Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contractarea unui credit bancar pe termen lung in valoare de 3500000 lei


Anunt de participare (utilitati) numarul 108698/01.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CALOR SERV SRL
Adresa postala:  STR STADIONULUI, NR 12, TURNU MAGURELE, TELEORMAN, Localitatea:  Turnu Magurele, Cod postal:  145200, Romania, Punct(e) de contact:  VALERIU BELU, Tel. 0247411042, Email:  [email protected], Fax:  0247413388, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societatein subordinea Consiliului Local
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Contractarea unui credit bancar pe termen lung in valoare de 3500000 lei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Turnu magurele, stradaStadionului, nr.12
Codul NUTS: RO317 - Teleorman
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractarea unui credit bancar pe termen lung in valoare de 3500000 lei, pentru achitarea debitului catre furnizorul de gaz si reluarea furnizarii agentului termic pentru incalzire scoli , institutii publice si populatie incepand cu luna noiembrie 2010.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de acordare de credite in valoare de 3500000 lei in conformitate cu cerintele caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 6, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
72 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantuum de 9000 lei , Garantie de buna executie in cuantuum de 7 % din valoarea contractului , conform dispozitiilor legale , pe perioada tragerilor
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de venituri sicheltuieli
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare se solicita legalizarea asocierii si a drepturilor si obligatiilor partilor
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea , Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local valabil la data de 31.08.2010 , Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor , taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat valabil la data de 31.08.2010, Certificat constatator de la Registrul Comertului original sau copie legalizata, Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului, Autorizatie de functionare emisa de Banca Nationala a Romaniei in conditiile OUG NR 99 - 2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare formular informatii generaleBilantul contabil la 31.12.2009.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu principalele servicii prestate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiariCandidatul trebuie sa fi prestat si finalizat in ultimii trei ani un contract similar cu o valoare de minim 3500000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
4660 din 21.09.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.10.2010 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.10.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.10.2010 12:00
Locul: strada Stadionului, nr.12, TurnuMagurele
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanenumitein bazaDeciziei Directorului catsiimputernicitiaiofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Achizitionarea serviciului bancar privind imprumutul sumei de 3.500.000 lei pe termen de 6 de ani, pentru achitarea debitului catre furnizorul de gaz in vederea reluarii furnizarii agentului termic pentru incalzirea de scoli , institutii publice si pentru populatie incepand cu luna noiembrie 2010. Candidatii trebuie sa respecte cerintele art. art 46, alin.2) si art. 691, din OUG 34/2006. Conform art 46, alin.2), din OUG 34/2006 intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri in cazul in care participarea nu este de natura sa distorsioneze concurenta, operatorul economic are obligatia de a include in oferta sa lista cuprinzand intreprinderile afiliate. Conform art. 69^1, din OUG 34/2006 ofertantul care are drept membri in cadrul organelor de conducere sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire. Procedura aplicata de autoritate este negociere cu publicarea a unui anunt de participare, procedura accelerata. Conform art 116, alin.3), din OUG 34/2006, autoritatea contractanta are obligatia de a indica in anuntul de participare criteriile de preselectie si regulile aplicabile, numarul minim al candidatilor pe care intentioneaza sa ii preselecteze si, daca este cazul, numarul maxim al acestora. Conform legislatiei si specificatiilor din Caietul de sarcini , parte integranta a Documentatiei Descriptive, numarul minim de candidati cu care se vor incepe negocierile = 3 si numarul maxim al candidatilor care vor participa la negociere este = 10. Negociereasevadesfasurainrundesuccesisecucandidatiicareaucandidaturii admisibile
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
ConsiliulNationalde SolutionarealContestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleus , nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  03084, Romania, Tel. 0213104642, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea deApelBucuresti
Adresa postala:  Strada Splaiul Independentei, nr.5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010774, Romania, Tel. 0213195180, Email:  [email protected], Fax:  0213321240
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile inconformitate culegislatia in vigoare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al SC CALOR SERV SRL
Adresa postala:  strada Stadionului, nr.12, Localitatea:  Turnu Magurele, Cod postal:  145200, Romania, Tel. 0247411042, Email:  [email protected], Fax:  0247413388
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.09.2010 08:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer