Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACTAREA UNEI FINANTARI RAMBURSABILE PENTRU REALIZAREA UNOR OBIECTIVE DE INVESTITII DE INTERES LOCAL


Anunt de participare numarul 124864/25.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ALEXANDRIA
Adresa postala:  Str. DUNARII Nr. 139, Localitatea:  Alexandria, Cod postal:  140030, Romania, Punct(e) de contact:  Gogoi Maria, Tel. 0247 317732, 317733, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0247 317728, Adresa internet (URL):  htt: //www.alexandria.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACTAREA UNEI FINANTARI RAMBURSABILE PENTRU REALIZAREA UNOR OBIECTIVE DE INVESTITII DE INTERES LOCAL
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Municipiul Alexandria
Codul NUTS: RO317 - Teleorman
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONTRACTAREA UNEI FINANTARI RAMBURSABILE, IN VALOARE DE 22.000.000 RON, PE O PERIOADA DE20 ANI PENTRU REALIZAREA UNOR OBIECTIVE DE INVESTITII DE INTERES LOCAL
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Autoritatea contractanta intentioneaza achizitionarea de servicii de acordare de credit in valoare de 22.000.000 RON.
Valoarea estimata fara TVA: 44, 765, 807.47RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
240 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 440.000 leiCuantumul garantiei de buna executie: 5 % din valoarea viitorului contract
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
plata ratelor se va efectua din veniturile bugetului local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/ subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 ;Prezentarea Certificatului eliberat de A.N.A.F.sau documente echivalente din care rezulta indeplinirea obligatiilor fiscale catre bugetul de stat, valabil; Prezentarea Certificatului Fiscal pentru taxele locale, valabil ;Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, la care se va anexa traducerea autorizata a acestora in limba romana.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inaintea datei limita de depunere a candidaturii (original);Autorizatie de functionare emisa de Banca Nationala a Romanie;Pentru persoanele juridice straine : Prezentarea autorizatiei de functionare emisa de autoritatea competenta din statul respectiv, documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca institutie de credit in conformitate cu directivele europene si cu prevederile legale din tara respectiva, traduse in limba romana si legalizate.Pentru autorizatii, traduceri se vor accepta si xerocopii certificate pentru conformitate cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: 1. Informatii generale, cu declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat.2. Raportul auditorului la nivel consolidat, pentru ultimul exercitiu financiar incheiat.Nota: Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata si legalizata a documentelor solicitate mai sus.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: 1. Prezentare Lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani (contracte de servicii similare prestate in ultimii 3 ani), insotite de minimum 1 recomandare.2. Experienta similara - Prezentarea de contracte similare de servicii cu suma minima de 44.765.807, 47 lei.In cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate, care impiedica prezentarea lui, ofertantul va prezenta paginile din contract din care sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului precum si pagina finala cu semnaturi.Declaratie privind partea/partile din contract ce urmeaza a fi indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.Nota: In cazul in care, parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economic declarat castigator are obligatia de a prezenta, la incheierea contractului de achizitie publica, contractele incheiate intre acesta si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.Mai multe persoane juridice au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligate sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.Nota: Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara minim 44.765.807, 47 RON
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
Fondurile obtinute de autoritatea contractanta in urma aceste achizitii trebuie sa fie disponibile pana la sfarsitul lunii iulie 2011
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 4
PC = PSEF + PCTP; PSEF = CA (n)/ CAmax.x 50 puncte; Cifra de afaceri ? 20 puncte;Experienta similara ? 20 puncte; Experienta in domeniul finantarii APL, pe anii 2007-2010 ? 10 puncte.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
10537/0.05.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.07.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.07.2011 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.07.2011 13:00
Locul: Sala de sedinte a Primariei Mun. Alexandria din str. Dunarii, nr. 139, jud. TELEORMAN
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  str. Stravopoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  005091, Romania, Tel. Tel.0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  str. Stravopoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  005091, Romania, Tel. Tel.0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA MUNICIPIULUI ALEXANDRIA
Adresa postala:  Adresa postala: str. Dunarii, nr. 139, Localitatea:  alexandria, Cod postal:  140030, Romania, Tel. 0247317732, Email:  [email protected], Fax:  0247317728, Adresa internet (URL):  www.alexandria.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.06.2011 10:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer