Ordinul. Nr. 314/12.10.2010 al Presedintelui ANRMAP.
3. Formular 5- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute in legea 21/1996 privind concurenta
4.Formular 6. ? ?Imputernicirea pentru semnatarul ofertei?, semnata de catre administrator, sau un alt document legal echivalent, in cazul in care semnatarul ofertei este altcineva decat administratorul firmei ? original -din document trebuie sa rezulte in mod clar faptul ca persoana semnatara este legal imputernicita sa semneze candidatura, oferta si toate documentele.Prin imputernicire se va autoriza semnatarul ofertei sa angajeze Candidatul in procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Se vor atasa copii dupa actele de identitate ale persoanelor nominalizate.
-Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare:
-Completare Formularul 22 ?Declaratie privind neincadrarea in situtiile prevazute la art. 691 din OUG34/2006??? in original.
OBSERVATIE: Intrucat ANRMAP atrage atentia autoritatilor contractante asupra aspectelor privind conflictul de interese care fac ?i vor face obiectul tuturor verificarilor demarate in cadrul procedurilor de supraveghere, cat ?i la nivelul verificarilor documenta?iilor de atribuire transmise in Sistemul Electronic al Achizi?iilor Publice, RECOMANDAM respectarea prevederile legale, sanc?iunile aplicate pentru constatarea incalcarii acestor prevederi legale mergand de la amenda pana la solicitarea de anulare a contractului de achizi?ie publica, precum ?i sesizarea organelor de cercetare penala.Prin urmare, autoritatea contractanta- Comuna Matasaru-recomanda tuturor candidatilor, la depunerea candidaturii, analiza sectiunii din prezenta documentatie privind ?Listacu persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractrante?
Se ataseaza la prezenta documentatie Anexa cu Organigrama aparatului de specialitate din cadrul primariei comunei Matasaru, sentinta civila nr. 1308/19 iunie 2008 privind validarea Domnului Naie Radu in functia de primar, HCL nr. 11/24.06.2008 privind constituirea Consiliului Local Matasaru si Anexa la HCL nr. 11/24.06.2008 privind nominalizarea consilierilor locali.
Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii
Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: ? Art. 69ยน*) - Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.?
Completare Formularul 22 ?Declaratie privind neincadrarea in situtiile prevazute la art. 691 din OUG34/2006??? in original.
OBSERVATIE: Intrucat ANRMAP atrage atentia autoritatilor contractante asupra aspectelor privind conflictul de interese care fac ?i vor face obiectul tuturor verificarilor demarate in cadrul procedurilor de supraveghere, cat ?i la nivelul verificarilor documenta?iilor de atribuire transmise in Sistemul Electronic al Achizi?iilor Publice, RECOMANDAM respectarea prevederile legale, sanc?iunile aplicate pentru constatarea incalcarii acestor prevederi legale mergand de la amenda pana la solicitarea de anulare a contractului de achizi?ie publica, precum ?i sesizarea organelor de cercetare penala.Prin urmare, autoritatea contractanta- Comuna Matasaru-recomanda tuturor candidatilor, la depunerea candidaturii, analiza sectiunii din prezenta documentatie privind ?Listacu persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractrante?
Se ataseaza la prezenta documentatie Anexa cu Organigrama aparatului de specialitate din cadrul primariei comunei Matasaru, sentinta civila nr. 1308/19 iunie 2008 privind validarea Domnului Naie Radu in functia de primar, HCL nr. 11/24.06.2008 privind constituirea Consiliului Local Matasaru si Anexa la HCL nr. 11/24.06.2008 privind nominalizarea consilierilor locali.
Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractrante1 PRIMARNAIE RADU
2 VICEPRIMAR DINU NICOLAE
3 SECRETAR NEAGU CRISTIAN
4 CONTABILCHIVU MARIA
5 CONSILIER LOCALALEXE EMILIAN
6 CONSILIER LOCALSOARE GHEORGHE
7 CONSILIER LOCAL STOICA ALEXANDRU
8 CONSILIER LOCAL NICOLAE ADRIAN
9 CONSILIER LOCAL ILIE ION
10 CONSILIER LOCAL SOARE IULIANA
11 CONSILIER LOCAL CIMPEANU MIHAI
12 CONSILIER LOCAL IONESCU MARIAN
13 CONSILIER LOCAL APOSTOL ION
14 CONSILIER LOCAL BADEA LIVIU
15 CONSILIER LOCAL ENE GHEORGHE
16 CONSILIER LOCAL DINU NICOLAE
17 CONSILIER LOCAL CATALINA GHEORGHE
18 CONSILIER LOCAL ION MIHAI
19 CONSILIER LOCAL ION DOREL Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romaneSolicitatxNesolicitat?
Candidatul sa fie inregistrat legal.
1.Certificatulconstatator emis de Registrul Comertului valabil la data deschiderii ofertelor in original pentru Candidatul care participa, in mod individual sau ca asociat, la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor? original2.Autorizatie de functionare emisa de Banca Nationala a Romaniei in conditiile O.U.G. nr. 99/2006 privind instiututiile de credit si adecvarea capitalului ? copie
Cerinta nr. 2Persoane juridice/fizice straineSolicitatxNesolicitat?
Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii
Operatorii economici participanti la procedura sa fie legal constituiti.
Autorizatia de functionare emisa de autoritatea competenta din statul respectiv, documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca institutie de credit in conformitate cu prevederile legale din tara respectiva, traduse in limba romana si legalizate.
Toate certificatele/documentele/formularele mentionate mai sus trebuie sa fie prezentate in original sau copie conform cu originalul, dupa caz si inscrisurile trecute de emitent.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.
Toate documentele vor avea, pe langa semnatura si stampila, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare. A nu se folosi prescurtari.
Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data deschiderii ofertelor.
Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Informatii privind situatia economico-financiara Solicitat X Nesolicitat ?
Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010)1.Op. ec.part.la proced. sa poata sust. d.p.d.v. fin. realiz. contr.de servicii. Preciz: daca un gr.op. ec. dep.of. com., atunci sit.ec.si fin.se dem.prin luarea in consid. a res. tuturor membrilor gr.2 Pers. Jur. romane vor atasa copii dupa sit.fin. anualepe 2008, 2009 si 2010, inreg. la admin.fin., in copie. Pers. Jur. straine vor atasa copie insot. de trad. Certif. in limba romana, doc. relev. emise de aut. compet.In mas.in care public. bilanturilor cont. nu este prevaz.de legisl.tarii de origine/tarii in care este stabilit op. ec., atunci acesta va prez. alte doc.edificatoare privind o imagine fidela a sit.ec. si financiare a op.ec. Doc.se vor prez.cu traducerea certif.a ac.in lb.romana.3. Cap.econ. si fin.a op.econ sau a gr.de op.eco
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Cerinta.oblig.: Op.ec. part. la proced. sa poata realiza dpdv tehnic contr.de serv.Lista pp.serv.in ultimii 3 ani, va cont. valori, perioade de prestare, beneficiari, si va fi insot.de min.un contract similar cu o val.de minim 700.000 lei, indiferent daca beneficiarii au fost aut.contr.sau clienti privati, insot.date privind derularea acestora (contract, alte inf. relev. pastrand confidentialitatea datelor unde este cazul.2. Contract similar = contr. de serv. acordare de credit unor aut.publice/aut.contr. sau clienti privati in perioada 2009 - 2011.NOTA: In cazul in care contr.de servicii cont.clauze de confid., care impiedica prez.lui, candid.este obligat sa prez.acele pag.din contract din care sa rez.p. contractante, ob.contr., dur.contr. pretul contr.si pagina finala cu semnaturi
Precizare : Daca un gr.op.ec.dep.of.comuna, atunci cap.tehn.si/sau profes.se dem.prin luarea in consid.a res. tuturor mb
Cerinta nr. 1
Declaratie Privind Protectia Mediului Si Protectia Muncii.Solicitat XNesolicitat ?
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 10
cifra-afaceri medie pe 2008, 2009 si 2010;clasam., in ord.descresc.a cifrei de afaceri medii.Nu au drept. sa part.doua sau m. m..filiale sau sucursale ale ac. banci sau instit.fin.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.04.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.04.2012 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.04.2012 12:00
Locul: Primaria Comunei Matasaru, com. Matasaru, sat Odaia Turcului, nr.7, jud. Dambovita, cod postal 137295
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, reprez.autorizati/ imputerniciti ai candid. care au dep. of., obs.ai UCVAP, alte pers. autoriz.de aut.contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
ORGANISMUL COMPETENT PENTRU CAILE DE ATAC pentru deciziile CNSC- Curtea de Apel Ploiesti, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal_
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
: COMUNA MATASARU (PRIMARIA MATASARU)- compartimentul achizitii publica
Adresa postala: COMUNA MATASARU, SAT ODAIA TURCULUI, NR.7, JUDETUL DAMBOVITA, Localitatea: MATASARU, Cod postal: 137295, Romania, Tel. +40 372789465/+40 728006040, Email: [email protected], Fax: +40 245-222062
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.03.2012 18:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer