Licitatie Publica - CONTRACTAREA UNUI CREDIT DE 2000000 LEI RON SAU CONTRAVALOAREA IN VALUTA(EURO), PENTRU EFECTUAREA UNOR LUCRARI LA SALA POLIVALENTA NADIA COMANECI ONESTI
Anunt de participare numarul 61941/20.08.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Onesti
Adresa postala: B-dul OITUZ, Nr.17, ,Localitatea: Onesti, Cod postal: 601032, Romania, Punct(e) de contact: SIMION Gheorghe, Tel.0234.324243, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0234.313911, Adresa internet (URL): www.onesti.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACTAREA UNUI CREDIT DE 2000000 LEI RON SAU CONTRAVALOAREA IN VALUTA(EURO), PENTRU EFECTUAREA UNOR LUCRARI LA SALA POLIVALENTA NADIA COMANECI ONESTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Primaria Municipiului Onesti , b-dul Oituz nr. 17 Onesti, jud. Bacau .
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONTRACTAREA UNUI CREDIT DE 2000000 LEI RON SAU CONTRAVALOAREA IN VALUTA(EURO), PENTRU EFECTUAREA UNOR LUCRARI LA SALA POLIVALENTA NADIA COMANECI ONESTI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66130000-0 - Servicii de acordare de credit (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONTRACTAREA UNUI CREDIT DE 2000000 LEI RON SAU CONTRAVALOAREA IN VALUTA(EURO), PENTRU EFECTUAREA UNOR LUCRARI LA SALA POLIVALENTA NADIA COMANECI ONESTI
Valoarea estimata fara TVA: 260, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
42 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de buna executie a contractului de prestari servicii :5 %din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local -cu OP din contul achizitorului in contul ofertantului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere - legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. prezentare formular 12A- declaratie privind eligibilitatea
2. completare formular 12B - declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181
3. Certificat fiscal privind situatia taxelor si impozitelor datorate bugetului de stat de la ANAF, valabil la data deschiderii ofertelor in copie vizata cu stampila bancii;
4. Certificate fiscale privind situatia taxelor si impozitelor locale valabil la data deschiderii ofertelor in copie vizata cu stampila bancii;
5.Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului in copie vizata cu stampila societatii;
6. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in copie legalizata, din care sarezulte obiectul de activitate in conformitate cu obiectul contractului- in copie legalizata
7. Autorizatia de functionare a bancii emisa de BNR sau orice alta autoritate competenta similara ( copie autentificata)
8. Formular 12C privind calitatea de participant
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
9. Informatii generale- formularanexat se solicita cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani de minim 700000lei.Lichiditate = lichiditate efectiva/lichiditate necesara x 100> 1, 0Solvabilitate = fonduri proprii/ expunere neta x 100> 9
10. Bilantul contabil la 31.12.2007 si balanta contabila la data de 31 decembrie 2007, inregistrate de organele competenteEste considerat descalificatofertantul care depune bilantul contabil cu pierderi.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
11. Formular 12E - Lista principalelor prestari de serviciisimilare cu cerintele caietului de sarcini, in ultimii 3 ani.Formularul privind experienta similara- prezentarea a minim doua contracte incheiate in ultimii 3 ani pentru servicii similare cerintelor caietului de sarcini , cu o valoare cumulata aserviciilor similare cu caietul de sarcini de min. 50000leifiecare.
12. Lista cu obligatiile contractuale in desfasurare fata de alti clienti- finantari in derulare si in curs de contractare, numele beneficiarilor, valoarea si obiectul fiecarui contract in parte.13. recomandari scrise din partea altor beneficiari - cel putin trei
14. Formular 12 I - Informatii personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii, precum si efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 10
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
punctajul financiar
60%
Descriere:
2.
punctajul tehnic
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.08.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: se va achita cash la casieria autoritatii contractante sau prin O.P. in contul: RO02TREZ06221360250XXXXX deschis la Trezoreria Onesti.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.09.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.09.2008 10:00
Locul: Sala de Sedinte a Primariei Municipiului Onesti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si persoane delegate din partea ofertantilor cu imputerniciri scrise
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
In situatia in care numarul minim de candidati preselectati va fi mai mic decatcel precizat, autoritatea contractanta isi rezervadreptul de a continua procedura de achizitie cu candidatii preselectati in conformitate cu art. 117 alin. 2) lit. b) sau de a anula procedura in conformitate cu art. 117 alin. 2) lit. a) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STRAVOPOLEUS NR.6 , SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030041, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BACAU
Adresa postala: STR. CUZA VODA NR.1, Localitatea: BACAU, Cod postal: 600247, Romania, Tel.0234/514750, Fax: 0234/207604
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC AL PRIMARIEI MUNICIPIULUI ONESTI
Adresa postala: B-DUL OITUZ NR.17, Localitatea: ONESTI, Cod postal: 601010, Romania, Tel.0234/324243, Fax: 0234/313911
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.08.2008 15:14