Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Contractarea unei finantari rambursabile pentru finantarea obiectivului:?? REPARATII CAPITALE STRAZI DIN MUNICIPIUL TARGOVISTE?


Anunt de participare numarul 146507/13.09.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL TARGOVISTE
Adresa postala: Revolutiei 1-3, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130011, Romania, Punct(e) de contact: SORINA DUDEA, Tel. +40 245611222, In atentia: Ec.Daniela POPA-Director Economic Executiv/Ec. Cerasela CIUCA-Director Economic Adjunct, Ing. Magdalena MIHAESCU, Ing. Mihaela MORARU-Compartiment Achizitii Publice, Email: [email protected], Fax: +40 245217951, Adresa internet (URL): www.pmtgv.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Contractarea unei finantari rambursabile pentru finantarea obiectivului: ?? REPARATII CAPITALE STRAZI DIN MUNICIPIUL TARGOVISTE?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Municipiul Targoviste
Codul NUTS: RO313 - Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Autoritatea contractanta va contracta un imprumut bancar in valoare de 8.000.000 lei (costul creditului), la care se adauga o dobanda proiectata de 10% ( care include costurile aferente creditului ? dobanzi, taxe, comisioane, etc.) pentru finantarea obiectivului: ??REPARATII CAPITALE STRAZI DIN MUNICIPIUL TARGOVISTE. Tragerile se vor efectua in 8 transe, perioada de gratie de minim 36 luni, iar perioada de rambursare de 12 luni.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Credit in valoare de 8.000.000 lei pentru finantarea obiectivului: ??REPARATII CAPITALE STRAZI DIN MUNICIPIUL TARGOVISTE??Valoarea estimata fara TVA: 2.541.667 lei.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 541, 667RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 50.833, 34 lei, din care cuantumul sumei corespunzatoare prevederilor art. 278 indice 1 este 6321, 66 lei. Perioada de valabilitate a garantiei: 120 zile de la termenul limita de depunere a candidaturilor. Forma de constituire a garantiei de participare, conform prevederilor art. 86 din H.G. nr. 925/2006: un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara /societate de asigurari-formular nr.16 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular ;` in contul RO26TREZ2715006XXX000248, deschis la Trezoreria Targoviste, beneficiar Municipiul Targoviste, Cod de Identificare Fiscala 4279944 cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data limita de depunere a candidaturilor; Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi considerate inacceptabile. Garantia de participare va fi prezentata in original la sediul autoritatii contractante de catre toti operatorii economici pana la data limita stabilita pentru depunerea candidaturilor. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi considerate inacceptabile. Pt.operatori straini ?original si traducerea autorizata in limba romana.IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare. Se va prezenta formular 17. In cazul unei asocieri garantia se constituie in numele asocierii de catre oricare dintre asociati.Candidatul are obligatia de a prezenta dovada constituirii garantiei de participare in cadrul documentatiei din etapa I privind preselectia candidatilor. Cursul de schimb valutar luat in calcul va fi cursul B.N.R. valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a candidaturilor. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 din H.G.nr.925/2006 si/sau, prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale si/sau prin depunerea unor sume in numerar la caseria autoritatii contractante.Ofertantul va mentiona in oferta sa financiara, sau intr-o solicitare prezentata la semnarea contractului, modul de constituire al garantiei de buna executie.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conform art.90, alin.3 din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Dovedire: 1.Completarea si prezentarea Formularului nr. 1. - ?Declaratie privind eligibilitatea?.Cerinta 2: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Dovedire: 1. Completarea si prezentarea Formularului nr. 2 - ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G.34/2006?2. Completarea si prezentarea Formularului 3 Certificatul prevazut de ORDIN ANRMAP nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a Certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.3. Completarea si prezentarea Formularul nr 4 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioarePersoanele cu functii de decizie in cadrul Autoritatii Contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: jr. Gabriel Florin Boriga ? Primar; Ing. Tutuianu Ioan? Viceprimar; Prisacaru Ciprian?Viceprimar; Cioaca Nicolae Gabriel- Administrator Public, jr. Chiru Catalin Cristea- Secretar; ing. Constantin Balasa ? Director executiv Directia Tehnica; ing.Dragos Folea - Sef Serv. Proiecte-Investitii -Achizitii; ing. Magdalena Mihaescu - Sef Bir. Investitii-Achizitii publice; ec. Daniela Popa - Director executiv Directia economica; ec. Cerasela Ciuca - Director executiv adjunct Directia economica ;Consilieri locali: Stan Daniel Cristian, Radulescu Catalin, Paunescu Mihai Andrei, Enache Lucian, Albu Andrei Bogdan, Babeu Pavel, Banescu Rodica, Bozieru Cosmin Petrut, Diaconu Diana Elena, Diculescu Maria, Dobanda Ion, Dumitrescu Claudiu, Georgescu Alen, Mocanu Livia, Motoc Honorius, Pantea Viorel, Patrascu Eugen, Raducanu Tudorica, Tica Danut.NOTA: Incadrarea in oricare din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.4. Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice , din care sa rezulte ca nu exista obligatii de plata restante catre bugetul de stat ? scadenta in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor;5. Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale, din care sa rezulte ca nu exista obligatii de plata restante catre bugetul local ? scadenta in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor;Operatorii economici nerezidenti (straini): au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute la art.182, alin.1 din O.U.G.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art.180 si 181, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta 3: Completare Formular 5: ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura. 1.Cerinta 1:
Ofertantul sa fie inregistrat legalDovedire :1.Prezentarea in original/copie legalizata/copie certificata ?conform cu originalul? a Certificatului constatator emis de Oficiul
Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a candidaturilor din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa includa si obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului) trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Autoritatea Contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.2. Persoane fizice/juridice straine. Documente edificatoare - copii dupa original si traducere autorizata in limba romana, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica (denumirea si datele de identificare, codul unic de inregistrare, sediul, structura actionariatului, numele reprezentantilor legali, domeniile de activitate principale si secundare precum si situatia societatii), in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a candidaturilor.Cerinta 2 :
Autorizatie de functionare emisa de Banca Nationala a Romaniei in conditiile O.U.G. nr. 99/2006 privind institutiile de credit si adecvarea capitalului ? copie conform cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici participanti la procedura sa poata sustine din punct de
vedere financiar realizarea contractului de servicii.
1.Completare formularul 8 - Fisa de informatii generale cu defalcarea cifrei
de afaceri globala pe ultimii 3 ani. Se vor prezenta documente relevante
care sa sustina indeplinirea cerintei de calificare - in copie conform cu
originalul.
2.Persoanele juridice romane vor prezenta documente relevante din care
sa reiasa indeplinirea cerintei de calificare - in copie conform cu originalul.
3. Persoanele juridice straine vor prezenta documente relevante in
sustinerea indeplinirii cererii de calificare cu traducere certificate autorizata
in limba romana.
In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si
financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile
alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, Formular 9- Angajament privind sustinerea financiara a candidatului /grupului de operatori economici, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economic resursele financiare invocate, conform prevederilor art.11 indice 1 din HG 925/2006. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa
se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire,
conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d)si ale art.69 indice 1."
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formular 8 - Fisa de informatii generale.Formular 9- Angajament privind sustinerea financiara a candidatului /grupului de operatori economici.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici participanti la procedura sa poata realiza din punct de
vedere tehnic contractul de servicii. 1.Se va completa si prezenta Formular 10 - Lista principalelor servicii in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Cerinta de experienta similara se considera
indeplinita prin dovedirea ca a prestat un contract similar cu o valoare de minim 2.000.000 lei, indiferent daca beneficiarii au fost autoritati contractante sau clienti privati. -Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia,
demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Contract similar = contract de servicii de acordare de credit unor autoritati publice/autoritati contractante sau clienti privati in ultimii 3 ani, luand in calcul costul taxelor, comisioanelor aferente creditului respectiv.2.Se va completa Formular 10a Experienta similara pentru fiecare contract care este luat in calcul 3.Pentru calculul pretului contractului exprimat in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii in care au fost incheiate contractele respective.NOTA: In situatia in care demonstrarea experientei similare se face prin prezentarea unui contract carecontine clauze de confidentialitate, candidatul poatesa prezinte paginile din contract din care sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului, precum si pagina finala cu semnaturi.
Informatii privind asociatii. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, acesta va prezenta Formularul nr. 11 - Acord de asociere in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica care va contine: sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea integrala a contractului, la termen si in conditiile asumate prin acesta;
- nominalizarea liderului asociatiei, a membrilor asociatiei, impreuna cu datele de identificare ale acestora;
-comunicarile dintre autoritatea contractanta si membrii asociatiei cu privire la desfasurarea procedurii de atribuire se vor face cu liderul asociatiei;
-in cazul in care oferta asociatiei este declarata castigatoare, platile efectuate in baza contractului de achizitie publica se vor face in contul indicat de catre liderul asociatiei;
-partea/partile din contract care urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte.Daca exista si subcontractanti legati de o asociere, se va face precizarea in acordul de asociere care este valoarea /procentul subcontractat, si de catre cine dintre asociati, respectiv, din partea cui se va face plata catre subcontractant si catre cine transmite documente/corespondenta/verificare subcontractantul. Anexa la acordul de asociere se vor prezenta: Formularul nr. 12-Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora; Formularul nr. 13-Declaratie privind legalizarea asocierii. In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara asocierea, operatorul economic nu va prezenta formularele 11, 12 si 13.
In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, - Formular 14- Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/ grupului de operatori economici - al persoanei respective. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) si art. 69 indice 1 din OUG 34/2006. Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/ organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Formularul nr.102. Formular 10a Experienta similara pentru fiecare contract careeste luat in calcul.Formularul nr. 11 - Acord de asociere Formularul nr. 12; Formularul nr. 13.Formular 14- Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 10
- CA medie anuala pe ultimii 3 ani.In ordinea descrescatoare a CA medii pe ultimii 3 ani se va intocmi clas.si vor fi preselectati primii 10 op.ec.Detalii suplim in caietul de sarcini.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.11.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.11.2013 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.11.2013 10:00
Locul: Locul: Primaria Municipiului Targoviste, str.Revolutiei nr.1-3, corp A, Sala Florentina
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, persoane imputernicite ale ofertantilor ( vor prezenta o imputernicire semnata de catre reprezentantul legal), reprezentantii CVAP daca este cazul.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Candidatul va prezenta in cadrul documentelor de calificare si formularele mentionate mai jos: - declaratie in care se precizeaza acceptarea utilizarii creditului conform destinatiei si conditiilor aprobate, cu respectarea legislatiei in vigoare - Formular D1;Posibilitatea rambursarii in avans a creditului-declaratie privind conditiile rambursarii anticipate a creditului - Formular D2.- declaratie privind posibilitatea amanarii la plata Formular D3.In cazul in care doua sau mai multe oferte contin, in cadrul propunerii financiare, acelasi pret minim, atunci in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se va solicita, sub forma de clarificare respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara, caz in carecontractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256 indice 2 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Birou Contencios Juridic - Primaria Targoviste
Adresa postala: Str. Revolutiei, nr.1-3, ,Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130011, Romania, Tel. +40 245611222, Email: [email protected], Fax: +40 245217951, Adresa internet (URL): www.pmtgv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.09.2013 12:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer