Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contractarea unei linii de finantare in valoare de 12.000.000 lei, pe o perioada de 2 ani, in vederea asigurarii resurselor necesare finantarii proiectului ?Drum transfrontalier Dobromir-Krushari?, MIS-ETC 588


Anunt de participare numarul 136780/22.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA DOBROMIR
Adresa postala: STR.BANEASA, NR.28, Localitatea: Dobromir, Cod postal: 907115, Romania, Punct(e) de contact: VASILE-ION MATEI, Tel. +4 0788891305, Email: [email protected], Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate publica locala
Activitate (activitati)
Altele: Servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contractarea unei linii de finantare in valoare de 12.000.000 lei, pe o perioada de 2 ani, in vederea asigurarii resurselor necesare finantarii proiectului ?Drum transfrontalier Dobromir-Krushari?, MIS-ETC 588
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: comuna Dobromir
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractarea unei linii de finantare in valoare de 12.000.000 lei, pe o perioada de 2 ani, in vederea asigurarii resurselor necesare finantarii proiectului ?Drum transfrontalier Dobromir-Krushari?, MIS-ETC 588
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul are ca scop contractarea unei linii de finantare in valoare de 12.000.000 lei, pe o perioada de 2 ani, in vederea asigurarii resurselor necesare finantarii proiectului ?Drum transfrontalier Dobromir-Krushari?, MIS-ETC 588, conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 800, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se va constitui in cuantum de 30.000, 00 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 120 zile de la data limita de primire a candidaturilor.Garantia de participare se va constitui prin virament bancare in contul RO37TREZ2425006XXX000296, deschis la Trezoreria Baneasa, cod fiscal 7635175, pe care sa fie specificat explicit scopul platii si vizat de catre banca emitenta sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, conf. Art. 86 alin. (1) din HG nr.925/2006.Documentul care atesta constituirea garantiei de participare se depune in original intr-un plic deschis impreuna cu scrisoarea de inaintare si imputernicirea de participare la licitatie, separat, care va insoti documentele ofertei.Candidaturile care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare in cuantumul, forma si perioada de valabilitate precizate vor fi respinse ca neconforme, conf.art.33 alin(3) lit.b) din HG nr.925/2006.In masura in care Consiliul respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadru procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantie de participare a ofertantului contestator, suma de 5580 lei. Garantia de buna executie a contractului este stabilita la 5% din valoarea contractului, fara tva. Modalitatea de constituire se va stabili la incheierea contractului in conformitate cu art.90 din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Returnarea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu art.92 alin. (2) din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea.Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr. 6, din Sectiunea IV ? Formulare.Documentul se depune in original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular si de terti sustinatori daca este cazul.
Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in prevederileart.181.Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr.7, din Sectiunea IV - Formulare. Documentul se depune in original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular.Tertii sustinatori vor depune declaratia doar pentru literele a, c1 si d din art. 181 din OUG. nr.34/2006.
Cerinta nr. 3
Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor la bugetul consolidat, emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social, din care sa reiasa obligatii exigibile la data de 25 ale lunii anterioare celei de depunere a candidaturilor.
Cerinta nr. 4
Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social, privind plata taxelor si impozitelor la bugetul local, din care sa reiasa obligatii exigibile la data de 25 ale lunii anterioare celei de depunere a ofertelor.Certificatele fiscale se vor depune in original/ copie legalizata/ copie conform cu originalul. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa depunaaceste certificate.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente atunci trebuie sa fie acceptate:
fie o declaratie pe propria raspundere;
fie o declaratie autentica data in fata unui notar.Va fi exclus de la procedura operatorul economic care nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor si contributiilor la asigurarile sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, conform art.181, lit.c) din OUG 34/2006;Cerinta nr. 5 Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr. 8, din Sectiunea IV - Formulare. Documentul se depune in original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular. Deasemenea acest document se va depune si de subcontractant sau tert sustinator, daca este cazul.
Cerinta nr. 6Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr. 15 din Sectiunea IV - Formulare. Documentul se depunein original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa depuna acest formular.
Cerinta nr. 7 Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006.Prezentare Declaratie de neincadrare in prevederileart. 69^1 OUG 34/2006 conform Formular nr. 16, din Sectiunea IV - Formulare.Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante:
Iusein Visel ? primar
Draghici Gheorghe - viceprimar
Matei VasileIon ? responsabil cu achizitiile publice
Iana Stanuta, secretar comunaTodea Nicolae, inspector sef
Matei Doina, inspector contabilitate
BodorPeter, consilier
Iusein Salim, consilier
Ivana Voicu, consilier
Iomer Eldevan, consilier
Muresan Gabriela, consilier
Nistor Eugenia, consilier
Sali Beinur, consilier
Draghici Gheorghe, consilier
Documentul se depunein original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document. Deasemenea acest document se va depune si de subcontractant sau tert sustinator, daca este cazul.
Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului. Persoane juridice romane: Cerinta nr. 1
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala, eliberatcu cel mult 30 de zile inainte de data limita de deschidere a candidaturilor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.
Certificatul constatator se va depune in original/copie legalizata/ copie conform cu originalul.
Nota:
Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Cerinta nr. 2
Autorizatie emisa de Banca Nationala a Romaniei, care sa-i ateste dreptul de a desfasura dreptul de a desfasura activitatile ce fac obiectul achizitiei, in termen de valabilitate la data depunerii candidaturii, in copie lizibila, semnata si stampilata "Conform cu originalul".Persoane juridicestraine : Cerinta nr. 1Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ca institutie de credit, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este rezident.
Autorizatie de functionare emisa de autoritatea competenta a statului membru care sa-i ateste dreptul de a desfasura activitatile ce fac obiectul achizitiei, in termen de valabilitate la data depunerii candidaturii.
In cazul in care legislatia romana impune anumite autorizari din partea Bancii Nationale a Romaniei pentru functionarea institutiei bancare straine, se vor prezenta in copie aceste autorizari, conform legislatiei romane.
Documentele se vor prezenta in limba de origine, in copie, insotite de traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindsituatia economico-financiara; se va prezenta fisa de Informatii generale despre candidat.
Completare Formular nr.9 INFORMATII GENERALE, din Sectiunea IV - Formulare. Documentul se depune in original.
Echivalentul in euro a valorilor exprimate in lei se va calcula de catre ofertantii romani si straini utilizand cursul lei/euro mediu anual comunicat de BNR pentru anii respectivi, dupa cum urmeaza:
anul 2009, 1 euro = 4, 2373 lei;
anul 2010, 1 euro = 4, 2099 lei;
anul 2011, 1 euro = 4, 2379 lei.
Bilanturile contabile aferente anilor 2009, 2010, 2011.
Se vor prezenta bilanturile inregistrate la organele competente, in copie cu mentiunea "Conform cu originalul", stampilate si semnate de ofertant.
Pentru persoane juridice straine documentele se vor depune in limba de originesi in traducere autorizata si legalizata.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie, insotita de Lista principalelor servicii similare (acordare de credite) prestate in ultimii 3ani.
Se va completa Formularulnr. 10, din Sectiunea IV ? Formulare.
Lista va cuprinde: valori;
perioade de prestare;
beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Experienta similara de prestari servicii in obiectul achizitiei, respectiv acordarea de finantari in valoare de minim 1.800.000 lei.Valoarea solicitata pentru demonstrarea experientei similare poate fi dovedita prin unul sau mai multe contracte similare prestate in ultimii 3 ani.
Completare Formular 11.Documentele de confirmare care insotesc formularul depus:
-copie ?Conform cu originalul?partidin contract care contin referintele privind: partile contractante, obiectul contractului, durata, pretul si semnaturile/stampila partilor;
-copie, stampilata ?conform cu originalul?, recomandare/ certificat constatator emis in conformitate cu prevederile art. 971 alin. (1) din H.G. 925/2006, care sa sustina informatiile prezentate in Formularul11.
Echivalentul in euro a valorilor exprimate in lei se va calcula utilizand cursul lei/euro mediu anual comunicat de BNR pentru anul respectiv, astfel:
anul 2009, 1 euro=4, 2373 lei;
anul 2010, 1 euro=4, 2099 lei;
anul 2011, 1 euro=4, 2379 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
Termenul de executie asumat de catre contractantul lucrarilor de reabilitare / modernizare a drumului transfrontalier este foarte scurt ? 60 de zile.La momentul actual exista riscul acumularii de restante la platile aferente proiectului din fonduri europene care pot conduce la penalizari de intarziere din partea contractantilor sau chiar la sistarea lucrarilor aflate in curs de executie; aceste restante sunt foarte probabile avand in vedere imposibilitatea institutiei noastre de a asigura cash-flow-ul necesar platii lucrarilor executate, proiectele din fonduri europene functionand in sistem de rambursare a cheltuielilor deja efectuate.
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 10
Cifra medie de afaceri (CMA) pe ultimii 3 ani. Preselectia in ordine descrescatoare.Punctaj conform algoritm: CMA cea mai mare, 100 puncte, ptr. CMA (n) = [CMA(n) / CMA cea mai mare] x 100.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.07.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.07.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.07.2012 11:00
Locul: Primaria Comunei Dobromir
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Toti reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si membrii comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care vor exista oferte admisibile cu acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara, in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Clarificarile si/sau eventualele modificari aduse documentatiei de atribuire vor fi facute cunoscute prin crearea unui nou fisier electronic pe site-ul dedicat www.e-licitatie.ro la care se va asigura accesul operatorilor economici direct si nerestrictionat, in mod similar accesului la fisierul initial, cu exceptia situatiei in care, din motive tehnice, atasarea in SEAP este imposibila.Riscurile neaccesarii clarificarilor cad in sarcina operatorului economic.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal, conform art.256^ 2 alin.1 lit. a) din OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.06.2012 11:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer