Licitatie Publica - Contractarea unei/unor finantari rambursabile interne si/sau externe in valoare de pana la 175.994.299 lei sau echivalent euro pentru refinantarea imprumutului intern contractat de la Banca Comerciala Romana (DM nr. 38/24.07.2009)
Anunt de participare numarul 147403/23.10.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sectorului 6 (Primaria sectorului 6)
Adresa postala: Bd. Regiei nr. 6-8 sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060204, Romania, Punct(e) de contact: Doru Pascu, Tel. +40 0213180144, In atentia: Pop Anghel Raluca, Email: [email protected], Fax: +40 0213180143, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contractarea unei/unor finantari rambursabile interne si/sau externe in valoare de pana la 175.994.299 lei sau echivalent euro pentru refinantarea imprumutului intern contractat de la Banca Comerciala Romana (DM nr. 38/24.07.2009)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Sectorul 6 al Municipiului Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractarea unei/unor finantari rambursabile interne si/sau externe in valoare de pana la 175.994.299 lei sau echivalent euro pentru refinantarea imprumutului intern contractat de la Banca Comerciala Romana (DM nr. 38/24.07.2009)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot I: Contractarea unei finantari rambursabile interne si/sau externe in valoare de pana la 17, 5 milioane euro, pentru o perioada de maxim 10 ani, a carei valoare estimata este de 19.845.486, 30 lei;
Lot II: Contractarea unei finantari rambursabile interne si/sau externe in valoare de pana la 98.294.299 lei acordat pentru o perioada de maxim 10 de ani, a carei valoare estimata este de 56.795.294, 20 lei
Valoarea estimata fara TVA: 76, 640, 780.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
120 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local al Sectorului 6 al Municipiului Bucuresti
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Contr de achiz pub se va incheia si va prod efecte intre parti, numai daca autorit contract va obt cu priv la contractarea ac credit autoriz CAIL, potriv preved art. 1, alin. (5) lit e) din anexa la H.G. nr. 9/2007 privind constit, compon si funct Comisiei de Autorizarea Imprumuturilor Locale.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globala din ultimii 3 ani a ofertantului trebuie sa fie cel putin egala cu 132.868.786 lei, din care, respectiv: Lotul 1 ? 39.690.972 lei; Lotul 2 ? 93.177.814 lei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se vor prezenta in copie "conform cu originalul" ? Bilanturile contabile/extrase de bilant/raport audit/raport cenzori/orice alte documente edificatoare, pentru ultimii trei ani, inregistrate la organele competente sau orice alte documente scrise emise de autoritati legale competente din care sa rezulte cifra de afaceri pentru anii pentru care s-a calculat media cifrei de afaceri globale. In situatia in care operatorul economic nu a inregistrat si depus bilantul contabil aferent anului 2012, in conformitate cu prevederile legislative in vigoare, se va accepta in locul bilantului pentru anul 2012 orice alte documente din care sa rezulte indeplinirea cifrei de afaceri.Daca o asociere de operatori economici depune o candidatura comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, se va prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si fise centralizatoare individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul.)Valoarea pentru cifra de afaceri se va determina pe baza cursului mediu leu/alta valuta comunicat de BNR pentru anul respectiv. Formularul va fi prezentat in original in conformitate cu prevederilor art. 5, alin. (3), din Ordinul 509/2011.Pentru operatorii economici nerezidenti, in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorilor economici.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind experienta generala si specifica. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani a prestat minim un contract de servicii de acordare de credit, prezentand in acest sens, in copie certificate/documente/recomandare emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.
Valoarea taxelor, comisioanelor, dobanzilor si a oricaror altor forme de
remuneratii aferente creditului respectiv, obtinute prin contractul/contractele de acordare de credit, sa fie egala sau mai mare de: Lotul 1 ? 19.845.486 lei; Lotul 2 ? 46.588.907 lei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 20
Toti candidati care indeplinesc criteriile de calificare vor fi selectati .
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.11.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.12.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.12.2013 11:00
Locul: Bd. Regiei nr. 6-8, sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor sau imputernicitii legali ai acestora, membrii comisiei de evaluare si expertii cooptati
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita re-ofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.Ofertantii care au preturi egale si care au primit invitatia de re-ofertare din partea unitatii contractante vor depune o noua propunere financiara in plic inchis, netransparent, marcat cu adresa autoritatii contractante, denumirea si adresa autoritatii contractante, denumirea si adresa operatorului economic si cu inscriptia ?Re-ofertare propunere financiara?. Noile propuneri financiare se vor depune in termen de 3 zile lucratoare de la data solicitarii autoritatii contractante si se vor deschide in cadrul unei sedinte de deschidere la care vor participa reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor care au preturi egale si membrii comisiei de evaluare constituita.Posibilitatea retragerii sau modificarii ofertei: Orice ofertant are dreptul de a-si modifica sau de a-si retrage oferta numai inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertei si numai printr-o solicitare scrisa in acest sens.Ofertantul nu are dreptul de a-si retrage sau de a-si modifica oferta dupa expirarea datei limita stabilite pentru depunerea ofertelor, sub sanctiunea excluderii acestuia de la procedura pentru atribuirea contractului.Ofertele depuse dupa data si ora limita de depunere nu vor fi luate in considerare.Deschiderea ofertelor: _______________ora _______________.Inceperea negocierilor: _______________ora _______________.Locul deschiderii ofertelor si desfasurarii negocierii: sediul autoritatii contractante.Conditii pentru participanti la procedura: existenta unei imputerniciri emise de reprezentantul legal al ofertantului si un act de identitate. Precizari finale: Prezumtia de legalitate si autenticitate a documentelor prezentate.Ofertantul isi asuma raspunderea exclusive pentru legalitatea si autenticitatea tuturor documentelor prezentate in original si/sau copie in vedereap articiparii la procedura.Analizarea documentelor prezentate de ofertanti de catre comisia de negociere nu angajeaza din partea acesteia nici o raspundere sau obligatie fata de acceptarea acestora ca fiind autentice sau legale si nu inlatura raspunderea exclusive a ofertantului sub acest aspect.Procedura selectata : negociere cu publicarea prealabila a unui anunt de participare in temeiul art. 110 lit.c) din O.U.G. nr.34/2006, in urma parcurgerii etapelor de preselectie, de negociere cu candidatii admisi si de evaluare a ofertelor finale depuse, cu respectarea prevederilor legale.Pe parcursul derularii procedurii se vor realiza urmatoarele activitati: 1. Selectia candidatilor;2. Derularea rundelor de negocieri successive cu fiecare candidat in parte;3. Analiza si selectia pe baza ofertei finale;4. Semnarea contractului dupa obtinerea avizului favorabil de la Comisia de Autorizare a Imprumuturilor Locale din cadrul Ministerului Finanatelor Publice.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile conform art.2562 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: Bd. Regiei nr. 6-8 sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060204, Romania, Tel. +40 213180144, Email: [email protected], Fax: +40 213180143
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.10.2013 11:29