Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contractarea unei linii de finantare rambursabile in valoare de 10.000.000 lei


Anunt de participare numarul 140783/28.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL HUSI (PRIMARIA)
Adresa postala: STRADA 1 DECEMBRIE 9, Localitatea: Husi, Cod postal: 735100, Romania, Punct(e) de contact: EMANOEL DUMASCU, Tel. +40 235480009, Email: [email protected], Fax: +40 235480126, Adresa internet (URL): www.primariahusi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contractarea unei linii de finantare rambursabile in valoare de 10.000.000 lei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Primaria Municipiului Husi strada 1 Decembrie nr. 9 Husi
Codul NUTS: RO216 - Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractarea unei linii de finantare in valoare de 10.000.000 lei pentru asigurarea finantarii implementarii proiectelor cu finantare externa nerambursabila
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66110000-4 - Servicii bancare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractarea unei linii de finantare in valoare de 10.000.000 lei pentru asigurarea finantarii implementarii proiectelor cu finantare externa nerambursabila
Valoarea estimata fara TVA: 7, 582, 542.44RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
120 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea: 150000 lei, si se va constitui astfel: - scrisoare de garantie sau orice alt instrument de garantare, in favoarea autoritatii contractante, emis/a in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile specificate la art. 86 si 87 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. - ordin de plata in contul Autoritatii Contractante ? Municipiul Husi, (cod fiscal 3602736, cont RO55TREZ6585006XXX000467, deschis la Trezoreria Husi), confirmata(certificata) de banca emitenta. - fila CEC in favoarea Autoritatii Contractante, confirmata(certificata) de banca emitenta. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Pentru ofertantii care vor constitui garantia pentru participare la licitatie in alta valuta decat lei, pentru stabilirea echivalentei lei/alta valuta se va folosi cursul de schimb lei/euro din data de 05.01.2013 Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA si se va constitui pe o perioada de 14 luni de la data inceperii derularii contractului(data de la care se primeste aprobarea comisiei de autorizare a imprumuturilor locale) 2. Modul acceptat de constituire a garantiei de buna executie: a) Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, care se prezinta in original; b) Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Pentru aceasta contractantul are obligatia de a deschide , in maxim 5 zile lucrartoare de la semnarea contractului, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, in care va fi depusa o suma initiala reprezentand 0.5% din pretul contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local al Municipiului Husi
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Sa isi defineasca calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Se va completa formularul nr. 2 din sectiunea Formulare2. Acord de asociere(daca este cazul)In cazul in care oferta este depusa de o asociere declaratia nai sus precizata va fi depusa de fiecare asociat si va fi insotita si de acordul de asociere.La semnarea contractului de achizitie, ofertantul castigator va prezenta acordul de asociere legalizat.Aceasta declaratie trebuie prezentata si de catre fiecare subcontractant declarat in oferta.Cerinta nr. 2Sa participe la procedura in concordanta cu regulile de concurentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1. Certificat de participare cu oferta independenta. Se va completa formularul nr. 3 din sectiunea FormulareCerinta nr. 3Sa nu se incadreze in nici una din situatiile prevazute la art. 69.1 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1. Prezentarea declaratiei privind neicadrarea in prevederile art. 69.1 din OUG 34/2006. Se va completa formularul nr. 4 din sectiune Formulare.Persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - Primar ? ing. Ciupilan Ioan;
- Viceprimar ? jr, Ciupilan Ioan Valeriu- Director economic - ec. Trofin Safta;
- Secretarul Municipiului Husi - jr. Dumitrascu Monica- Oficiul Juridic - jr. Lazar Ioan- Director administrativ- jr. Botez Maria- Responsabil achizitii publice - ing. Dumascu Emanuel- Consilieri locali: Hoha Gheorghe, Iacob Liviu, Ciupilan Ioan Valeriu, Murgulet Cosmin, Dogaru Catalin, Birsan Constantin, Filip Cosmin, Giosu Georgeta, Catargiu Liliana, Iacob Ioan, Rotariu Nicoleta, Tocu Catalin, Anton Cezar, Caciula Aurel, Popa Catalina, Popa Cristinel, Tataru Nelu, Blanariu Victor, Pantelimon Andrei.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta acest formular.Aceasta declaratie va fi depusa si de eventualii subcontractanti.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 4Sa nu se incadreze in nici una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1. Prezentarea declaratiei privind eligibilitatea. Se va completa formularul nr. 5 din sectiunea FormulareIn cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta acest formular.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 5Sa nu se incadreze in nici una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1. Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006. Se va prezenta formularul nr. 6 din sectiunea Formulare.2. Certificat de atestare fiscala privind taxele si impozitele locale emis de autoritatile locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se va prezenta document original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul.3. Certificat de atestare fiscala privind obligatiile catre bugetul de stat, emise Directia Generala a Finantelor Publice din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se va prezenta document original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat si bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele solicitate.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante, valabile la data limita de depunere a ofertelor.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Cerinta nr. 1Pentru persoane fizice/juridice romane: sa fie inregistrati si autorizati conform prevederilor legale pentru prestarea serviciilor ce fac obiectul contractului Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului , in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, emis cu cel mult 30 zile inainte de depunerea ofertei, din care sa reiasa ca are ca obiect de activitate prestarea serviciilor ce fac obiectul contractului.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta acest document.Pentru persoane juridice/fizice straine: 1. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, valabile in tara de origine, prezentate in limba romana, in traducere legalizata.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta aceste documente.Cerinta nr. 2 Ofertantul trebuie sa detina autorizatie de functionare emisa de Banca Nationala a Romaniei. Se va prezenta copie conforma cu originalul dupa autorizatia de functionare emisa de B.N.R.Ofertantul clasat pe primul loc, va transmite autoritatii contractante, la solicitarea acesteia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, documentele in original sau copie legalizata pentru conformitatea acestora.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Cifra medie de afaceri globala intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani sau pe perioada de infiintare daca aceasta este mai mica de 3 ani, pentru care exista exercitiu financiar incheiat, trebuie sa fie egala sau mai mare de 15.165.000 lei. Curs mediu BNR: 2009= 4.2373 lei/euro 2010= 4.1285 lei/euro 2011= 4.2379 lei/euro Pentru a fi considerat calificat ofertantul trebuie sa aiba Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani egala sau mai mare de 15.165.000 lei. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004) cifra de afaceri poate sa fie cu 50 % mai mica decat valoarea solicitata in documentatia de atribuire;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Sa fi prestat in ultimii 3 ani servicii de acordare de credite in cadrul a minim unui contract de acordare a unui credit ale carui taxe, comisioane, dobanzi sau orice alte forme de renumeratii aferente serviciilor respective sa fie de cel putin 7582542.44 lei. Pentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa indeplineasca un nivel minim al valorii taxelor, comisioanelor, dobanzilor si a oricaror forme de renumeratie aferente creditului, in valoare de 7582542.44 lei.
Cerinta nr. 2 Se va prezenta: 1. Declaratie ce contine informatii privind partea/partile din contract, pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze, sau ce urmeaza a fi indeplinit de subcontractanti, specializarea si acordul acestora de a participa ca subcontractant in cadrul contractului. 2. Declaratia subcontractantului privind calitatea de participant la procedura. 3. Declaratia subcontractantului privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69.1 din OUG 34/2006.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.01.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.01.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.01.2013 11:00
Locul: Oficiul Achizitii publice al Primariei municipiului Husi, strada 1 Decembrie nr. 9 Husi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, observatorii desemnati UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca exista doua sau mai multe oferte admisibile clasate pe primul loc cu preturi egale, autoritatea contractanta va solicita acestora, reofertarea pretului in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. Operatiunea se va repeta pana la departajarea ofertantilor
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al Primariei municipiului Husi
Adresa postala: strada 1 Decembrie nr. 9, Localitatea: Husi, Cod postal: 735100, Romania, Tel. +40 235480009, Fax: +40 235480126
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.11.2012 16:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer