Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contractarea unei finantari rambursabile privind asigurarea finantarii unor obiective de investitii


Anunt de participare numarul 131541/15.11.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA MOGOSOAIA
Adresa postala: SOS. BUCURESTI-TARGOVISTE, nr.138, Localitatea: Mogosoaia, Cod postal: 077135, Romania, Punct(e) de contact: Vicentiu Bercan, Tel. 351.66.92, Email: [email protected], Fax: 351.66.95, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contractarea unei finantari rambursabile privind asigurarea finantarii unor obiective de investitii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Comuna Mogosoaia, jud. Ilfov
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractarea unei finantari rambursabile in valoare de 7.000.000 euro pentru asigurarea finantarii unor obiective de investitii ale comunei Mogosoaia
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113100-6 - Servicii de acordare de microcredite (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractarea unei finantari rambursabile in valoare de 7.000.000 euro
Valoarea estimata fara TVA: 5, 400, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
240 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie participare 200000 ron. OP in contul RO25TREZ4225006XXX000216 deschis la Trez Buftea sau printr-un instrument de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie prvind eligibilitatea
- declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
- declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006
- persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta din care sa rezulte ca poate desfasura activitatile din obiectul achizitiei, autorizatie emisa de catre BNR care sa-i ateste dreptul de a desfasura activitatile ce fac obicetul achizitiei
- persoane juridice straine: prezentarea oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ca institutie de credit in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident; autorizatie de functionare emisa de autoritatea competenta din statul membru care sa-i ateste dreptul de a desfasura activitatile ce fac obiectul achizitiei; dupa caz anumite autorizari din partea BNR pt functionarea institutiei bancare straine
- certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
- declaratie privind calitatea de participant
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilant contabil
- informatii generale despre ofertant
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- bilant contabil la 31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010 precum si contul de profit si pierdere anual
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- informatii privind capacitatea tehnica
- experienta similara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- declaratie privind principalele prestari de servicii similare obiectului achizitiei, in ultimii 3 ani- experienta similara de servicii in obiectul achizitiei in valoare de minim 3.000.000 euro
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 10
- cifra de afaceri medie anuala pe anii 2008, 2009 si 2010
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Perioda de gratie
30%
Descriere: Perioda dupa care se va plati prima rata
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.01.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.01.2012 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.01.2012 12:00
Locul: Comuna Mogosoaia, sos. Bucuresti - Targoviste, nr. 138
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile art. 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Investitii si Achizitii publice - Comuna Mogosoaia
Adresa postala: Sos. Bucuresti - Targoviste, nr. 138, jud. Ilfov, Localitatea: Mogosoaia, Cod postal: 077135, Romania, Tel. 021.351.66.92, Email: [email protected], Fax: 021.351.66.95
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.11.2011 20:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer