Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contractarea unei linii de credit pentru refinantarea unei facilitati existente in valoare de 100.000.000 lei si contractarea unui imprumut intern in valoare de 100.000.000 lei in vederea finalizarii unor obiective de investitii de interes public local.


Anunt de participare numarul 141067/13.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SECTOR 4 (PRIMARIA SECTORULUI 4 BUCURESTI)
Adresa postala: BD.GEORGE COSBUC, NR. 6-16, SECTOR 4, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040532, Romania, Punct(e) de contact: Adrian CORMOS, Tel. +40 213360360, Email: [email protected], Fax: +40 213360360, Adresa internet (URL): www.ps4.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contractarea unei linii de credit pentru refinantarea unei facilitati existente in valoare de 100.000.000 lei si contractarea unui imprumut intern in valoare de 100.000.000 lei in vederea finalizarii unor obiective de investitii de interes public local.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Sector 4
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
lot 1 - imprumut de 100 000 000 lei pentru refinantarea unui credit existent;
lot2 - imprumut de 100 000 000 lei pentru realizarea obiectivelor de interes local;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lot 1 - valoare estimata 80.924.887 lei
lot 2 - valoare estimata 74.574.193 lei
Valoarea estimata fara TVA: 155, 499, 080RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
180 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare :155.499 lei, din care: Lotul 1:80.925 lei; Lotul 2:74.574 lei.2.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei ( = 120 zile).3. Forma de constituire a garantiei de participare: conform prevederilor art. 86 alin. (1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare este irevocabila, iar instrumental de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa, conform prevederilor art. 86, alin. (3), lit. a) si b) din HG 925/2006.4. Polita de asigurare trebuie sa prevada aceleasi situatii de retinere (integrala sau partiala) a garantiei de participare ca Formularul de scrisoare de garantie de participare.In masura in care CNSC respinge o contestatie a ofertantului, ca nefondata, in baza art. 278¹*) - (1), OUG 34/2006, actualizata , se vor retine urmatoarele sume: Lot 1 ? 12 149, 25 lei, Lot 2 -12.085, 74 lei- art. 278¹* - (1), lit. d).5. Restituirea garantiei de participare se va face conform art. 88, sectiunea I, capitolul VII, din HG 925/2006 actualizata.6. Pentru constituirea scrisoarii de garantie de participare se va utiliza Formularul nr. 17 din Sectiunea Formulare si ModelePrecizare: In situatia in care un ofertant constituie garantia de participare in cuantum de 50% din suma specificata mai sus, in baza prevederilor art. l6 alin (2) din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, va prezenta in mod obligatoriu declaratia privind incadrarea intreprinderilor in categoria intreprinderilor mici si mijlocii si orice acte doveditoare in acest sens (Formularul nr.18 din Sectiunea Formulare si Modele ) Cuantumul garantiei de buna executie este de 0, 1% din valoarea fara TVA a contractului.Garantia de buna executie se constituie in conformitate cu prevederile art. 89 si 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: Se va prezenta Formularul nr. 19 din Sectiunea Formulare si Modele cu optiunea cu privire la modul de constituire a garantiei de buna executie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Local al Sectorului 4 al Municipiului Bucuresti
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006modificata si completata ulterior - Formularul nr. 13, acordul de asociere, legalizat, va fi prezentat inainte de semnarea contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Contractul de achizitie publica se va incheia si va produce efecte intre parti, numai daca autoritatea contractanta va obtine avizul favorabil al Comisiei de Autorizare a Imprumuturilor Locale, cu privire la contractarea acestui credit potrivit prevederilor art. 1, alin. (5) din H.G. nr. 9/2007.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe proprie raspundere a ofertantului, in temeiul art. 180 din OUG 34/2006 -Formularul nr.1(in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document, inclusiv tertul sustinator).
2.Declaratie pe proprie raspundere a ofertantului, in temeiul art. 181 din OUG 34/2006 - Formularul nr.2(in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document, inclusiv tertul sustinator).
3.Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Formularul nr.3(in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document).
4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul nr. 4.
5.Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.691 din OUG 34/2006 -Formularul nr.5 (acest document va fi prezentat de ofertant/ofertan asociat/subcontractant/tert sustinator).Persoanele responsabile pentru procedura: POPESCU Alexandru-ViceprimarENE Costel-Director Directia EconomicaBALAN Maria-Director Directia JuridicaCORMOS Adrian-Director Directia Investitii si Achizitii PubliceDIACONU Mihai Bogdan - Presedinte al sedintei Consiliului Local Sector 4 care a aprobat Lista de investitii, inclusiv consilierii locali ce se regasesc la adresa http: //www.ps4.ro/consiliul-local/consilieri/consilieri-in-functie.html
6.Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice- privind plata obligatiilor la bugetul de stat.
7.Certificatul de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre bugetul de stat consolidatCertificatele se vor prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte ca au fost achitate impozitele si taxele solicitate in luna anterioara celei pentru care se depun ofertele, conform Legii 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare .
Nota: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare a platilor la zi a acestor esalonari in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
- Pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181, acesta poate prezenta orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.
- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute la alin. (1) sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, ofertantul/ candidatul poate prezenta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
-In cazul in care exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente. 1.Certificat constatator - in original sau copie cu mentiunea conform cu originalul? emis de oficiul teritorial al Registrului Comertului, din care trebuie sa rezulte ca desfasoara activitati conforme procedurii de achizitiesi ca informatiile cuprinse in certificatul constatator sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor (in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente).In situatia in care ofertantul clasat pe locul I a prezentat certificatul constatator in copie, i se va solicita originalul sau copia legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii.2. Autorizatie de functionare emisa de Banca Nationala a Romaniei conform REGULAMENTULUI nr. 11 din 13 noiembrie 2007, actualizat 2011, privind autorizarea institutiilor de credit, persoane juridice romane, si a sucursalelor din Romania ale institutiilor de credit din state terte, sau echivalentul din tara de domiciliu a candidatului, (copie ?conform cu originalul?).
Pentru persoane juridice/fizice straine: 1.un certificat, in traducere certificata, de la registrul in care este inmatriculat, in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, care sa ateste existenta societatii ? original sau copie legalizata.2.actul constitutiv ofertantului in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, daca sunt continute in documente separate, impreuna cu toate modificarile acestor documente, in traducere certificata ? original sau copie legalizata; din acestea trebuie sa rezulte ca desfasoara activitati conforme procedurii de achizitie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011)
Pentru cifra de afaceri prezentata in alta moneda, se va lua cursul mediu comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Anul 2009:1 Euro = 4, 2373 RONAnul 2010:1 Euro = 4, 2099 RON
Anul 2011:1 Euro = 4, 2379 RON.
2.Bilantul contabil / extras de bilant / raport de audit/ raport al cenzorilor, pentru anul 2011
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Prezentarea cel putin a unui contract de servicii de acordare credit (in copie), insotit de recomandarea / recomandarile din partea autoritatii publice/clientului privat beneficiar al creditului;
Documentele emise in alte limbi, se vor prezenta insotite in traducerea in limba romana, autorizata/legalizata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 999
Criterii obiective de limitare a numarului de candidati, modul de preselectare: Etapa I: documente de calificare
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.01.2013 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.01.2013 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.01.2013 12:00
Locul: Sala de Consiliu - Sectorul 4 al Municipiului Bucuresti din bdul George Cosbuc nr. 6-16.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici care isi depun candidatura(procura si BI/CI).
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care numarul candidatilor care indeplinesc criteriile de preselectie este mai mic decat numarul minim indicat in anuntul de participare, autoritatea contractanta are dreptul: a) fie de a anula procedura de negociere cu publicarea prealabila a unui anunt de participare;b) fie de a continua procedura de negociere cu publicarea prealabila a unui anunt de participare numai cu acel/acei candidat/candidati care indeplineste/indeplinesc criteriile solicitate.Pe parcursul derularii procedurii se vor realiza urmatoarele activitati: 1. Selectia candidatilor;2. Derularea rundelor de negocieri successive pentru fiecare lot in parte;3. Analiza si selectia pe baza ofertei finale pentru fiecare lot in parte;4. Semnarea contractului dupa obtinerea avizului favorabil de la Comiaia de Autorizare a Imprumuturilor Locale din cadrul Ministerului Finanatelor Publice. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita candidatilor, in circumstante exceptionale, inainte de expirarea perioadei de valabilitate a ofertei, prelungirea acestei perioade.In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertare in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor legale cuprinse in OUG 34/2006, modificata si completata ulterior.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia de Dezvoltare Urbana - Compartimentul Achizitii
Adresa postala: BD.GEORGE COSBUC, NR. 6-16, SECTOR 4, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040532, Romania, Tel. +40 213360360, Email: [email protected], Fax: +40 213360360, Adresa internet (URL): www.ps4.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.12.2012 11:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer