Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ,,Contractarea unu credit in valoare de 4.299.453 lei, pentru realizarea proiectului ?Realizarea lucrarilor de constructii Reabilitare DC8


Anunt de participare numarul 142188/27.02.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL BORSA
Adresa postala: STR. FLOARE DE COLT, NR. 1/A, Localitatea: Borsa, Cod postal: 435200, Romania, Punct(e) de contact: MIHAELA MIHALI, Tel. +40 262342322, In atentia: D-LUI PRIMAR MIHALI TOADER, Email: [email protected], Fax: +40 262342864, Adresa internet (URL): WWW.PRIMARIA.BORSA.RO, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
, ,Contractarea unu credit in valoare de 4.299.453 lei, pentru realizarea proiectului ?Realizarea lucrarilor de constructii Reabilitare DC8
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Orasul Borsa
Codul NUTS: RO114 - Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul de imprumut va functiona ca un credit de tip revolving cu posibilitati de tragere si rambursare de imprumut in functie de evolutia proiectelor.
Posibilitatea schimbarii proiectelor de investitii prevazute initial cu alte proiecte sau finantarea acelorasi obiective de investitii cu valori mai mari decat cele prevazute initial;
-declaratie in care se precizeaza acceptarea/neacceptarea modificarii proiectelor de investitii - Formular D2; Posibilitatea rambursarii in avans a creditului
-declaratie privind conditiile rambursarii anticipate a creditului - Formular D3.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea estimata a contractului este de 1.195.000 lei.
Contractul va intra in vigoare la data obtinerii avizului favorabil al Comisiei de Autorizare a Imprumuturilor Locale.Valoarea estimata fara
TVA: comisioane, dobanzi, taxe si orice alte forme de remuneratii aferente serviciilor respective
Valoarea estimata fara TVA: 1.195.000 RON
Valoarea estimata fara TVA: 1, 195, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare in cuantum de 23.900 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere cel putin perioada minima de valabilitate a ofertelor. Garantiade participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, trebuie sa fie irevocabila si sa prevada ca plata se va executa neconditionat conform art 87 din HG 925/2006 si art 2781 din OUG.34/2006. Ofertantii individuali sau in asociere care doresc sa beneficieze de prevederile Legii 346/2004 vor prezenta declaratiile aferente tuturor operatorilor economici implicati, anexate garantiei.Garantia se va depune in cont trezorerie RO25TREZ44121300205XXXXX deschis la Trezoreria Viseu de Sus.Garantia de participare poate fi depusa si in valuta la cursul BNR din data anterioara datei limita de depenure a ofertelor cu 5 zile. Se va constitui in cuantum de 10% din valoarea contractului, fara TVA, prin scrisoare de garantie bancara conform art. 89 alin (2) din din HG925/2006.Mod de constituire: a. un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform art.I din HG. nr.1045/2011 privind modificarea alin. (3) al art.90 din HG. nr.925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificatde participare la licitatie cu oferta independent conform Ord ANRMAP 314 /2010 semnat si stampilat
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 691 din OUG34/2006 semnat si stampilat
Persoanele implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt urmatoarele Mihali Toader, Timis Ioan, Mihali Mihaela, Coman Anca, Timis Laura, Mesaros Adriana, Mihali Paulina, Numele consilier Bota Gavrila, Timis Ioan, Timis Vasile, Roman Gavrila, Timis Ion Sorin, Dinca Ileana, Nan Ilie, Timis Sava, Hrincescu Sorina Tamara, Timis Dan Sorin, Mihali Sorin
Declaratie privind eligibilitatea semnat si stampilat
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 semnat si stampilat
Declaratie privind calitatea de participant la procedura semnat si stampilat
Certificate de atrestare fiscala emise de DGFP si de primariile pe raza carora ofertantul isi are sediul social si punctele de lucru implicate incontract, care sa certifice situatia datoriilor in data de 25 a lunii anterioare depunerii ofertelor. Ofertantul este inregistrat ca persoana juridica si are domeniul de activitate necesar executarii contractului .Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limitade depunerea a ofertelor.Autorizatie de functionare emisa de Banca Nationala a Romaniei.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.Cerintele trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat, corespunzator activitatii pe care o va desfasura pentru indeplinirea contractului.
Neindeplinirea cerintelor de catre oricare dintre asociati/ofertanti, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant contabil si cont de profit
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ultimul bilant contabil si contul de profit si pierdere anual, vizat si inregistrat la organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara- Declaratie privind principalele servicii similare prestate in ultimii 3 ani, confirmate prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar.
Informatii privind subcontractatii
ISO 9001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratie privind valoarea totala a principalelor servicii acordate in ultimii 3 ani pentru autoritati publice sau societati comerciale, insotita de lista principalelor proiecte din ultimii 3 ani, continand valori reprezentative si beneficiari - autoritati publice localesi/sau societati comerciale. Pentru demonstrarea celor declarate, ofertantii trebuie sa prezinte formularul ? experienta similara. Atentie ! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, toate cerintele trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati. Neindeplinirea cerintelor de calificare stabilite, atrage respingerea ofertei ca inacceptabila conf art. 36, alineat (1), litera b) din HG 925/20006 actualizataSe solicita dupa caz, completarea formularului D cu subcontractatii si specializarea acestora.Prezentarea certificatului ISO 9001- sistem de management al calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.04.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.04.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.04.2013 11:00
Locul: str. Fl de Colt, , nr.1/A, Oras Borsa, jud. Maramures, sala mare de sedinte, et nr. 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Toti operatorii economici participanti la licitatie
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din O.U.G. nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria oras Borsa- Serviciul Juridic
Adresa postala: str. Floare de Colt, nr.1/A, Localitatea: BORSA, Cod postal: 435200, Romania, Tel. +40 262342322, Email: [email protected], Fax: +40 262342864
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.02.2013 09:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer