Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contractarea unei finantei nerambursabile interne in valoare de 8.500.000


Anunt de participare numarul 138222/17.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria municipiului Moinesti
Adresa postala: str. V. Alecsandri, nr. 14, Localitatea: Moinesti, Cod postal: 605400, Romania, Punct(e) de contact: Rodica Bejan, Tel. +40 234363680, In atentia: d-lui Chirea Gheorghe - Director Economic, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 234365428, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contractarea unei finantei nerambursabile interne in valoare de 8.500.000
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Primaria municipiului Moinesti
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractarea si garantarea unei finantari rambursabile interne in valoare de 8.500.000 lei cu o maturitate de maxim 3 ani pentru realizarea investitiilor publice de interes local finantate din fonduri externe nerambursabile.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei descriptive si prevederilor HCL nr. 34/06.03.2012 anexate.
Valoarea estimata fara TVA: 958, 680RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
19000 RON Perioada de valabilitate: egala cu perioada de valabilitate a ofertei - 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Formelede constituire care vor fi acceptate: -prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancarasau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conformFormular nr. 15 Nota: In cazul in care se opteaza pentru constituirea garantiei prin aceasta modalitate, scrisoarea de garantie va fi transmisain original la sediul autoritatii contractante pana la data si ora limita de deschidere a candidaturilor mentionate in anuntul departicipare.-prin depunerea unui ordin de plata /fila CEC cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschideriicandidaturilor(cont garantie de participare: RO90TREZ0635006XXX000061, deschis la Trezoreria mun. Moinesti), CF 4591490.Nota: in cazul in care se depune o contestatie la CNSC, iar aceasta este respinsa, autoritatea contractanta va retinecontestatorului din garantia de participare suma de 4738, 67 RON conform art. 278*1, alin.(1) lit. b din OUG 34/2006, introdus prin OUG 76pe 2010.Nota: IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% la garantia de participare. Grupul format exclusiv din operatori economici incadratiin categoria IMM, persoane juridice romane ori straine care depun oferta comuna, beneficiaza de aceeasi reducere a garantiei departicipare.Pentru a face dovada incadrarii in categoria IMM, candidatii vor completa Formularul 13 din sectiunea Formulare. Cuantumulgarantiei de buna executie este 5% din valoarea contractului - se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin (1) din HG 925/2006. Formular 14
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local, Buget de stat si fonduri europene nerambursabile
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.180 din O.U.G.34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 1 (DECLARATIE PRIVIND
ELIGIBILITATEA) completat.Operatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta Se va atasa de catre toti operatorii
economici participanti la procedura: Formularul nr. 5 (CERTIFICAT DE PARTICIPARE LA LICITATIE CU OFERTA INDEPENDENTA) completat Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in
situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G.34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 2 (DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE la art. 181 DIN ORDONANTA DE URGENTA A GUVERNULUI NR. 34/2006, APROBATA CU MODIFICARI SI COMPLETARI PRIN LEGEA NR. 337/2006, CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE) completat. Documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original sau copie legalizata sau copie conform cu originalul, pentru persoanele juridice romane, respectiv traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.Certificatele mai sus mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun candidaturile.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 3 (DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA) completat.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 69?1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura Formularul nr. 4 (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare) completat in original.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit.a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, respectiv: Primar - Viorel Ilie
Viceprimar - Valentin Vieru
Secretar - Marilena Darlau
Director Economic - Gheorghe Chirea
Sef Serviciu Buget Contabilitate - Gabriela Padureanu
Sef Serviciu UATAPC - Iustina Petecuta
Inspector Seviciu UATAPC - Rodica Bejan
Inspector Seviciu UATAPC - Laura Ioana Ghinet
Consilier Juridic - Elena Anghel
Consilieri Locali ( 06.03.2012): Ailincai Vasile, Avataji Neculai, Balan Gabrieola Rodica, Botezatu Sorin, Busuioc Iulian, Ghinet Dorel, Harsa Eugen Mihaita, Ionita Ghiorghe, Iscu cristina Consuela, IvanStelian, Manolache Ionica, Muraru Sandel, Nechifor Neculai, Pasaroiu Dumitru, Raducanu Ion, Spataru Eugen, Tincu Liliana Angela, Zaharia Vasilica Silviu. Persoane juridice/fizice romaneA.1) Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati
Persoane juridice/fizice romaneB.1.a) Certificat constatator, in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata?conform cu originalul? semnata si stampilata, emis de
Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte: a)denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b)codul unic de inregistrare;c)sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d)sructura actionariatului;e)numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f)domeniul de activitate principal;g)domeniile de activitate secundare;h)situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete. Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului.Persoane fizice straine:
B.2.a) Se vor atasa copii dupa original, si traducere autorizata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.B.2.b) Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata, si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a)denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b)codul unic de inregistrare;c)sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d)structura actionariatului;e)numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f)domeniul de activitate principal;g)domeniile de activitate secundare;h)situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului.Persoane juridice/fizice romane sau straineA.3) Autorizatie de functionare emisa de Banca Nationala a Romaniei in conditiile O.U.G. nr. 99/2006 privind institutiile de credit si adecvarea capitalului.B.3.) Se vor atasa copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata si traducere autorizata in limba romana, pentru persoane juridice/fizice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri globala medie pe ultimii 3 ani pentru persoanele juridice romane sau echivalentul sumei in EURO la cursul B.N.R. respectiv cursul mediu de referinta pentru fiecare an precizat in parte, la care se va face echivalenta leu/alta valuta.Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR http: //www.bnr.ro.
Se vor prezenta documente relevante (bilanturi contabile, extrase de bilant, rapoarte de audit, rapoarte ale cenzorilor etc).Persoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere autorizata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata
doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare.
Atunci cand un grup de operatori economici (asociati) depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa demonstreze ca au capacitatea si experienta necesara pentru a presta serviciile care fac obiectul contractului. Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ni.
Experienta similara. Operatorii economici vor face dovada prestarii in ultimii 3 ani (calculati pana la data depunerii candidaturilor) a unor servicii de natura similara duse la bun sfarsit in valoare de minim 900.000 lei fara TVA. Pentru demonstrarea cerintei se va prezenta minimun contract (parti relevante ale acestuia) insotit de recomandarea beneficiarilor (indiferent daca acestia sunt autoritati publice sau clienti privati).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 100
Vor fi selectati toti candidatii care au depus candidaturi conforme cu cerintele Documentatiei descriptive.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.09.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.09.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.09.2012 11:00
Locul: Sediul Primariei municipiului Moinesti, str. V. Alecsandri, nr. 14
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai candidatilor si observatori desemnati ai UCVAP - daca este cazul
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Prop tehn finala se prez astfel incat sa se asig posib verif corespondentei prop tehn finale cu specificatiile cuprinse in doc descriptiva si in conf cu rez neg.Va contine descrierea metodologiei de abordare, incluzand prez. exp. instit in servicii fin de acordare de credite in ultimii 3 ani. Prez prop fin finale: FORM de OF FINALA conf Form 11- model prez in sect « Formulare » si o Anexa in care se prez costurile estimate prin simularea graf de acordare si rambursare cu includerea tuturor costurilor aferente creditului conform doc descrip, neg precum si orice alte elem de nat financiara sau comerciala care sunt necesare pentru eval of, neg, proiectul de contr de finantare rambursabila care a facut obiectul neg, cu respect clauzelor oblig si a clauzelor specifice contractuale. Of prelim si finale vor fi prez in plicuri sigilate, separate, marcate cu ?ORIGINAL? si ?COPIE?. Prop tehn preliminara si financiara prelim vor fi prez in plicuri separate, cu mentiunile Prop tehn preliminara si Prop financiara preliminara. Prop tehn finala si financiara finala vor fi prez in plicuri separate, cu mentiunile Prop. teh finala si Prop. fin finala. Plicurile se vor introduce intr-un plic exterior, inchis corespunzator si netransparent. Plicurile interioare vor fi marcate cu denumirea si adresa candidatului pentru a fi returnate nedeschise in cazul in care oferta este declarata intarziata, sau este depusa la alta adresa decat cea specificata in documentatia de atribuire iar plicul ext va fi marcat dupa cum urmeaza: Sediul Primariei mun Moinesti, str. V Alecsandri, nr. 14, mun. Moinesti, jud. Bacau, Romania, cod 605400.In cazul in urma negocierii rezulta 2 sau mai multe oferte avand acelasi pret minim, atunci in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se va solicita respectivilor of, pentru departajare, o noua prop financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit of a carui noua prop financiara are pr cel mai scazut
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 256*2 si a art. 283 din OUG 34/2006 actualizata.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic - Primaria mun. Moinesti
Adresa postala: str. Vasile Alecsandri, nr. 14, Localitatea: Moinesti, Cod postal: 605400, Romania, Tel. +40 234363680, Email: [email protected], Fax: +40 234365428
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.08.2012 16:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer