Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contractarea unui credit in valoare de 3.900.000 lei pentru finantarea unor proiecte de investitii de interes local


Anunt de participare numarul 140130/02.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA MUNICIPIULUI RAMNICU SARAT
Adresa postala: Ramnicu Sarat, strada Nicolae Balcescu nr.1, judetul Buzau, Localitatea: Ramnicu Sarat, Cod postal: 125300, Romania, Punct(e) de contact: -, Tel. +40 238561946, In atentia: Manuela Vagyas Davidoiu, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 238561947, Adresa internet (URL): www.primariermsarat.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contractarea unui credit in valoare de 3.900.000 lei pentru finantarea unor proiecte de investitii de interes local
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Sediul prestatorului si/sau al autoritatii contractante
Codul NUTS: RO222 - Buzau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de acordare a unui credit in valoare de 3.900.000 lei pentru finantarea unui proiect de investitii de interes local: Reabilitare/modernizare strazi orasenesti si reabilitare retele de apa in zona de actiune urbana a Municipiului Rm.Sarat
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de acordare a unui credit in valoare de 3.900.000 lei pe 7ani, cu perioada de gratie de 2 ani.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
84 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum: 75.000 lei; Valabilitate: 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor; Modalitate constituire: OP sau Instrument de garantare cf art. 86 din HG nr. 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea;
- certificate de plata a taxelor si impozitelor catre bugetul de stat/local din sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr 34/2006;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr 34/2006. Persoane cu functie de decizie la nivelul autoritatii contractante: Viorel HOLBAN ? Primar; Sorin Valentin CIRJAN - Viceprimar; Manuela Vagyas Davidoiu ? Director; Consilieri locali: Beldie Nina, Dicianu Doru Nelu, Florian Nicolae, Grama Mariana, Grigoras Nelu, Horjea Viorel, Ionescu Stefan, Iuga Costica, Iuga Ionut Ciprian, Manzala Alexandru, Neata Marian, Popescu Stanciu, Puscasu Cornelia, Stolojanu Mihai, Toader Gica, Trufasu Voicu Gheorghe, Vasile Felicia
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Cerinte: - Sa aibe in obiectul de activitate efectuarea de fapte de comert specifice obiectului contractuluiDocumente doveditoare: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Certificatul constatator sa nu fie emis/eliberat cu mai mult de 30 de zileinainte de data depunerii ofertelor. Din Certificatul constatator trebuie sa rezulte ca domeniul de activitate al candidatului corespunde obiectului procedurii si din care sa reiasa urmatoarele date:
a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social valabil, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;e) domeniul de activitate principal;f) domeniile de activitate secundare;g) situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).h) administratorul/imputernicitul operatorului economic.Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului. Documentul va fi prezentat in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata "conform cu originalul" - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului. In cazul in care certificatul constatator emis de ONRC este prezentat in copie lizibila certificata "conform cu originalul", acesta va fi solicitat ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, in original/copie legalizata pentru conformitate.Informatii privind persoane juridice/fizice straine: se vor prezenta documente ce dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara de origine, insotite de traduceri autorizate in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentele solicitate asa cum este solicitat in paragraful anterior.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta: Sa fi inregistrat in ultimii 3 ani o cifra medie globala de afaceri mai mare de 7.500.000RON.
Documente doveditoare: - Formularului Informatii generale;
Cerinta: Sa prezinte bilantul contabil la 31.12.2011, vizat si inregistrat de autoritatea fiscala competenta din punct de vedere teritorial.
Documente doveditoare: - Bilant contabil la 31.12.2011, vizat si inregistrat de autoritatea fiscala competenta din punct de vedere teritorial.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta: Potrivit art. 188 alin (2) litera a) din OUG 34/2006 actualizata sa prezinte o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati
Documente Doveditoare: - lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani
Cerinta: Potrivit art. 188 alin (2) litera a) din OUG 34/2006 actualizata sa faca dovada indeplinirii in prealabil a cel putin un contract prestare servicii similare.
Documente Doveditoare: - copie contract de credit sau partile relevante ale acestui contract + recomandare din partea beneficiarului respectiv .
Cerinta: In conformitate cu prevederile at. 188 alin (2) litera e) - o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.
Documente doveditoare: - Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani
Cerinta: In conformitate cu prevederile at. 188 alin (2) litera d) - informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii.
Documente doveditoare: - Lista personalului direct responsabil de indeplinirea contractului + CV-urile persoanelor direct implicate in derularea contractului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
Necesitatea asigurarii surselor de cofinantare a unui/unor proiecte finantate din fonduri europene, in lipsa acestora contractele de grant suferind amanari si intarzieri in raport cu graficul de derulare a acestuia/acestora.
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 5
nu se limiteaza numarul maxim al operatorilor economici ce vor fi selectati la etapa a II-a
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.11.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.11.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.11.2012 10:00
Locul: Sediu Primariei Municiaiului Rm Sarat
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
La a doua etapa a procedurii de achizitie publica nu pot participa operatorii economici care nu au depus candidatura la prima etapa sau cei a caror candidatura nu a indeplinit criteriile de selectie. Deasemenea, candidatii selectati in urma primei etape nu se pot asocia nici intre ei, nici cu alti operatori economici, care nu au depus candidatura la prima etapa sau a caror candidatura a fost respinsa.In cazul a doua sau mai multe oferte cu preturi egale in etapa a doua, se va solicita o reofertare in plic inchis depus la registratura autoritatii contractante.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Potrivit prevederilor art. 256^2 din OUG 34/2006 actualizata.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Rm Sarat
Adresa postala: Ramnicu Sarat, strada Nicolae Balcescu nr.1, judetul Buzau, Localitatea: Rm Sarat, Cod postal: 125300, Romania, Tel. +40 238561946, Fax: +40 238561947, Adresa internet (URL): www.primariermsarat.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.11.2012 08:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer