Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contractarea unei/unor finantari rambursabile interne si/sau externe in valoare de pana la 175.994.299 lei sau echivalent euro pentru refinantarea imprumutului intern contractat de la Banca Comerciala Romana (DM nr. 38/24.07.2009)


Anunt de participare numarul 147403/23.10.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sectorului 6 (Primaria sectorului 6)
Adresa postala: Bd. Regiei nr. 6-8 sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060204, Romania, Punct(e) de contact: Doru Pascu, Tel. +40 0213180144, In atentia: Pop Anghel Raluca, Email: [email protected], Fax: +40 0213180143, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contractarea unei/unor finantari rambursabile interne si/sau externe in valoare de pana la 175.994.299 lei sau echivalent euro pentru refinantarea imprumutului intern contractat de la Banca Comerciala Romana (DM nr. 38/24.07.2009)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Sectorul 6 al Municipiului Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractarea unei/unor finantari rambursabile interne si/sau externe in valoare de pana la 175.994.299 lei sau echivalent euro pentru refinantarea imprumutului intern contractat de la Banca Comerciala Romana (DM nr. 38/24.07.2009)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot I: Contractarea unei finantari rambursabile interne si/sau externe in valoare de pana la 17, 5 milioane euro, pentru o perioada de maxim 10 ani, a carei valoare estimata este de 19.845.486, 30 lei;
Lot II: Contractarea unei finantari rambursabile interne si/sau externe in valoare de pana la 98.294.299 lei acordat pentru o perioada de maxim 10 de ani, a carei valoare estimata este de 56.795.294, 20 lei
Valoarea estimata fara TVA: 76, 640, 780.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
120 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar de particip se va const si prez cel mai tarziu la data dep candid. Val gar de particip este cel putin egala cu valab of si va fi de 180 zile. Cuantum gar de particip: 76.640 lei.Gar de particip se const in conf cu prev art. 86 din HG nr. 925/2006 pt aprob norm de aplicare a prev ref la atrib contr de achiz pub din OUG nr. 34/2006 cu modif si complet ult. In cazul dep de of in asoc acopera in mod solidar toti membrii grup de op ec. Gar de part emisa in alta limba decat romana va fi prez in orig si va fi insotita de traduc autoriz si legaliz in limba romana. Constit: instr de gara irevocabil emis, in cond legii, de o soc bancara ori de o soc de asig sau prin viram bancar. Daca gar se constituie prin vir bancar, transf va fi efect in contul RO86 TREZ 7065 006X XX00 0134 deschis la Trez Sector 6, la dispoz Autorit Contract. Autorit contractanta are dreptul sa retina gar de particip cf.art.87 alin (1) din HG 925/2006 in oricare din urm sit: a)isi retrage of, in per de valab a ac;b)of sa fiind stabilita castig, refuza sa semneze contr in per de valab a of;c)of sa fiind stab castigat, nu a const gar de buna execut in per de valab a of;d)ofert a contestat un act al autorit contractla CNSC, Consiliul respinge contestatia (suma retinuta se va calcula conf preved art.278^1 alin. (1) O.U.G. nr. 34/2006). In conform cu Legea 346/2004, IMM-urile benef de red cu 50% a gar prin prez doc justif coresp. In ac caz, gar va fi insotita de declar pe propria rasp priv incadr in categ IMM (Formularul nr.13). Aut contract va elibera/restitui gar de particip conf preved art. 88 din H.G. nr. 925/2006. Gar de particip trebuie sa fie irevoc si emisa in fav aut contract. In cazul const gar printr-un instr de gar se va completa Formularul nr. 12 sau un alt model care sa contina cel putin datele din ac formular.Gar de particip poate fi const si in alta moneda decat in lei, echiv se va face la cursul BNR de la data pub anunt de particip Cuantumul garantiei de buna executie este de 1% din valoarea fara TVA a contractului.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest ultim caz, suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la Trezorerie la dispozitia autoritatii contractante va fi de 0, 5% din valoarea contractului. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in termen de 15 zile lucratoare de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din HG nr. 925/2006. Ofertantul poate constitui garantia de buna executie in cuantum de 50% din valoarea solicitata de Beneficiar in conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004 Se va prezenta Formularul nr. 15 din Sectiunea Formulare si Modele cu optiunea cu privire la modul de constituire a garantiei de buna executie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local al Sectorului 6 al Municipiului Bucuresti
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Contr de achiz pub se va incheia si va prod efecte intre parti, numai daca autorit contract va obt cu priv la contractarea ac credit autoriz CAIL, potriv preved art. 1, alin. (5) lit e) din anexa la H.G. nr. 9/2007 privind constit, compon si funct Comisiei de Autorizarea Imprumuturilor Locale.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe proprie raspundere a ofertantului, in temeiul art. 180 din OUG 34/2006 Completata in conformitate cu Formularul nr. 1 din Sectiunea Formulare si Modele. (In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata). Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. Declaratia privind eligibilitatea va fi prezentata in original in conformitate cu prevederile art. 5, alin. (3), din Ordinul 509/2011.2. Declaratie pe proprie raspundere a ofertantului, in temeiul art. 181 din OUG 34/2006.Completata in conformitate cu Formularul nr. 2 din
Sectiunea Formulare si Modele.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 va fi prezentata in original in conformitate cu prevederile art. 5, alin. (3), din Ordinul 509/2011.3.Declaratia privind calitatea de participant la procedura Completata in conformitate cu Formularul nr. 3 din Sectiunea Formulare si Modele. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)Declaratia privind calitatea de participant la procedura va fi prezentata in original in conformitate cu prevederilor art. 5, alin. (3), din Ordinul 509/2011.4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr. 4 din Sectiunea Formulare si Modele. Potrivit prevederilor Ordinului ANRMAP nr. 314/2010, ofertantii au obligatia de a prezenta un certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, prin care certifica faptul ca participarea la aceasta procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. In cazul in care ofertantul este o asociere de mai multi operatori economici, certificatul va fi prezentat fie in numele asocierii, caz in care va fi semnat si stampilat de catre toti operatorii economici ce fac parte din asociere, fie in nume propriu de catre fiecare operator economic care face parte din asociere. Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta va fi prezentat in original in conformitate cu prevederile art. 5, alin. (3), din Ordinul 509/2011.5.Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.691 din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr. 5 din Sectiunea Formulare si Modele).Prezentata in original (potrivit art. 5 alin (3) din Ordin nr. 509/2011), de catre ofertant, ofertant asociat, subcontractant si tert sustinator (fiecare in parte). Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003 duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionatsunt urmatoarele: Rares Serban Manescu ? Primar;Petrea Gabriel - Viceprimar;Floricica Gheorghe - Secretarul Sectorului 6;Manolache Doru - Director Executiv Directia Economic;Tudose Daniela - Sef Serviciul Juridic si Contencios Administrativ; Pascu Doru - Director Executiv, Directia Investitii;Pop Anghel Raluca - Sef Serv Achizitii Publice; Consilieri Locali: Bordei Niculae; Enache Adrian Nicolae; Iacobescu Valeria; Avramescu Manuel; Busnicea Cristinel; Gaspar Florentina; Stan Sorin Cristian; Surulescu Aurelia; Neacsu Ioana Mihaela; Anton Cristian Ioan; Butacu Simona Valentina; Catrina Eugen George; Eftimie Cristinel; Gheorghe Iuian; Jicman Liviu Sebastian; Moisa Constantin; Nicolescu Daniela; Niculae Roxana Nicoleta; Orhei Ovidiu Lucian; Petrescu Conona; Puscas Ionel; Simion Adrian; Stan Robert; Al Tawayah Angelica; Tulugea Danil; Tanasuica Ion; Bejinariu Constantin.6. Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice- privind plata obligatiilor la bugetul de stat consolidat. Certificatele se vor prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor. 7. Certificatul de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ-teritoriale pe raza careia ofertantul are sediul social, pentru obligatiile de plata catre bugetele locale. Certificatele se vor prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor / candidaturilor.1. In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare a platilor la zi a acestor esalonari in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181, acesta poate prezenta orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute la alin. (1) sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, ofertantul/ candidatul poate prezenta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.-In cazul in care exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.- In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. 1. Certificat constatator.Pentru persoanele juridice romane: Prezentarea in original/copie legalizata/copie cu mentiunea ?conform cu originalul? a certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora. Informatiile cuprinse in acest document vor fi reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoanele juridice straine: Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea operatorului economic de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do).Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic in curs. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana - Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC. - Ofertantul clasat pe primul loc va avea obligatia de a prezenta, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator in original/copie legalizata pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel depus in oferta. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)2.Autorizarea functionarii institutiilor de credit.- Autorizatie de functionare emisa de catre Banca Nationala a Romanieiin conformitate cu prevederile ORDONANTEI DE URGENTA nr. 99 din 6 decembrie 2006 privind institutiile de credit si adecvarea capitalului / autorizatia acordata de autoritatea competenta din statul membru de origine.Pentru persoanele juridice romane documentele solicitate se prezinta in original/copie legalizata/copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original/copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Persoane juridice straine: 1.un certificat, in traducere certificata, de la registrul in care este inmatriculat, in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, care sa ateste existenta societatii ? original sau copie legalizata.2.actul constitutiv ofertantului in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, daca sunt continute in documente separate, impreuna cu toate modificarile acestor documente, in traducere certificata ? original sau copie legalizata; din acestea trebuie sa rezulte ca desfasoara activitati conforme procedurii de achizitie.3.in cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare si atestare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globala din ultimii 3 ani a ofertantului trebuie sa fie cel putin egala cu 132.868.786 lei, din care, respectiv: Lotul 1 ? 39.690.972 lei; Lotul 2 ? 93.177.814 lei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se vor prezenta in copie "conform cu originalul" ? Bilanturile contabile/extrase de bilant/raport audit/raport cenzori/orice alte documente edificatoare, pentru ultimii trei ani, inregistrate la organele competente sau orice alte documente scrise emise de autoritati legale competente din care sa rezulte cifra de afaceri pentru anii pentru care s-a calculat media cifrei de afaceri globale. In situatia in care operatorul economic nu a inregistrat si depus bilantul contabil aferent anului 2012, in conformitate cu prevederile legislative in vigoare, se va accepta in locul bilantului pentru anul 2012 orice alte documente din care sa rezulte indeplinirea cifrei de afaceri.Daca o asociere de operatori economici depune o candidatura comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, se va prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si fise centralizatoare individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul.)Valoarea pentru cifra de afaceri se va determina pe baza cursului mediu leu/alta valuta comunicat de BNR pentru anul respectiv. Formularul va fi prezentat in original in conformitate cu prevederilor art. 5, alin. (3), din Ordinul 509/2011.Pentru operatorii economici nerezidenti, in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorilor economici.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind experienta generala si specifica. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani a prestat minim un contract de servicii de acordare de credit, prezentand in acest sens, in copie certificate/documente/recomandare emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.
Valoarea taxelor, comisioanelor, dobanzilor si a oricaror altor forme de
remuneratii aferente creditului respectiv, obtinute prin contractul/contractele de acordare de credit, sa fie egala sau mai mare de: Lotul 1 ? 19.845.486 lei; Lotul 2 ? 46.588.907 lei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa Formularul nr. 7 din Sectiunea Formulare si Modele.Documentele emise in alte limbi, se vor prezenta insotite de traducerea in limba romana, autorizata/legalizata.Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.Pentru experienta similara prezentata in alta moneda se va lua cursul mediu comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Valoarea in EURO se va determina pe baza cursului mediu lei/euro comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: cursul mediu leu/euro 2009=4, 2373; cursul mediu leu/euro 2010=4, 2099;cursul mediu leu/euro 2011=4, 2379; cursul mediu leu/euro 2012 = 4, 4560.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 20
Toti candidati care indeplinesc criteriile de calificare vor fi selectati .
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.11.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.12.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.12.2013 11:00
Locul: Bd. Regiei nr. 6-8, sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor sau imputernicitii legali ai acestora, membrii comisiei de evaluare si expertii cooptati
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita re-ofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.Ofertantii care au preturi egale si care au primit invitatia de re-ofertare din partea unitatii contractante vor depune o noua propunere financiara in plic inchis, netransparent, marcat cu adresa autoritatii contractante, denumirea si adresa autoritatii contractante, denumirea si adresa operatorului economic si cu inscriptia ?Re-ofertare propunere financiara?. Noile propuneri financiare se vor depune in termen de 3 zile lucratoare de la data solicitarii autoritatii contractante si se vor deschide in cadrul unei sedinte de deschidere la care vor participa reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor care au preturi egale si membrii comisiei de evaluare constituita.Posibilitatea retragerii sau modificarii ofertei: Orice ofertant are dreptul de a-si modifica sau de a-si retrage oferta numai inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertei si numai printr-o solicitare scrisa in acest sens.Ofertantul nu are dreptul de a-si retrage sau de a-si modifica oferta dupa expirarea datei limita stabilite pentru depunerea ofertelor, sub sanctiunea excluderii acestuia de la procedura pentru atribuirea contractului.Ofertele depuse dupa data si ora limita de depunere nu vor fi luate in considerare.Deschiderea ofertelor: _______________ora _______________.Inceperea negocierilor: _______________ora _______________.Locul deschiderii ofertelor si desfasurarii negocierii: sediul autoritatii contractante.Conditii pentru participanti la procedura: existenta unei imputerniciri emise de reprezentantul legal al ofertantului si un act de identitate. Precizari finale: Prezumtia de legalitate si autenticitate a documentelor prezentate.Ofertantul isi asuma raspunderea exclusive pentru legalitatea si autenticitatea tuturor documentelor prezentate in original si/sau copie in vedereap articiparii la procedura.Analizarea documentelor prezentate de ofertanti de catre comisia de negociere nu angajeaza din partea acesteia nici o raspundere sau obligatie fata de acceptarea acestora ca fiind autentice sau legale si nu inlatura raspunderea exclusive a ofertantului sub acest aspect.Procedura selectata : negociere cu publicarea prealabila a unui anunt de participare in temeiul art. 110 lit.c) din O.U.G. nr.34/2006, in urma parcurgerii etapelor de preselectie, de negociere cu candidatii admisi si de evaluare a ofertelor finale depuse, cu respectarea prevederilor legale.Pe parcursul derularii procedurii se vor realiza urmatoarele activitati: 1. Selectia candidatilor;2. Derularea rundelor de negocieri successive cu fiecare candidat in parte;3. Analiza si selectia pe baza ofertei finale;4. Semnarea contractului dupa obtinerea avizului favorabil de la Comisia de Autorizare a Imprumuturilor Locale din cadrul Ministerului Finanatelor Publice.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile conform art.2562 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: Bd. Regiei nr. 6-8 sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060204, Romania, Tel. +40 213180144, Email: [email protected], Fax: +40 213180143
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.10.2013 11:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer