Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - contractarea unui credit de 4 milioane Ron pentru realizarea obiectivelor de investitii ?Amenajarea trotuarelor in orasul Bicaz?, ASFALTARE STRAZI (str. Energiei, str. Uzinei, str. Apusului, str. Muncii, intrare hotel si parcare bloc 77) orasul Bicaz, ju


Anunt de participare numarul 126822/27.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL BICAZ
Adresa postala:  STR. BARAJULUI, NR. 4, Localitatea:  Bicaz, Cod postal:  615100, Romania, Punct(e) de contact:  Bicaz, strada Barajului, nr.4, Tel. 0233254310, In atentia:  Vamanu Gabriela, Email:  [email protected], Fax:  0233254530, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: autoritate publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contractarea unui credit de 4 milioane Ronpentru realizarea obiectivelor de investitii ?Amenajarea trotuarelor in orasul Bicaz?, ASFALTARE STRAZI (str. Energiei, str. Uzinei, str. Apusului, str. Muncii, intrare hotel si parcare bloc 77) orasul Bicaz, judetul Neamt ? proiectare si executie si finantarea altor lucrari de investitii si reparatii in interes localin orasul Bicaz, si refinantarea creditului existent in sold contractat de la BANCPOST SA conform contract de credit nr. 383/03.10.2007
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: orasul Bicaz, strada Barajului, nr.4
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
contractarea unui credit de 4 milioane Ronpentru realizarea obiectivelor de investitii ?Amenajarea trotuarelor in orasul Bicaz?, ASFALTARE STRAZI (str. Energiei, str. Uzinei, str. Apusului, str. Muncii, intrare hotel si parcare bloc 77) orasul Bicaz, judetul Neamt ? proiectare si executie si finantarea altor lucrari de investitii si reparatii in interes localin orasul Bicaz, si refinantarea creditului existent in sold contractat de la BANCPOST SA conform contract de credit nr. 383/03.10.2007
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
contractarea unui credit de 4 milioane Ronpentru realizarea obiectivelor de investitii ?Amenajarea trotuarelor in orasul Bicaz?, ASFALTARE STRAZI (str. Energiei, str. Uzinei, str. Apusului, str. Muncii, intrare hotel si parcare bloc 77) orasul Bicaz, judetul Neamt ? proiectare si executie si finantarea altor lucrari de investitii si reparatii in interes localin orasul Bicaz, si refinantarea creditului existent.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 981, 686RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
120 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare - 39630 lei, garantie de buna executie in cuantum de 2% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CUI, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor fiscale, DECLARATII PRIVIND INDEPLINIREA OBLIGATIILOR EXIGIBILE DE PLATA A IMPOZITELOR SI TAXELOR CATRE STAT INCLUSIV CELE LOCALE PRECUM SI CONTRIBUTIILE PENTRU ASIGURARILE SOCIALE DE STAT.Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului ? in copie vizata cu stampila societatii.
Autorizatia de functionare a bancii emisa de BNR sau orice alta autoritate competenta similara ? in copie vizata cu stampila societatii.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca ofertantul are ca obiect de activitate serviciile ce se doresc a fi achizitionate- in copie vizata cu stampila bancii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
prezentarea situatiilor financiare auditate pentru anul 2010; prezentarea fisei de informatii generale, Formular 12C
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor credite acordate si beneficiari in ultimii 3 ani, Formular 12D
2.Experienta similara-prezentare fisa de experienta similara, Formular 12E
Cerinta minima: ofertantul sa faca dovada acordarii de credite bancare(autoritati locale si clienti privati). Ofertantul va prezenta sub forma Formularului 12E unul sau mai multecredite similare acordate a caror valoaresa fie cel putin egala cu valoarea contractului ce urmeaza sa fie atribuit.
3.Recomandaridin partea altor beneficiari- prezentare a cel putino recomandare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.09.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.09.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.09.2011 12:00
Locul: sediul Primariei orasului Bicaz din strada Barajului, nr.4, orasul Bicaz
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ofertantii
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEOS NR.6, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  0308084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala:  str.Cuza Voda, nr.1, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600274, Romania, Tel. 0234/513296
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONTESTATIILE SE DEPUN LA CNSC IN TERMEN DE 10 ZILE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic - Primaria orasului Bicaz
Adresa postala:  Str. Barajului, nr. 4, Localitatea:  Bicaz, Cod postal:  615100, Romania, Tel. 0233254310, Fax:  0233254530, Adresa internet (URL):  www.primariabicaz.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.07.2011 11:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer