Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contractarea unui credit bancar in valoare de 800000 lei


Anunt de participare numarul 62739/03.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Vinga
Adresa postala: Nr. 27, Localitatea: Vinga, Cod postal: 317400, Romania, Punct(e) de contact: sediu central, Tel.0740164934, In atentia: Liliana Monica Ciupe-Vaida, Email: [email protected], Fax: 0257460736, Adresa internet (URL): www.primariavinga.go.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contractarea unui credit bancar in valoare de 800000 lei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: sediul ofertantului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractarea unui credit bancar in valoare de 800000 lei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66130000-0 - Servicii de acordare de credit (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 serviciu-contractarea unui credit bancar in valoare de 800000 lei
Valoarea estimata fara TVA: 2, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
240 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare-10000 lei;garantia de buna executie-1% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Indeplinirea contractului este supusa autorizarii contractarii imprumutului de catre Comisia de autorizare a imprumuturilor locale
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa informatii generalein original;
declaratie privind eligibilitateain original;
declaratie privind neincadrarea in sit. prev.de art.181 OUG 34/2006in original;
certificat ANAF si locale cf DA-in original sau copie legalizata;
Nota: ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau bugetul local, vor fi respinse.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
certificatul ORC, cf DA-in original;
Nota: Persoanele juridice straine trebuie sa depuna documente care dovedesc o forma de inregistrare, in copie legalizata si traducere legalizata in limba romana.
bilant contabil la 31.12.2007 sau partial la 30.06.2008 vizat/inregistrat de organele competentein copie;balanta contabila pe ultima luna incheiatain copie;declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, (2005, 2006, 2007)in original.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nota: Nu vor fi acceptati ofertantii din ale caror documente rezulta ca cifra medie de afaceri pentru ultimii trei ani este mai mica de 6.000.000, 00 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, cf DAin original;
- declaratie referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de care dispune institutia bancara in original;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Exp.similara: cel putin 1 contract similar, cu o val.de min.600.000, 00 lei, copie cu mentiunea reprez.legal , ,conform cu originalul insotit de recomandare din partea beneficiarului in original;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Rezervata institutiilor autorizate cf.OUG 99/2006 si actele normative conexe
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.10.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la casieria Primariei sau virament in contul RO90TREZ0215006XXX010135 Trezoreria Arad
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.10.2008 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.10.2008 10:00
Locul: sediul Primariei Comunei Vinga, loc.Vinga, nr.27, jud.Arad
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, consultanti ai autoritatii contractante si reprezentantii legali ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Arad
Adresa postala: str. General Vasile Milea, nr. 2-4, Localitatea: Arad, Cod postal: 310131, Romania, Tel.0257/253630, Email: [email protected], Fax: 0257/251700
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenul de depunere a contestatiilor este de cel mult 10 zile de la data la care contestatorul ia cunostinta de actul autoritatii contractante pe care-l contesta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Vinga
Adresa postala: nr. 27, Localitatea: Vinga, Cod postal: 317400, Romania, Tel.0257/460126, Email: [email protected], Fax: 0257/460736
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.09.2008 15:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer