Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ,,Contractarea unu credit in valoare de 4.299.453 lei, pentru realizarea proiectului ?Realizarea lucrarilor de constructii Reabilitare DC8 Borsa ? Baia Borsa?


Anunt de participare numarul 140282/08.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL BORSA
Adresa postala: STR. FLOARE DE COLT, NR. 1/A, Localitatea: Borsa, Cod postal: 435200, Romania, Punct(e) de contact: MIHAELA MIHALI, Tel. +40 262342322, Email: [email protected], Fax: +40 262342864, Adresa internet (URL): WWW.PRIMARIA.BORSA.RO, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
, ,Contractarea unu creditin valoare de4.299.453lei, pentru realizarea proiectului ?Realizarea lucrarilor de constructii Reabilitare DC8 Borsa ? Baia Borsa?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Principalul loc de prestare:
Orasul Borsa
CodCPV: 66113000-5
Codul NUTS: RO114 - Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul de imprumut va functiona ca un credit de tip revolving cu posibilitati de tragere si rambursare de imprumut in functie de evolutia proiectelor.
Se solicita posibilitatea diminuarii/suplimentarii creditului in cazul in care, in urma atribuirii contractelor de executie de lucrari pentru care se angajeaza imprumutul rezulta o valoare mai mica, respectiv mai mare, valoarea finala a creditului se va diminua/mari corespunzator.
-declaratie in care se va preciza acceptarea /neacceptarea diminuarii/suplimentariicreditului - Formular D1;
Posibilitatea schimbarii proiectelor de investitii prevazute initial cu alte proiecte sau finantarea acelorasi obiective de investitii cu valori mai mari decat cele prevazute initial;
-declaratie in care se precizeaza acceptarea/neacceptarea modificarii proiectelor de investitii - Formular D2;
Posibilitatea rambursarii in avans a creditului
-declaratie privind conditiile rambursarii anticipate a creditului - Formular D3.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea estimata a contractului este de 724.000 lei.
Contractul va intra in vigoare la data obtinerii avizului favorabil al Comisiei de Autorizare a Imprumuturilor Locale.Valoarea estimata fara TVA: comisioane, dobanzi, taxe si orice alte forme de remuneratii aferente serviciilor respective
Valoarea estimata fara TVA: 724, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare in cuantum de 14.480 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere cel putin perioada minima de valabilitate a ofertelor. Garantiade participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau deasigurari, trebuie sa fie irevocabila si sa prevada ca plata se va executa neconditionat conform art 87 din HG 925/2006 si art 2781 din OUG34/2006. Ofertantii individuali sau in asociere care doresc sa beneficieze de prevederile Legii 346/2004 vor prezenta declaratiile aferentetuturor operatorilor economici implicati, anexate garantiei. Ofertele care nu prezinta garantia de participare conform precizarilor, inclusivdocumentele justificative aferente, in original, anexate scrisorii de inaintare, nu vor fi deschise nici chiar sub pretextul ca garantia departicipare si/sau alte documente doveditoare se afla in interiorul coletului sigilat.Garantia se va depune in cont trezorerieRO25TREZ44121300205XXXXX deschis la Trezoreria Viseu de Sus. Se va constitui in cuantum de 10% din valoarea contractului, fara TVA, prin scrisoare de garantie bancara conform art. 89 alin (2) din din HG 925/2006.Mod de constituire: a. un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform art.I din HG. nr.1045/2011 privind modificarea alin. (3) al art.90 din HG. nr.925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificatde participare la licitatie cu oferta independent conform Ord ANRMAP 314 /2010 semnat si stampilatDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 691 din OUG34/2006 semnat si stampilat
Persoanele implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt urmatoarele Mihali Toader, Timis Ioan, Mihali Mihaela, Coman Anca, Timis Laura, Numele consilier Bota Gavrila, Timis Ioan, Timis Vasile, Roman Gavrila, Timis Ion Sorin, Dinca Ileana, Nan Ilie, Timis Sava, Hrincescu Sorina Tamara, Timis Dan Sorin, Mihali Sorin
Declaratie privind eligibilitatea semnat si stampilat
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 semnat si stampilatDeclaratie privind calitatea de participant la procedura semnat si stampilat
Certificate de atrestare fiscala emise de DGFP si de primariile pe raza carora ofertantul isi are sediul social si punctele de lucru implicate incontract, care sa certifice situatia datoriilor in data de 25 a lunii anterioare depunerii ofertelor. Ofertantul este inregistrat ca persoana juridica si are domeniul de activitate necesar executarii contractului .Certificat consatator ORC emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei. Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, i se va solicita documentul in original/copie legalizat.Autorizatie de functionare emisa de Banca Nationala a Romaniei.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.Cerintele trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat, corespunzator activitatii pe care o va desfasura pentru indeplinirea contractului.
Neindeplinirea cerintelor de catre oricare dintre asociati/ofertanti, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant contabil si cont de profit
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara
Declaratie privind valoarea totala a principalelor servicii acordate in ultimii 3Cerinte minime - Parti relevante din .contractele pentru serviciile prezentate ca similare
- Minim o recomandare din partea beneficiarului serviciilor
Informatii privind subcontractatii
ISO 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.12.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.12.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.12.2012 11:00
Locul: Sediul Autoritatii contractante, str. Fl de Colt, nr.1/A, ORAS bORSA, JUD. Maramures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Nota: In cazul asocierii, fiecare partener va completa si va depune toate documentele solicitate, cu exceptia propunerii tehnice, a propunerii financiare si a acordului de asociere care sunt comune.In cazul asocierii mai multor ofertanti, cerintele privind Situatia personala, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale si, daca sunt solicitate, lichiditatea generala si solvabilitatea patrimoniala trebuie sa fie indeplinite de catre fiecare asociat. Celelalte cerinte privind Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si/sau profesionala trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati. In cazul asocierii mai multor ofertanti, partenerul conducator este responsabil de contract si toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual, pentru realizarea contractului. Partenerul conducator va primi si va transmite instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor, realizarea contractului, incluzand platile, vor fi in responsabilitatea partenerului conducator si toti partenerii din cadrul asociatiei trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa pe toata durata de realizare a contractului.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile conform art.256 92) alin.(1) lib.a
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria oras Borsa- Serviciul Juridic
Adresa postala: str. Floare de Colt, nr. 1A, Oras Borsa, jud. Maramures, Localitatea: , Localitatea: Borsa, Cod postal: 435200, Romania, Tel. +40 262342322, Email: [email protected], Fax: +40 262342864
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.11.2012 14:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer