Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contractarea unui credit pe termen mediu pentru asigurarea sumelor necesare implementarii proiectelor cu finantare nerambursabila


Anunt de participare numarul 142486/13.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL TOPOLOVENI
Adresa postala: STR.CALEA BUCURESTI, NR.111, Localitatea: Topoloveni, Cod postal: 115500, Romania, Punct(e) de contact: GHEORGHITA BOTARCA, Tel. +4 0248666259, Email: [email protected], Fax: +4 0248666469, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contractarea unui credit pe termen mediu pentru asigurarea sumelor necesare implementarii proiectelor cu finantare nerambursabila
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Oras Topoloveni, judetul Arges, Romania
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractarea unuicredit pe termen mediu in suma de 8.000.000 lei , sub forma unei linii de credit pentru asigurarea sumelor necesare implementarii proiectelor cu finantare nerambursabila
-Modernizarea si reabilitarea retelei de strazi urbane in orasul Topoloveni -POR 2007-2013, AP 2, DMI 2.1
-Consolidarea ? restaurarea si valorificarea turistica a bisericii cu hramul" Adormirea Maicii Domnului " din Golestii Badii, oras Topoloveni, judetul Arges-POR 2007-2013, AP 5, DMI 5.1
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Procedura are drept scop contractarea unui contractarea unui credit pe termen mediu pentru asigurarea sumelor necesare implementarii proiectelor cu finantare nerambursabila Programul Operational Regional 2007-2013). Valorea imprumutului este in suma de 8.000.000 lei.
Valoarea estimata a costurilor creditului :1.976.000 lei echivalentul a 448.825, 69 euro ? curs de referinta lei/euro stabilit de catre BNR la data de 12.02.2013 :4, 4026 lei/euro
Valoarea estimata fara TVA: 1, 976, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 39.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Mod de constituire: potrivit prevederilor art.86 alin.1 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare : Virament bancar in contul autoritatii contractante ?Oras Topoloveni?cod fiscal 4229725?cod IBAN RO42TREZ0515006XXX000214 deschis la Trezoreria Topoloveni.-in aceasta situatie se prezinta ordinul de plata confirmat de banca ofertantuluisau - Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Indiferent de forma de constituire a garantiei de participare, dovada constituirii se prezinta in original la sediul autoritatii contractante cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata vor fi respinse.In cazul in care operatorul economic constituie garantia de participare in moneda euro, echivalenta leu/euro ce se va lua in considerare se va face la cursul BNR din data anterioara limitei de depunere a ofertelor cu 5 zile .In cazul depunerii unei contestatii de catre operatorii economici ofertanti, daca CNSC respinge contestatia ca nefondata , autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma prevazuta de art. 278 ^1 lit.d) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art.88 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului.Garantia de buna executie se constituie conformprevederilor art.90 alin.1 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata imprumutului, a comisioanelor si a dobanzilor aferente se va face din surse proprii ale bugetului local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Art.180- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? formular nr.4
Nota: documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 - din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare trebuie prezentate de catre fiecare asociat/tert sustinator , daca este cazul.2.Art. 1812.1Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare? formularnr.5
2.2Certificat de atestare fiscala(datorii la bugetul consolidat general)din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile in luna anterioara celei de depunere a ofertelor;
2.3Certificat de atestare fiscala emis de autoritatea publica locala din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor fiscale exigibile in luna anterioara celei de depunere a ofertelor;
Nota :
1)Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia in care determina excluderea din procedura conformart. 181 lit.a), lit.c)1 si lit.d) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
2)Ofertele depuse de operatorii economici care nu si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit vor fi excluse din procedura de atribuire.
Documentele pot fi depuse in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
Pentru persoanele juridice/fizice straine se vor prezenta documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine(certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele pot fi depuse in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul? la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana.
3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? conform Ordinului nr.314/2010 ?formular nr.6.Formularul va fi completat de catre ofertant/ofertanti asociati;
4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? completare formular nr.7.Formularul va fi completat de catre ofertant/ofertanti asociati;
5.Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare pentru ofertanti/ofertanti asociati/subcontractanti/terti sustinatori ? completare formular nr.8;
a)Persoanele care detin functii de decizie cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire respectiv persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire sunt: Botarca Gheorghita?Primar, consilieri locali: Crasan Vergil, Dima Dorinel, Dinca Anton, Ene Emilian, Iliescu Miron, Iliescu Victor, Mihai Tite, Preda Eleonora, Radu Laurentiu, Rosescu Ion, Serban Nicolae, Turturoiu Maria Liliana, Ungureanu Gheorghe;Ungureanu Marian, Vasilescu Victor Gabriel, Vilceanu Radu, Vinatoru Catalin Dorel; Ungureanu Maria Doina ? secretar oras, Vinatoru Monica Florina - sef serviciu economic -membru comisie evaluare, Marica Daniela Elena-sef serviciu investitii, achizitii publice -membru comisie evaluare, Posa Felicia Maria - insp.serv.investitii achizitii publice -membru comisie evaluare, Catrinu Ionut-consilier juridic serv.investitii achizitii publice-membru comisie evaluare, Paunescu Elena Mihaela-membru comisie evaluare, Ivanescu Eugen Ovidiu-membru comisie evaluare, Gulie Catalin Constantin-membru comisie evaluare. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa domeniul de activitate al operatorului economic corespunzator obiectului supus procedurii.Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Autorizatia de functionare emisa de Banca Nationala a Romaniei (copie ceritificata "conform cu originalul")
Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire i se va solicita sa prezinte pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru demonstrarea capacitatii economice si financiare, ofertantul va prezenta orice document pe care il considera edificator:
-Fisa de informatii generale
-Bilantul contabil/extras de bilant /raport de audit/raport al cenzorilor/etc.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentare : - Formular nr.9 - Fisa de informatii generale-Bilantul contabil/extras de bilant /raport de audit/raport al cenzorilor/etc.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii de acordare de credite pentru Autoritati Publice Locale in ultimii 3 ani - Se va completa Formularulnr.10 - in original.
Informatii privind subcontractantii
Se va completa Formularul nr.11 - Declaratie privind partea/partiledin contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora .
Daca ofertantul declarat castigator foloseste subcontractanti, inainte de incheierea contractului de servicii, operatorul economic ofertant va prezenta autoritatii contractante contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta.
Se completeaza si se prezinta un accord de asociere in cazul in care anumite personae juridice vor depune oferta comuna ? Formular nr.12
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa: Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani ? formular F10- Convertirea in lei si euro pentru ofertantii romani si straini se va realiza la cursul mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.Formular nr.11? Declaratie privind partea/partiledin contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestoraFormular nr.12 ? Acord de asociere
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 3
Autoritatea contractanta va invita la negociere toti candidatii calificati.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
termen de rambursare
20%
Descriere:
Punctaj maxim componenta tehnica: 20
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.04.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.04.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.04.2013 10:00
Locul: Sala de sedinte a Consiliului Local al Orasului Topoloveni, str. Calea Bucuresti nr.111, Topoloveni.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, persoane desemnate de UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire incarcata pe SEAP este semnata electronic.Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire se va utiliza o aplicatie care permite deschiderea si verificiarea oricarui tip de dpocument semnat electronic, indiferent de furnizorul certificatului si aplicatiei cu care sunt semnate documentele.Toate solicitarile de clarificari din partea operatorilor economici interesati, cat si raspunsurile autoritatii contractante vor fi comunicate tuturor operatorilor economici prin publicarea acestora pe SEAPDaca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art.256^2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Investii , Achizitii publice, Programe de Dezvoltare
Adresa postala: Strada Calea Bucuresti nr.111, Topoloveni, ,Localitatea: Topoloveni, Cod postal: 115500, Romania, Tel. +40 248666259, Email: [email protected], Fax: +40 248666469, Adresa internet (URL): www.topoloveni.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.03.2013 09:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer