Licitatie Publica - Contractarea unei linii de credit
Anunt de participare numarul 50254/18.04.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Miercurea Nirajului
Adresa postala: PIATA TEILOR NR. 48, ,Localitatea: Miercurea Nirajului, Cod postal: 547410, Romania, Punct(e) de contact: Zsigmond Nagy, Tel.0265-576004, Email: [email protected], Fax: 0265-576080
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contractarea unei linii de credit
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Orasul Miercurea-Nirajului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Linie de credit in valoare de 700.000 lei pentru prefinantarea realizarii lucrarilor de "Modernizare drumuri forestiere in Miercurea-Nirajului, judetul Mures" derulata prin programul SAPARD
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66130000-0 - Servicii de acordare de credit (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Credit bancar in cuantum de 700.000 lei
Valoarea estimata fara TVA: 7, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare de 10.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Creditul se va rambursa din fondurile SAPARD, iar costul creditului din surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Banci si instritutii financiare nationale si internationale, in nume propriu sau prin filiale sau sucursale;asociere / subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Certificat constatator ORC 2.Certificat de atestare fiscala 3. Autorizatie de functionare BNR 4.Certificat de inmatriculare in Registrul Bancar 5.Certificat de inregistrare ORC 6.Declaratie de eligibilitate 7. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale 2.Bilantul contabil pe ultimii 3 ani 3. Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Lichiditate generala mai mare de 110 % in ultimii 3 ani 2. Silvabilitatea mai mare de 20 % in ultimii 3 ani 3. Rata profitului brut in ultimul an financiar sa fie pozitiva 4.Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani, valoare minima impusa 5.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie din care sa reiasa dotarea tehnica: spatiu, tehnica de calcul, dotare cu soft, dotare cu personal de specialitate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
Obligativitatea finalizarii contractului SAPARD pana la 30.09.2008
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 3
Se vor selecta pentru negociere candidatii care indeplinesc conditiile prevazute la capitolul B3 pct.a, b, c, d din fisa de date.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.04.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: Ordin de plata sau numerar
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.04.2008 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.05.2008 09:00
Locul: Primaria Miercurea-Nirajului
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, membrii UCVAP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Targu-Mures
Adresa postala: Str.Justitiei nr.1, Localitatea: Targu-Mures, Cod postal: 540069, Romania, Email: [email protected], Fax: 40 265 269199
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la comunicarea rezultatului procedurii
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Miercurea-Nirajului
Adresa postala: P-ta Teilor nr.48, Localitatea: Miercurea-Nirajului, Cod postal: 547410, Romania, Tel.0265-576004, Email: [email protected], Fax: 0265 576080
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.04.2008 11:19