Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contractarea unui credit in valoare de 27.000.000 lei pentru asigurarea fondurilor necesare pre-finantarii si co-finantarii unor proiecte ce beneficiaza de support nerambursabil UE si ai caror indicatori tehnico-economici au fost aprobati conform HCL nr.


Anunt de participare numarul 140759/28.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL BRAGADIRU (PRIMARIA ORASULUI BRAGADIRU ILFOV)
Adresa postala: sos Alexandriei nr 249, Localitatea: Bragadiru, Cod postal: 077025, Romania, Punct(e) de contact: Primaria orasului Bragadiru, Tel. +40 214480795, In atentia: Ion Jarcalete, Email: [email protected], Fax: +40 214480795, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contractarea unui credit in valoare de 27.000.000 lei pentru asigurarea fondurilor necesare pre-finantarii si co-finantarii unor proiecte ce beneficiaza de support nerambursabil UE si ai caror indicatori tehnico-economici au fost aprobati conform HCL nr. 60/02.08.2011.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Bragadiru, jud. Ilfov
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul acestui credit este de a contracta o facilitate de imprumut in valoare de 27.000.000 lei pentru asigurarea fondurilor necesare pre-finantarii si co-finantarii unor proiecte ce beneficiaza de support nerambursabil UE si ai caror indicatori tehnico-economici au fost aprobati conform HCL nr. 60/02.08.2011
Specificatiile tehnice se regasesc in caietul de sarcini care face parte integranta din documentatia de atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Scopul acestui credit este de a contracta o facilitate de imprumut in valoare de 27.000.000 lei pentru asigurarea fondurilor necesare pre-finantarii si co-finantarii unor proiecte ce beneficiaza de support nerambursabil UE si ai caror indicatori tehnico-economici au fost aprobati conform HCL nr. 60/02.08.2011
Specificatiile tehnice se regasesc in caietul de sarcini care face parte integranta din documentatia de atribuire..
Valoarea estimata fara TVA: 1, 350, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este 27.000 lei constituita prin: -scrisoare de garantie bancara, in favoarea autoritatii contractante, trebuie sa contina urmatoarele elemente de conformitate: 1)scrisoarea trebuie prezentata in ORIGINAL si anexata la coletul cu oferta; 2)sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta; 3)sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit; 4)valoarea garantiei sa corespunda sumei fixe solicitata prin documentatia de atribuire; 5)sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie; 6)sa contina parafa lizibila a bancii emitente si/sau semnatura autorizata; 7)sa fie emisa pentru operatorul economic care a depus oferta. - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, cu respectare prevederilor art. 86, alin.3 din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -ordin de plata (cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor) in contul autoritatii contractante nr. RO96TREZ42121180250XXXXX deschis la Trezoreria Ilfov . - I.M.M.-urile pot constitui garantia de participare in valoare de 50% din cuantum, ; Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 de zile de la data limita depunere a ofertelor. Dovada garantiei de participare se prezinta de catre ofertanti atasat formularului de scrisoare de inaintare a ofertei. Neprezentarea dovezii constituirii garantiei de participare atrage dupa sine respingerea ofertei. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 5.130 lei , ofertantului care depune contestatie si aceasta va fi respinsa de catre CNSC in conformitate cu art. 278^1 alineat 1) litera b) din OUG34/2006. Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului de servicii, fara TVA. Se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Prevederile art. 86 alin. (2) - (4) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare se aplica in mod corespunzator. Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se va face din Bugetul local de venituri si cheltuieli
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
contractul va intra in vigoare la data obtinerii avizului favorabil al Comisiei de autorizare a Imprumuturilor Locale ( Ministerul Finantelor Publice)
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerintele solicitate a fi indeplinite au la baza prevederile art. 180, 181, 182 si 69¹ din OUG 34/2006, actualizata si Ordinul presedintelui ANRMAP, nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaa.Eligibilitate: - neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, actualizata. Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, sau certificat echivalent. b.Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, actualizata.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 -
Si prezentarea certificatelor fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre stat si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat , precum si a impozitelor si taxelor locale, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul
nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.
Se vor prezenta , dupa caz, toate actele doveditoare obtinute pentru inlesniri, esalonari, etc._la plata si toate ordinele de plata cu care s-au efectuat platile pentru inlesnirile sau esalonarile la plata pentru bugetul de stat, comisia avand dreptul de a solicita originalele pentru confirmare ;
c.Neincadrarea in prevederile art. 69¹(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, actualizata si caliatea de participant la procedura.Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri: CIMPOERU VASILE ? PrimarIANCU FLORICA-SecretarSTANCIU ION ?Presedinte Comisie e evaluare -viceprimarJARCALETE ION-Membru Comisie e evaluareCONSTANDIN ELENA-Membru Comisie de evaluare -contabilSTROE IULIAN-Membru Comisie de evaluare -consilier juridicMAGUREANU SORIN- Membru Comisie de evaluareMembrii Consiliului Local: ANGHEL Nicolae, CONSTANDIN Ionut Alexandru, CRISTEA Ovidiu Catalin, DINU Ionel, GHEORGHE Lazar, ILIE Ion, LUNGAN Lia , NEDELCU Costel, OANTA Cleopatra, PATACHIA Valeriu, POPA Cristian, POPESCU Mioara Georgiana, RADU Vlad Sebastian, STANCIU Ion, SERBAN Magdalena Cleopatra, TANE Niculina Maria, ZAHARIA Eugen
Modalitatea de indeplinire: -Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, actualizata.
-Declaratie privind calitatea de participant la procedurad.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181, acesta poate prezenta orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.
-In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute la lalin. (1) sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, ofertantul/ candidatul poate prezenta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Cerintele solicitate a fi indeplinite au la baza prevederile art. 183 din OUG 34/2006, actualizata sau echivalentul din tara de domiciliu a candidatului.
a) - Forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si obiectul de activitate si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.
Modalitatea de indeplinire: -Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, din care sa rezulte obiecctul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRCPersoane juridice straine:
Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in copie ?conform cu originalul? si traduse in limba romana ? traducere autorizata.
b)- Autorizarea functionarii institutiilor de credit.Modalitatea de indeplinire - Autorizatie de functionare emisa de Banca Nationala a Romaniei sau echivalentul din tara de domiciliu a candidatului, (copie ?conform cu originalul?)
Persoane juridice straine:
Autorizatia de functionare eliberata de organismul de reglementare din tara de domiciliu a ofertantului in copie ?conform cu originalul?.
NOTA : Toate documentele solicitate si prezentate de persoanele juridice straine vor fi prezentate in limba romana - traducere autorizata.
Aceste documente trebuie prezentate de toti ofertantii si ofertantii asociati care vor fi implicati in realizarea contractului.
In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta nr.2 se considera indeplinita daca unul dintre asociati-respectiv subcontractantul, daca este cazul - detine autorizatia/atestatul solicitat si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.
Tertul nu poate sustine prin prezentarea unei astfel de autorizatii, un operator economic ofertant, din considerentul ca acest gen de autorizare se poate utiliza numai in nume propriu, nefiind o resursa transmisibila.
Certif constat pt ofertant castigat se va prezenta in original/copie legalizata pt conformitatea docum, inainte de semnarea contr.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Cifra de afaceri globala pentru anii financiari 2009, 2010 si 2011. Cifra de afaceri globalase va determina ca medie aritmetica a cifrelor de afaceri obtinute de candidat in anii financiari prezentati.
Persoanele juridice infiintate de mai putin de trei ani, vor prezenta cifra de afaceri doar pentru anii scursi de la data infiintarii.
Conversia leu-valuta se se face prin
raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.Curs anual mediu BNR /2009, 1euro= 4, 2373lei
Curs anual mediu BNR /2010, 1euro= 4, 2099 lei
Curs anual mediu BNR /2011, 1euro= 4.2379 leiNota: Participantii vor prezenta bilantul contabil la 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011, vizate si inregistrate la organele competente, in copie cu mentiunea ?Conform cu originalul?, stampilat si semnat de ofertant.
In ncazul in care din motive justificate operatorul economic nu poate prezenta documentele solicitate se accepta prezentarea altor documente justificative pentru demonstrarea cifrei de afaceri.Pentru persoane juridice straine se vor depune traduceri autorizate si legalizate in limba romana. Documentele solicitate trebuie sa fie inregistrate si vizate la autoritatea din tar
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Informatii privind capacitatea tehnica si/sau profesionala ? Declaratia privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii trei ani.
Ofertantul va prezenta o lista a principalelor servicii de creditare in conditii similare celor solicitate prin Caietul de sarcini, prestate in ultimii trei ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Candidatul infiintat de mai putin de 3 ani, va prezenta lista principalelor servicii de acordare de credite prestate de la infiintare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
-evitarea riscurilor sistarii lucrarilor de executie, finantate din fonduri europene ca urmare a neplatii facturilor pentru lucrarile si serviciile executate si a penalizarilor de intarziere a platilor, aferente contractului de lucrari in vgoare.- respectarea termenelor de implementare a proiectului impus prin contractul de finantare, care pot conduce la pierderea finantarii proiectului (termenul de finalizare al proiectului de fata este 30.06.2013)
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 10
descrescator, conf algoritm PN(n)=(CA(n)/CA)*100;CA=cifra de afac pt ultimii 3 ani; Procedura continua chiar daca nr. ofertanti e mai mic de 3
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
08
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.12.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.12.2012 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
14.12.2012
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.12.2012 11:30
Locul: Primaria orasului Bragadiru, Sos. Alexandriei, nr.249, judetul Ilfov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia se formuleaza in scris de catre partea care se considera vatamata respectandu-se prevederile Capitolului IX din OUG 34/2006. Termenul de depunere al contestatiei este de cel mult 10 zile.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul juridic din cadrul Primariei orasului Bragadiru
Adresa postala: Adresa postala: Soseaua Alexandriei, nr 249, oras Bragadiru, judetul Ilfov. , Localitatea: Bragadiru , Cod postal: 077025 , Romania , Tel.+40 214480795 , Email: [email protected] , Fax: +40 214480795, Localitatea: Bragadiru, Cod postal: 077025, Romania, Tel. +40 214480795, Email: [email protected], Fax: +40 214480795
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.11.2012 10:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer