Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contractarea unui credit in suma de 70.000.000 lei pe 10 ani in vederea asigurarii cofinantarii unor obiective de investitii de interes public din fonduri europene nerambursabile


Anunt de participare numarul 141342/28.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORAS VOLUNTARI
Adresa postala: B-dul Voluntari, nr.74, Oras Voluntari, Judetul Ilfov, Localitatea: Voluntari, Cod postal: 077190, Romania, Punct(e) de contact: Carmen Mariana Georgescu, Tel. +40 314036118, Email: [email protected], Fax: +40 212704644, Adresa internet (URL): www.primaria-voluntari.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
autoritate publica locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contractarea unui credit in suma de 70.000.000 lei pe 10 ani in vederea asigurarii cofinantarii unor obiective de investitii de interes public din fonduri europene nerambursabile
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: orasul Voluntari, jud. Ilfov
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractarea unui credit in suma de 70.000.000 lei pe 10 ani in vederea asigurarii cofinantarii unor obiective de investitii de interes public din fonduri europene nerambursabile.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In vederea asigurarii cofinantarii unor obiective de investitii de interes public finantate prin Programul Operational Regional 2007-2013 Axa prioritara 1 - "Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor - Poli urbani de crestere", Domeniul major de interventie 1.1 - "Planuri integrate de dezvoltare urbana, sub-domeniul : Centre urbane" este necesara angajarea unui imprumut in suma de 70.000.000 lei.
Valoarea estimata fara TVA: 31, 921, 520.98RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
120 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum de 638.430, 41 lei, reprezentand 142.915, 12 euro (1 euro = 4, 5394 lei curs BNR din data de 06.12.2012) valabila pentru o perioada de 90 de zile calendaristicede la data limita de depunere a ofertelor. In masura in care CNSC respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator suma 10.752, 15 lei. instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local, alte surse
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 (Formularul 1); Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 (Formularul 2); Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 (Formularul 5). Persoane care detin functii de decizie in cadrul Primariei orasului Voluntari sunt: Florentin Costel Pandele - PRIMAR, Costache Constantin - VICEPRIMAR, Iordache Cristina - SECRETAR, Simion Eugen - DIRECTOR ECONOMIC, Barbu Mihai, Bogaciu Ion, Chinta Marinel, Constantin Niculae, Dinu Florea, Dobrescu Georgeta, Dorobantu Victorita, Dumitru Emil, Iordache Viorel, Leasa George Daniel, Lepadatu Lia, Majeru Crina, Mincu Constantin, Peia Ninel, Tone Florina Cosmina, Vaida Iulius, Vitalariu Adriana Catalina, Zica Florentina ? CONSILIERI LOCALI, Georgescu Carmen, Stelniceanu Dragos, Toma Florentina, Mitroi Cristinel, Dumitru Mariana, Julea Ana, Niculae Nicoleta, Gaina Nelu, Preda Florin, Preda Mircea, Dorobantu Nicu, Nica Florin ? angajati ai autoritatii contractante; Fiecare ofertant individual, ofertant asociat, tert sustinator si subcontractant este obligat sa prezinte aceste documente; Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire cf. prevederilor art.180 si art. 181 lit a), c1) si d) din OUG 34/2006.Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formularul 3); Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul 4); Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor locale si alte venituri la bugetul local si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice) - formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copii conform cu originalul. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca operatorul economic este legal constituit.Informatiile trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care oferta este depusa de catre o asociere, atunci fiecare operator economic trebuie sa fie autorizat sa desfasoare partea sa din contract.In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Cifra medie globala de afaceri pe ultimii
3 ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat sa fie cel putin egala sau mai mare de 63.843.000 lei. Conversia leu-euro se va face prin raportare la cursul mediu BCE aferent anilor 2009, 2010, 2011.
Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat, vizate si inregistrate la organele competente, in copie ?conform cu originalul?. Ofertantii nerezidenti vor prezenta bilanturile contabile pentru ultimii 3 ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat insotit de raportul auditorilor financiari si contabililor autorizati sau de cenzorii societatii, dupa caz, din care sa rezulte conformitatea, sub toate aspectele semnificative a valorilor reprezentand activele circulante, datoriilor curente si veniturilor din exploatare reflectate in acestea. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata si legalizata a documentelor solicitate mai sus.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara - Sa faca dovada ca in ultimii 3 ani a prestat si dus la bun sfarsit unul sau mai multe contracte de servicii similare cu o valoare cumulata cel putin egala sau mai mare de suma de 31.921.500 lei. Fiecare contract prezentat ca si experienta sijmilara va fi insotit de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta ori de catre clientul privat beneficiar. Se solicita si prezentarea listei cu principalele prestari de servicii in ultimii 3 ani.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
Avand in vedere natura exceptionala a situatiei economice actuale care a dus la greutati in colectarea taxelor si impozitelor locale de la populatie si societatile ce-si desfasoara activitatea pe raza orasului, autoritatea contractanta este pusa in imposibilitateade a sustine financiar cofinantarea obligatorie a proiectelor finantate din fonduri europene nerambursabile, proiecte ce au primit acceptul la finantare. Pentru asigurarea acestei cofinantari este necesara accesarea rapida a unui credit bancar. Deoarece termenul limita la care autoritatea contractanta trebuie sa asigure cofinantarea proiectelor nu permite organizarea procedurii de licitatie deschisa, autoritatea contractanta propune spre aprobare abordarea procedurii de negociere cu publicarea prealabila a unui anunt ? accelerata.
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 5
Criterii de selectie a candidaturii: Experienta in acordarea creditelor in ultimii 3 ani - 50 puncteValoarea activelor in ultimii 3 ani - 50 puncte.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Da
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.01.2013 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.01.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.01.2013 12:00
Locul: B-dul Voluntari, nr. 74, oras Voluntari, jud. Ilfov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantului cu imputernicire scrisa insotita de act identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Criterii de selectie a candidaturii: Experienta in acordarea creditelor in ultimii 3 ani - 50 puncteValoarea activelor in ultimii 3 ani - 50 puncte.1.Candidatura care prezinta cea mai mare experienta in acordarea contractelor (valoarea insumata a creditelor acordate) pe ultimii 3 ani primeste 50 de puncte; Pentru celelalte candidaturi punctajul se acorda astfel : Pctp = (Pn/Pmax)x 50 puncte, unde Pn-experienta fiecarui candidat prezentata pentru care se calculeaza punctajul; Pmax - cea mai mare experienta.2.Candidatura care prezinta cea mai mare valoare a activelor in ultimii 3 ani primeste 50 puncte. Pentru celelalte candidaturi punctajul se acorda astfel : Psef = (An/Amax)x 50 puncte, unde An-valoare active prezentata de fiecare candidat pentru care se calculeaza punctajul; Pmax - cea mai mare valoare a activelor prezentata.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile prezentei ordonanate de urgenta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic
Adresa postala: B-dul Voluntari, nr. 74, Localitatea: Voluntari, Cod postal: 077190, Romania, Tel. +40 314036118, Email: [email protected], Fax: +40 212704644, Adresa internet (URL): www.primaria-voluntari.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.12.2012 15:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer