Licitatie Publica - Contractarea unui credit in suma de 237.387.099 lei pe 20 ani in vederea asigurarii cofinantarii unor obiective de investitii de interes public si refinantarea datoriei publice
Anunt de participare numarul 118698/02.04.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORAS VOLUNTARI
Adresa postala: B-dul Voluntari, nr.74, Oras Voluntari, Judetul Ilfov, Localitatea: Voluntari, Cod postal: 077190, Romania, Punct(e) de contact: Carmen Mariana Gavrila, Tel. 021270.4770, Email: [email protected], Fax: 021270.4644, Adresa internet (URL): www.primaria-voluntari.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contractarea unui credit in suma de 237.387.099 lei pe 20 ani in vederea asigurarii cofinantarii unor obiective de investitii de interes public si refinantarea datoriei publice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Bdul Voluntari, nr. 74, oras Voluntari, jud. Ilfov
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractarea unui credit in suma de 237.387.099 lei pe 20 ani in vederea asigurarii cofinantarii unor obiective de investitii de interes public si refinantarea datoriei publice
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractarea unui credit in suma de 237.387.099 lei pe 20 ani in vederea asigurarii cofinantarii unor obiective de investitii de interes public si refinantarea datoriei publice
Valoarea estimata fara TVA: intre 250, 000, 000 si 306, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
240 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare in valoare de 4.300.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local si fonduri europene
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate art.180 si 181; Certificate constatatoare indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor;Certificat Of.Reg.Comertului; Autorizati functionare emisa de BNR;3. Certificat inreg Camera de Comert si Industrie;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale cu declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- minimum 1 contract, maximum 3 contracte de servicii similare prestate in ultimii 3 ani, insotite de minimum 1 recomandare- un contract similar de servicii cu valoarea egala sau mai mare de 250.000.000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
realizarea strategiei investitionale in contextul crizei financiare
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 15
selectia se va face in functie de cifra de afaceri astfel : vor fi selectati primii 15 ofertanti, in ordinea descrescatoare a cifrei de afaceri
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S63-102376 din 31.03.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.04.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.04.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.04.2011 11:00
Locul: Bdul Voluntari, nr. 74, oras Voluntari, jud. Ilfov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POR Axa 1DMI 1.1;POR Axa 2DMI 2.1;POR Axa 3DMI 3.2;POR Axa 3DMI 3.4;PODCA Axa 1DMI 1.1;PODCA Axa 1DMI 1.3;POSCCE Axa 4 operatiunea 4.2;POSCCE Axa 3DMI 3.2
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
- surse proprii- fonduri europene
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor - CNSC
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. (+40)21.310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+40)21.310.46.42, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic
Adresa postala: Bdul Voluntari, nr. 74, jud. Ilfov, Localitatea: Voluntari, Cod postal: 077190, Romania, Tel. (+40)31.403.61.18, Email: [email protected], Fax: (+40)21.270.46.44, Adresa internet (URL): www.primaria-voluntari.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.04.2011 11:40