Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contractarea unei linii de finantare in valoare de 7000000 lei pe o perioada de 20 de ani, in vederea asigurarii resurselor financiare necesare finantarii proiectului "MODERNIZAREA UNOR STRAZI IN ORASUL OVIDIU"


Anunt de participare numarul 136200/01.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL OVIDIU
Adresa postala: OVIDIU- STR. SANATATII NR. 7, Localitatea: Ovidiu, Cod postal: 905900, Romania, Punct(e) de contact: LUMINITA-ANCUTA BRATULESCU, Tel. +40 241255340, Email: [email protected], Fax: +40 241255341, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contractarea unei linii de finantare in valoare de 7000000 lei pe o perioada de 20 de ani, in vederea asigurarii resurselor financiare necesare finantarii proiectului "MODERNIZAREA UNOR STRAZI IN ORASUL OVIDIU"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Primaria orasului Ovidiu
Strada Sanatatii nr. 7
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractarea unei linii de finantare in valoare de 7000000 lei pe o perioada de 20 de ani, in vederea asigurarii resurselor financiare necesare finantarii proiectului "MODERNIZAREA UNOR STRAZI IN ORASUL OVIDIU"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractarea unei linii de finantare in valoare de 7000000 lei pe o perioada de 20 de ani, in vederea asigurarii resurselor financiare necesare finantarii proiectului "MODERNIZAREA UNOR STRAZI IN ORASUL OVIDIU"
Valoarea estimata fara TVA: 6, 658, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
240 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se solicita in cuantum de 70000 lei, valabila cel putin cu perioada de valabilitate a ofertei. Contestatarului caruia i se va respinge contestatia de catre CNSC, ca nefondata, i se va retine suma de 8260 lei, calculata in conf. cu art. 278^1 din OUG 34/2006. 5% din valoarea de contract, fara TVA, cf. art. 90 (1) din HG 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pt. facturi partiale - art. 90 alin. (3).Returnarea garantiei de buna executie se va face cf.art. 92 alin. (2) din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declr.neicadrare art. 180 si 181 din OUG34/2006, certific. atestare fiscala privind indepl.obligatiilor plata catre bugetul de stat si local din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara depunerii ofertei, certificat de participare cu oferta indep. cf. Ordin 314/2010, Decl. privind neincadr. in preved. art. 69 (1) din OUG34/2006 (conflicul de interese).
Persoanele din cadrul autorit.contract. cu functii in procedura de atribuire: Primar Bocai Dumitru, viceprimar Pindichi Dan, sef serb. buget-finante Danila George, sef serv. AP> Petrescu Laura, sef birou ADPP Ali Erkin, comp. achizitii Bratulescu Anca. Declaratie calitate participant
Certificat constatator emis de Oficiul National Registrul Comertului eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activ. al ofert., iar obiect. contr. sa aiba coresp. in codul CAEN, certific. const. pt. oferta castigatoare se va prezenta in original/copie legalizata pt. conformit. documentului, inainte de semnarea contractului.
Autorizatie emisa de BNR care sa ateste dreptul de a desfas. activ. ce fac obiectul contractului.
Pt. pers. juridice straine: docum. echiv. sau daca BNR impune anumite autorizari; documentele se vor prezenta traduse in limba romana si legalizate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant contabil si alte documente financiare
Informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Contracte similare presatte in ultimii 3 ani
min. unul, max. doua contracte.
Valoarea cumulata a contractelor min. 6658500 lei (copii mai putin clauze de confidentialitate, recomandari beneficiari).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
Evitarea riscurilor sistarii lucrarilor finantate din fonduri europene pt. lucrarea "MODERNIZAREA UNOR STRAZI IN ORASUL OVIDIU", ca urmare a neplatii facturilor aferente lucrarilor executate.
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 10
In ordine descrescatoare pctj. cf. algoritm calcul: PN(n)= CA(n)/CA cea mai mare X 100CA(n)= cifra af.medie pe ultimii 3 ani a cand. "n"CA= cifra af.med.pe ultimii 3 ani cea mai mare
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.06.2012 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.06.2012 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.06.2012 11:30
Locul: Primaria orasului Ovidiu - Sala de Consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care, in urma evaluarii, ofertele financiare vor avea pret egal, se va solicita respectivilor candidati o noua propunere financiara, in plic inchis, iar oferta care va avea pretul cel mai scazut se va situa pe primul loc.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta in conditiile OUG 34/2006, despre un act al autoritatii contractante, considerat "nelegal", cf. art. 256^2 alin. 1 lit. "a" din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al Primariei orasului Ovidiu
Adresa postala: Orasul Ovidiu, Primaria orasului Ovidiu, strada Sanatatii nr. 7, Localitatea: Ovidiu, Cod postal: 905900, Romania, Tel. +40 241255340, Fax: +40 241255341
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.05.2012 09:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer