Licitatie Publica - Contractarea unei linii de finantare in valoare de 13.500.000 lei, pe o perioada de 2 ani, in vederea asigurarii resurselor necesare finantarii proiectului ?Drum transfrontalier Lipnita - Kainargea?, cod MIS-ETC 579
Anunt de participare numarul 139806/20.10.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Lipnita (Primaria Comunei Lipnita)
Adresa postala: STR. MORII NR. 350, Localitatea: Lipnita, Cod postal: 907165, Romania, Punct(e) de contact: FLORINA-VERONICA DURAC, Tel. +4 0241856545, Email: [email protected], Fax: +4 0241856545, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contractarea unei linii de finantare in valoare de 13.500.000 lei, pe o perioada de 2 ani, in vederea asigurarii resurselor necesare finantarii proiectului?Drum transfrontalier Lipnita - Kainargea?, cod MIS-ETC 579
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: comuna Lipnita
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractarea unei linii de finantare in valoare de 13.500.000 lei, pe o perioada de 2 ani, in vederea asigurarii resurselor necesare finantarii proiectului?Drum transfrontalier Lipnita - Kainargea?, cod MIS-ETC 579
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul are ca scop contractarea unei linii de finantare in valoare de 13.500.000 lei, pe o perioada de 2 ani, in vederea asigurarii resurselor necesare finantarii proiectului?Drum transfrontalier Lipnita - Kainargea?, cod MIS-ETC 579, conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 150, 550RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se va constitui in cuantum de 25.000, 00 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 120 zile de la data limita de primire a candidaturilor.Garantia de participare se va constitui prin virament bancare in contul RO04TREZ2425006XXX000308, deschis la Trezoreria Baneasa, cod fiscal 4896001, pe care sa fie specificat explicit scopul platii si vizat de catre banca emitenta sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, conf. Art. 86 alin. (1) din HG nr.925/2006.Documentul care atesta constituirea garantiei de participare se depune in original intr-un plic deschis impreuna cu scrisoarea de inaintare si imputernicirea de participare la licitatie, separat, care va insoti documentele ofertei.Candidaturile care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare in cuantumul, forma si perioada de valabilitate precizate vor fi respinse .In masura in care Consiliul respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadru procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantie de participare a ofertantului contestator, suma de 5930, 55 lei. Garantia de buna executie a contractului este stabilita la 5% din valoarea contractului, fara tva. Modalitatea de constituire se va stabili la incheierea contractului in conformitate cu art.90 din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Returnarea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu art.92 alin. (2) din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 3
Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor la bugetul consolidat, emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social, din care sa reiasa obligatii exigibile la data de 25 ale lunii anterioare celei de depunere a candidaturilor.
Cerinta nr. 4
Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social, privind plata taxelor si impozitelor la bugetul local, din care sa reiasa obligatii exigibile la data de 25 ale lunii anterioare celei de depunere a ofertelor.Certificatele fiscale se vor depune in original/ copie legalizata/ copie conform cu originalul. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa depunaaceste certificate.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente atunci trebuie sa fie acceptate:
fie o declaratie pe propria raspundere;
Onescu Florin Georgel - primar
Durac Florina Veronica ? responsabil cu achizitiile publice
Burcea Ioan , viceprimar ? presedinte comisie de evaluare
Geileanu Nela, secretarcomuna? membru in comisia de evaluare
Coman Constantin, contabil ? membru in comisia de evaluare
Consilieri locali: Ciochina Ion, Carp Virgil, Cercel Gelu, Guta Ion, Manea Valentin, Mocanu Camelia, Serban Viorica, Tudor Petre, Vlaicu Nicolae, Vasile Gheorghe, Suliman Emin, Subtirelu Dumitru.
Documentul se depunein original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document. Deasemenea acest document se va depune si de subcontractant sau tert sustinator, daca este cazul.
Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului. Persoane juridice romane: Cerinta nr. 1
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala, emis/eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii candidaturilor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.
Certificatul constatator se va depune in original/copie legalizata/ copie conform cu originalul.
Nota:
Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Cerinta nr. 2
Autorizatie emisa de Banca Nationala a Romaniei, care sa-i ateste dreptul de a desfasura dreptul de a desfasura activitatile ce fac obiectul achizitiei, in termen de valabilitate la data depunerii candidaturii, in copie lizibila, semnata si stampilata "Conform cu originalul"Persoane juridicestraine : Cerinta nr. 1Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ca institutie de credit, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este rezident.
Autorizatie de functionare emisa de autoritatea competenta a statului membru care sa-i ateste dreptul de a desfasura activitatile ce fac obiectul achizitiei, in termen de valabilitate la data depunerii candidaturii.
In cazul in care legislatia romana impune anumite autorizari din partea Bancii Nationale a Romaniei pentru functionarea institutiei bancare straine, se vor prezenta in copie aceste autorizari, conform legislatiei romane.
Documentele se vor prezenta in limba de origine, in copie, insotite de traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1Informatii privindsituatia economico-financiara; se va prezentat fisa de Informatii generale despre candidat.
Echivalentul in euro a valorilor exprimate in lei se va calcula de catre ofertantii romani si straini utilizand cursul lei/euro mediu anual comunicat de BNR pentru anii respectivi, dupa cum urmeaza:
anul 2009, 1 euro = 4, 2373 lei;
anul 2010, 1 euro = 4, 2099 lei;
anul 2011, 1 euro = 4, 2379 lei.
Cerinta nr.2
Bilanturile contabile aferente anilor 2009, 2010, 2011.
Se vor prezenta bilanturile inregistrate la organele competente, in copie cu mentiunea "Conform cu originalul", stampilate si semnate de ofertant.
Pentru persoane juridice straine documentele se vor depune in limba de originesi in traducere autorizata si legalizata.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Informatii privind capacitatea tehnica:
Declaratie, insotita de Lista principalelor servicii similare (acordare de credite) prestate in ultimii 3ani.
Lista va cuprinde: valori; perioade de prestare; beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Cerinta nr. 2
Experienta similara de prestari servicii in obiectul achizitiei, respectiv acordarea de finantari in valoare de minim 2.000.000 lei.Valoarea solicitata pentru demonstrarea experientei similare poate fi dovedita prin unul sau mai multe contracte similare prestate in ultimii 3 ani.Documentele de confirmare care insotesc formularul depus (Experienta similara ): copie, stampilata ?conform cu originalul?, recomandare/ certificat constatator emis in conformitate cu prevederile art. 971 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, care sa sustina informatiile prezentate in Formularul nr.11.
Echivalentul in euro a valorilor exprimate in lei se va calcula de catre ofertantii romani si straini utilizand cursul lei/euro mediu anual comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza:
anul 2009, 1 euro = 4, 2373 lei;
anul 2010, 1 euro = 4, 2099 lei;
anul 2011, 1 euro = 4, 2379 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
1. Termenul de executie asumat de catre contractantul lucrarilor de reabilitare / modernizare a drumului transfrontalier este foarte scurt ? 90 de zile.La momentul actual exista riscul acumularii de restante la platile aferente proiectului din fonduri europene care pot conduce la penalizari de intarziere din partea contractantilor sau chiar la sistarea lucrarilor aflate in curs de executie; aceste restante sunt foarte probabile avand in vedere imposibilitatea institutiei noastre de a asigura cash-flow-ul necesar platii lucrarilor executate, proiectele din fonduri europene functionand in sistem de rambursare a cheltuielilor deja efectuate.
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 10
Cifra medie de afaceri (CMA) pe ultimii 3 ani. Preselectia in ordine descrescatoare.Punctaj conform algoritm: CMA cea mai mare, 100 puncte, ptr. CMA (n) = [CMA(n) / CMA cea mai mare] x 100.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.11.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.11.2012 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.11.2012 11:00
Locul: Comuna Lipnita, strada Morii, nr.350, jud. Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai candidatului, cu dovada scrisa a imputernicirii si o copie a actului de identitate.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Procedura de negociere accelerata cu publicare prealabila a anuntului de participare a fost publicata pe site-ul dedicat www.e-licitatie.ro cu Anuntul de participare numarul 136377 din data de 08.06.2012, insa, in conformitatea cu prevederile art.209 alin.(1) lit.c) din OUG nr.34/2006, autoritatea contractanta a hotarat anularea procedurii deoarece ofertantul declarat castigator a refuzat incheierea contractului de achizitie publica, in conformitate cu prevederile legaleIn cazul in care vor exista oferte admisibile cu acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara, in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Clarificarile si/sau eventualele modificari aduse documentatiei de atribuire vor fi facute cunoscute prin crearea unui nou fisier electronic pe site-ul dedicat www.e-licitatie.ro la care se va asigura accesul operatorilor economici direct si nerestrictionat, in mod similar accesului la fisierul initial, cu exceptia situatiei in care, din motive tehnice, atasarea in SEAP este imposibila.Riscurile neaccesarii clarificarilor cad in sarcina operatorului economic.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal, conform art.256^ 2 alin.1 lit. a) din OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.10.2012 12:41