Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - contractarea unui credit bancar in valoare de 2.000.000 lei


Anunt de participare numarul 122298/31.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Cermei (Primaria Comunei Cermei)
Adresa postala:  str. Principala nr. 304, Localitatea:  Cermei, Cod postal:  317075, Romania, Punct(e) de contact:  Rosca Cristian, Tel. 0257328101, Email:  [email protected], Fax:  0257/328101, Adresa internet (URL):  www.comuna-cermei.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contractarea unui credit bancar in valoare de 2.000.000 lei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Primaria Cermei, Judetul Arad
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
contractarea unui credit bancar in valoare de 2.000.000 lei pentru finantarea unor proiecte de infrastructura in comuna Cermei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractarea unui credit de 2000000 lei
Valoarea estimata fara TVA: 1, 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
180 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare :20.000 lei si garantie de buna executie 2% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
de la bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Indeplinirea contractului este supusa autorizarii contractarii imprumutului de catre Comisia de autorizare a imprumuturilor locale
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa informantii generale: denumire ofertant, sediul/adresa, numar de telefon
(fax), cod postal, persoana de contact, codul fiscal, contul bancar de trezorene (unica
modalitate prin care facem plati)- declaratie privind eligibilitatea
- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.
34/2006 ? in original;
- certificat ce atesta achitarea obligatiilor fata de bugetul national consolidat si bugetul
asigurarilor sociale, emis de Agentia Nationala de Admmistrare fiscala, Directia
Publica a Finantelor locale si certificat ce atesta plata impozitelor si taxelor locale emis
de Autontatea Publica Locala, valabile in ziua deschiderii ofertei, din care sa rezulte ca
operatorul economic ofertant nu figureaza cu datori neachitate catre bugetul local si
bugetul de stat - in original sau copie, stampilat si semnat ?pentru conformitate cu originalul?;
- certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data
deschiderii ofertelor, care sa ateste ca ofertantul are ca obiect de activitate autorizat si
activitatea care face obiectui procedurii de achizitie publica si in care nu sunt inscrise
mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca
societatea se afla in incapacitate de plata ? in original sau copie, stampilat si semnat ?pentru conformitate cu originalul?;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilantul pe anul 2010 vizat/inregistrat de organele competente ?in copie, stampilat si semnat ?pentru conformitate cu originalul?
- balanta contabila pe ultima luna incheiata - in copie; stampilat si semnat ?pentru conformitate cu originalul?
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista a principalelor servicii prestatein ultimii 3 ani, continand valori, perioade de
prestare, beneficiari ; plus un contract in valoare minima de 1.000.000lei - in copie; stampilat si semnat ?pentru conformitate cu originalul?
- declaratie referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de care dispune institutia bancara.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Rezervat institutiilor autorizate conform OUG nr. 99/2006 si actele normative conexe
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
G13/2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.07.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.07.2011 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.07.2011 10:00
Locul: Primaria Comunei Cermei, Cermei nr. 304, jud. Arad.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, consultanti ai autoritatii contractante si reprezentantii legali ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. (+40) 21 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+40) 21 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Arad
Adresa postala:  Arad, str. General Vasile Milea, nr. 2-4, jud. Arad, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310131, Romania, Tel. 0257/253 630, Email:  [email protected], Fax:  0257/251 700
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA COMUNEI CERMEI
Adresa postala:  CERMEI NR. 304, JUDETUL ARAD, ,Localitatea:  ARAD, Cod postal:  317075, Romania, Tel. 0257328101, Email:  [email protected], Fax:  0257328101, Adresa internet (URL):  www.comuna-cermei.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.05.2011 09:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer