Licitatie Publica - Contractarea unei linii de credit in valoare de 1.850.000 lei pentru finantarea obiectivelor de investitii:
Anunt de participare numarul 86202/11.09.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Halaucesti (Consiliul Local al Comunei Halaucesti)
Adresa postala: Comuna Halaucesti, Judetul Iasi, Localitatea: Halaucesti, Cod postal: 707240, Romania, Punct(e) de contact: Iulian Andries, Tel.0232717500, Email: [email protected], Fax: 0232717056, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contractarea unei linii de credit in valoare de 1.850.000 lei pentru finantarea obiectivelor de investitii:
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: comuna Halaucesti, jud. Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractarea unei linii de credit in valoare de 1.850.000 lei pentru finantarea obiectivelor de investitii: 1. EXTINDERE RETELE CANALIZARE IN COMUNA HALAUCESTI, JUDETUL IASI
2. REABILITARE, MODERNIZARE CAMIN CULTURALINCOMUNA HALAUCESTI - JUDETUL IASI,
3.MODERNIZARE STRAZI IN LOCALITATEA HALAUCESTI, COMUNA HALAUCESTI, JUDETULIASI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 1, 850, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare la licitatie: 20.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere (daca este cazul) conform art.44 alin (2), din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea;
- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 ;
- Certificate de atestare fiscala care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local si bugetul general consolidat la data deschiderii ofertelor,
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau orice alt document echivalent, prin care sa dovedeascaforma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.
- Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului ;
- Autorizatie de functionare emisa de BCR
- Certificat de inmatriculare in registrul bancar
- Fisa de informatii generale;
- Declaratie pe propria raspundere privitor la veridicitatea datelor inscrise in documentatia ce insotesc oferta
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Identificarea financiara
- Declaratie privind cifra de afaceri anualain ultimii 3 ani financiari- Bilant la data de31.12.2006, 31.12.2007 si31.12.2008
- Cifra medie anuala de afaceri in ultimii trei ani trebuie sa fie egala cu cel putin: 3.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor servicii de acordare de credite executate in ultimii 3 ani-Experienta similara-2 Recomandari din partea beneficiarilor, pentru prestari servicii de acordare de credite (pentru contractele prezentate in lista principalelor prestari de servicii);
- certficat ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.10.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.10.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.10.2009 11:00
Locul: Sediul Primariei comunei Halaucesti, judetul Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti legali sau imputerniciti aiofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel.0213104641 , Fax: 0213104642, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Denumirea instantei competente: Curtea de Apel Iasi,
Adresa postala: str.. Anastasie Panu, nr. 25, Localitate: Iasi, Cod postal: 700024Tara: Romania, Telefon: 0232/217.808Fax: 0232/217.808; 0232/255.907, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232-217808, Fax: 0232-255907
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta a actului invocat ca nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMUNA HALAUCESTI- PRIMARIA COMUNEI HALAUCESTI
Adresa postala: COMUNA HALAUCESTI, JUDETUL IASI, Localitatea: HALAUCESTI, Cod postal: 707240, Romania, Tel.0232-717500, Fax: 0232-717056
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.09.2009 13:18